quote:Op maandag 5 mei 2014 22:01 schreef yats het volgende:
[..]
En bedankt Tijnach als ik zelfs kan scorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oke die was wel erg makkelijk en goedkoop
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
fas die "grap" was dus voor jou he. fyiquote:
Humor is altijd goed. Anders is het geen humor.quote:
Zit wat inquote:Op maandag 5 mei 2014 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Humor is altijd goed. Anders is het geen humor.
En dan heb je nog gradatiesquote:Op maandag 5 mei 2014 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik volg het ook even niet meerquote:Op maandag 5 mei 2014 22:07 schreef Myraela het volgende:
Zijn het die hormoontjes weer? Zo'n drama over één slechte grap.
valt niks te volgen, is ook geen dramaquote:Op maandag 5 mei 2014 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik volg het ook even niet meer
Goede filmquote:Op maandag 5 mei 2014 22:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga voor het eerst V for Vendetta kijken.
Schandalig dat ik hem nog niet gezien heb ik weet het.
Normaal zou ik zeggen 'tijd van de maand', maar dat gaat bij MK niet echt op.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:07 schreef Myraela het volgende:
Zijn het die hormoontjes weer? Zo'n drama over één slechte grap.
ach zeur nietquote:Op maandag 5 mei 2014 22:10 schreef yats het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen 'tijd van de maand', maar dat gaat bij MK niet echt op.
Klopt. Maar ik bedenk me net dat er ook slechte humor is. Zo slecht dat het toch weer goed is.quote:
Have fun.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga voor het eerst V for Vendetta kijken.
Schandalig dat ik hem nog niet gezien heb ik weet het.
Dat is vaak wel mijn soort humor eigenlijkquote:Op maandag 5 mei 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik bedenk me net dat er ook slechte humor is. Zo slecht dat het toch weer goed is.
En flauwe, maar daar moet ik niet altijd om lachen. Sommige mensen kunnen ook alleen open deuren intrappen. dat is altijd zo jammer.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik bedenk me net dat er ook slechte humor is. Zo slecht dat het toch weer goed is.
Hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat je je been bezeertquote:Op maandag 5 mei 2014 22:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En flauwe, maar daar moet ik niet altijd om lachen. Sommige mensen kunnen ook alleen open deuren intrappen. dat is altijd zo jammer.
Van mij mag je zeggen wat je wil. Ik ging er alleen op in dat het tot een hele onnodige discussie leidde en Myr zei dat dat door de hormonen kwam.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ach zeur nietomdat ik zwanger ben mag ik ineens niet meer zeggen dat ik iets niet grappig is?
en heb ik ineens last van hormonen
bitch pls. je maakte gewoon een kut "grap" en dat mag ik best zeggen
klaar.
Was geen discussie.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:14 schreef yats het volgende:
[..]
Van mij mag je zeggen wat je wil. Ik ging er alleen op in dat het tot een hele onnodige discussie leidde en Myr zei dat dat door de hormonen kwam.
Wat voor kaas?quote:
mooie wel dit.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Tatta's be like: fissaquote:
Ja toch? Absolute waarheid, alles.quote:
Aardappels denken: feestje.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fera, ik ben 30, praat eens op mijn niveau
fixedquote:Op maandag 5 mei 2014 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fera, ik ben 30, praat eens op mijn niveau
Het is zelfs op het nieuws geweest. Dan maar gewoon opletten.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is echt nit duidelijker dan wat je net schreef hoor
Hobbies?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:19 schreef perro. het volgende:
[..]
die bestaat niet.
maar ja.ik hou van humor.
en van hobbies trouwens.
humoristische hobbies.
Op het nieuws?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is zelfs op het nieuws geweest. Dan maar gewoon opletten.
Nee, die meme's over tatta's. Dat was een rage op facebook. Maar wel grappig dat mensen denken dat ik echt zo praat.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op het nieuws?Dat mensen normaal moeten gaan praten mag ik hopen?
Wat zijn hobbies?quote:
Oh dat. Mensen die dat soort meme's posten moeten allemaal een nekschot krijgenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, die meme's over tatta's. Dat was een rage op facebook. Maar wel grappig dat mensen denken dat ik echt zo praat.
Sommige waren wel leuk. Maar verder was mijn reactie spottend bedoeld.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat. Mensen die dat soort meme's posten moeten allemaal een nekschot krijgen
jaquote:Op maandag 5 mei 2014 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat. Mensen die dat soort meme's posten moeten allemaal een nekschot krijgen
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
Maar zijn wij kaaskoppen dan de tatta's?
Ik vind dat vrij discrimerend, daar zou de VN eens naar moeten kijken.
Ja, als ik het over my niggas heb dan kan dat niet en schreeuwt iedereen moord en brand.quote:
Soort slang voor Nederlanders, een stereotype. Tatta's slaat op aardappelen, die we veel eten in Nederland (volgens die stereotypering).quote:
Hmm nee. En weet ikquote:Op maandag 5 mei 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige waren wel leuk. Maar verder was mijn reactie spottend bedoeld.
Zelfde als die mensen die "huuuuuuuuh het is maandagquote:
ik blijf het dom vinden.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Soort slang voor Nederlanders, een stereotype. Tatta's slaat op aardappelen, die we veel eten in Nederland (volgens die stereotypering).
Waarom heb jij negers?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, als ik het over my niggas heb dan kan dat niet en schreeuwt iedereen moord en brand.
Terwijl ik er helemaal niks racistisch mee bedoel.
Zelfde als mensen die elke week pics posten van hun zieke kinderen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm nee. En weet ik
[..]
Zelfde als die mensen die "huuuuuuuuh het is maandag" plaatjes en "YEAH HET IS WEEKEND"-plaatjes posten
druk maken is wel weer erg overdreven hoor.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
Waar jullie je al druk om maken
Dan blokkeer je die bende toch.
Voordat je die shit blokkeert heb je het allang een paar keer gezienquote:Op maandag 5 mei 2014 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
Dat ga jij straks ook doen op fbquote:
Dat is ook achterlijk. Elke week opnieuw.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm nee. En weet ik
[..]
Zelfde als die mensen die "huuuuuuuuh het is maandag" plaatjes en "YEAH HET IS WEEKEND"-plaatjes posten
Is het ook. Maar toegegeven, om een aantal kon ik wel lachen. Maar niet hilarisch genoeg om te delen met anderen. Meer een soort guilty pleasure.quote:
Fixedquote:Op maandag 5 mei 2014 22:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zelfde als mensen die elke week dag pics posten van hun (zieke) kinderen.
Alsof iemand tegen die snottebellen aan wil kijken.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zelfde als mensen die elke week pics posten van hun zieke kinderen.
Ik vind het vooral zielig om een kind met een zieke kop en een kotsmond op FB te zetten. Doe normaal. Dat wil je zelf toch ook niet.quote:
Jaquote:Op maandag 5 mei 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook achterlijk. Elke week opnieuw.
[..]
Is het ook. Maar toegegeven, om een aantal kon ik wel lachen. Maar niet hilarisch genoeg om te delen met anderen. Meer een soort guilty pleasure.
aha. die link had ik echt nooit gelegd.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Soort slang voor Nederlanders, een stereotype. Tatta's slaat op aardappelen, die we veel eten in Nederland (volgens die stereotypering).
ik ziequote:Op maandag 5 mei 2014 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
druk maken is wel weer erg overdreven hoor.
Dan moet je die randdebielen ook niet uitnodigen op je facebook. Hoe moeilijk is hetquote:Op maandag 5 mei 2014 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voordat je die shit blokkeert heb je het allang een paar keer gezien
Nope inderdaad. Snap ook niet echt waarom iemand dat zou doenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zielig om een kind met een zieke kop en een kotsmond op FB te zetten. Doe normaal. Dat wil je zelf toch ook niet.
Brace yourself Vin, moederdag komt er weer aan.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JaEn van die "Vrolijk pasen"-plaatjes etc.
Dat is niet druk maken.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ik zie![]()
en
dat zegt al genoeg.
[..]
Dan moet je ook geen randdebielen uitnodigen op je facebook. Hoe moeilijk is het
geen facebook, geen last, geen irritatie. heeeeeerlijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe weet je nou wat voor shit ze allemaal posten?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ik zie![]()
en
dat zegt al genoeg.
[..]
Dan moet je die randdebielen ook niet uitnodigen op je facebook. Hoe moeilijk is het
Bij veel irritatie pleur ik ze er gewoon vanaf.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:31 schreef perro. het volgende:
[..]
geen facebook, geen last, geen irritatie. heeeeeerlijk.
Ja, commerciële bullshit, net zoals Valentijnsdagquote:Op maandag 5 mei 2014 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Brace yourself Vin, moederdag komt er weer aan.
Denk aan iets leuks!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ik zie![]()
en
dat zegt al genoeg.
[..]
Dan moet je die randdebielen ook niet uitnodigen op je facebook. Hoe moeilijk is het
valentijnsdagquote:Op maandag 5 mei 2014 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, commerciële bullshit, net zoals Valentijnsdag
er schijnen mensen te zijn die dat niet doen want wat moeten ze wel niet denken?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij veel irritatie pleur ik ze er gewoon vanaf.Genoeg mensen die wel dingen posten die ik leuk vind.
Ik zou ook niet iedereen eraf gooien, dan zet ik mijn instellingen zo dat ik hun grafzooi niet zie.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:32 schreef perro. het volgende:
[..]
er schijnen mensen te zijn die dat niet doen want wat moeten ze wel niet denken?
echt.
Vind je wederhelft dat ook?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
valentijnsdag![]()
Sommige commerciele bullshit vind ik best leuk ^^
Wat voor jullie niet leuk is kan voor een ander misschien wel zo zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is niet druk maken.Dat is aangeven dat je iets stom vind.
Of dat, ook een optiequote:Op maandag 5 mei 2014 22:31 schreef perro. het volgende:
[..]
geen facebook, geen last, geen irritatie. heeeeeerlijk.
Aan de hand hoe iemand is kan je wel inschatten wat diegene post hoor.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe weet je nou wat voor shit ze allemaal posten?![]()
En meestal word ik uitgenodigd
Als het spontaan gebeurt kan het wel leuk zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
valentijnsdag![]()
Sommige commerciele bullshit vind ik best leuk ^^
Daarom. Dan maak ik ze onzichtbaar.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat voor jullie niet leuk is kan voor een ander misschien wel zo zijn.
Te veel moeite.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat voor jullie niet leuk is kan voor een ander misschien wel zo zijn.
[..]
Of dat, ook een optie
[..]
Aan de hand hoe iemand is kan je wel inschatten wat diegene post hoor.
Dan doet m'n hoofd zeer, wat nu dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Denk aan iets leuks!
Bloemetjes, vlinders, watervallen en mooie muziek ofzo. Zwartkijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |