quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:55 schreef Saisai het volgende:
Eerste laag epoxy, morgen de tweede.
[ afbeelding ]
SPOILER: Zoals hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Thanks. Weten we nog niet, even kijken hoe het er morgen uit ziet. De voorkantjes moeten ook nog netjes morgen (waar nu tape zit).quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:34 schreef nikky het volgende:
Mooi.
Blijftie shinen? Vind het erg mooi
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:19 schreef Saisai het volgende:
Onze vaatwasser heeft het samen met de stofzuiger ondertussen ook nog begeven. Ik vermoed dat de vaatwasser een affaire had met de stofzuiger. Aangezien de liefde niet geaccepteerd werd door de rest van de elektrische apparaten in huis, hebben ze gezamenlijk zelfmoord gepleegd.
Sorry, ik moest lachenquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:19 schreef Saisai het volgende:
Onze vaatwasser heeft het samen met de stofzuiger ondertussen ook nog begeven. Ik vermoed dat de vaatwasser een affaire had met de stofzuiger. Aangezien de liefde niet geaccepteerd werd door de rest van de elektrische apparaten in huis, hebben ze gezamenlijk zelfmoord gepleegd.
(dat moest ik opzoeken!) Haha, stiekem hoort het niet meer bij de bijlmer volgens een brief van de gemeente, lucht dat op?quote:
dat is nog open maar mijn vriend wil hem er wel in opsluiten.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:03 schreef BartNH het volgende:
Hoe is het nu met Mr Jummy? Ben wel benieuwd naar hoe dat is opgelost uiteindelijk.
Leuk plan. Zou dan wel het vensterbankje demontabel houdenquote:Op donderdag 11 september 2014 10:39 schreef Saisai het volgende:
[..]
dat is nog open maar mijn vriend wil hem er wel in opsluiten.
Jij bent zelf stoer.quote:Op zondag 14 september 2014 22:21 schreef mignonne het volgende:
Wauw je vloer en je hal-lamp zijn geweldig en superstoer hoe je die keuken zelf doet ♡
Dat kun je er gemakkelijk uithalen. Als je de douche losdraait, dan zie je er (meestal rood of blauw) een ringetje in met een metalen gaasje erover.quote:Op zondag 14 september 2014 22:30 schreef mignonne het volgende:
Ik zou mezelf vaststorten in dat beton denk ik![]()
Oh en je douche! Woh!! Heb je een beetje behoorlijke straal? Wij hebben zo'n besparende douchetoestandniks aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |