quote:Op zondag 29 juni 2014 17:06 schreef superbly het volgende:
Mmmm vreemd
Heb nog nooit maisbrood bij de LIDL gezien......
Wat kostte het?
Is gebeurd, maar dan kunnen er alsnog onevenheden zijn. Valt reuze mee trouwens. Ik heb vandaag amper geschuurd, alleen het stukje onder de kraan een beetje.quote:Op zondag 29 juni 2014 09:26 schreef hoas het volgende:
Moet je het blad niet afwerken voordat het helemaal droog is? bij vloeren doen ze dat ook, het zg ''vlinderen''
Schuren van beton en vlakken kan je, met de hand, doen met een carborundum steen. Kost een kleine 20 euro per steen.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:20 schreef Saisai het volgende:
Is gebeurd, maar dan kunnen er alsnog onevenheden zijn. Valt reuze mee trouwens. Ik heb vandaag amper geschuurd, alleen het stukje onder de kraan een beetje.
En hoe precies gebruik ik deze bij tegeltjes aan de wand?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:51 schreef Gieliovd het volgende:
http://www.rls-raimondi.c(...)roduct&product_id=79
[ afbeelding ]
Hier gebruikt om te levelen, niet als kruisjes alternatief.
Thanksquote:Op maandag 7 juli 2014 21:24 schreef Gieliovd het volgende:
Ja ik zie er niet echt heil in. Je zou ze bij de kruising kunnen gebruiken om ze te stapelen.
Waarom niet een assortiment kruisjes kopen van 2-3-4-5 mm? Dan kom je er wel uit lijkt me.
Dat blad is trouwens echt super, ik vind het knap!
Dat blad is idd. behoorlijk kunstig !quote:Op maandag 7 juli 2014 21:24 schreef Gieliovd het volgende:
Ja ik zie er niet echt heil in. Je zou ze bij de kruising kunnen gebruiken om ze te stapelen.
Waarom niet een assortiment kruisjes kopen van 2-3-4-5 mm? Dan kom je er wel uit lijkt me.
Dat blad is trouwens echt super, ik vind het knap!
Fijn dat iemand het leuk vindquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:32 schreef Dzjonka het volgende:
Oh leuk update! Ik vind jouw ideeen zo leuk! Verven van de badkamervloer, over tegels heen of iets anders? Wat voor behang heb je in de gang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |