Ik wil toch nog even terug komen op die legging met kant, het kan niet! Ook niet met een decolletéquote:
Waarschijnlijk gaan ze eerst kijken of ze de camera kunnen repareren en zo niet dan krijgt ze haar geld terug, mits ze het voor het eind van de garantietermijn meldt.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:52 schreef chufi het volgende:
Oh ja ook geen idee... Net mn dochter aan de foon... Garantie dus... Dr waterdichte fototoestel doet het niet meer .... Deze maand verloopt de garantie... Zou ze geld terug krijgen?
Ik hoop het , maar ze meldde al zo van we zien wel .. Boeien , wel weer mooi meegenomen als het lukt maar zoveel geld was het ook weer niet ... Gemakzucht zal ze wel van dr vader hebben denk ik ..quote:Op maandag 5 mei 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan ze eerst kijken of ze de camera kunnen repareren en zo niet dan krijgt ze haar geld terug, mits ze het voor het eind van de garantietermijn meldt.
Helemaal niet? Ook niet waar het niet te zien is?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:02 schreef sacha het volgende:
ik heb nog nooit iets met kant of roezeltjes gedragen
Een half uur in de schaamhoek gaan staan jij!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:02 schreef sacha het volgende:
ik heb nog nooit iets met kant of roezeltjes gedragen
echt niet, nog nooitquote:Op maandag 5 mei 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal niet? Ook niet waar het niet te zien is?
Beetje dom, Als je ergens voor betaald hebt moet het toch goed werken. In augustus heb ik voor mijn baas een fotocamera gekocht voor zakelijk gebruik, maar in maart werkte bij niet meer goed, dus wilde mijn baas hem weg gooien en en nieuwe bestellen. Dat snap ik dan niet, dus heb ik hem terug gestuurd maar omdat hij niet te maken was kregen we ons geld terug.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop het , maar ze meldde al zo van we zien wel .. Boeien , wel weer mooi meegenomen als het lukt maar zoveel geld was het ook weer niet ... Gemakzucht zal ze wel van dr vader hebben denk ik ..
Om over blauwe jumpsuits met zilver gespoten schoenen maar te zwijgen...quote:Op maandag 5 mei 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil toch nog even terug komen op die legging met kant, het kan niet! Ook niet met een decolleté![]()
Het is nog erger dan tijgersjaaltjes.
Een onderbroekje of bh met kant vind jij hoeriesloerie shit?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:08 schreef sacha het volgende:
[..]
zonder die hoeriesloerie shit is er nog genoeg moois
Dat draag ik niet in het dagelijks leven, dat is voor een verkleedfeestjequote:Op maandag 5 mei 2014 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om over blauwe jumpsuits met zilver gespoten schoenen maar te zwijgen...
Eens, maar kant dragen is toch geen hoeriesloerie shit?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:08 schreef sacha het volgende:
[..]
zonder die hoeriesloerie shit is er nog genoeg moois
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat draag ik niet in het dagelijks leven, dat is voor een verkleedfeestje
Ja ik weet het maar ik ben daar kennelijk net als je baas erg gemakkelijk in .. Denk dat het ook een beetje van de prijs afhangt...quote:Op maandag 5 mei 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje dom, Als je ergens voor betaald hebt moet het toch goed werken. In augustus heb ik voor mijn baas een fotocamera gekocht voor zakelijk gebruik, maar in maart werkte bij niet meer goed, dus wilde mijn baas hem weg gooien en en nieuwe bestellen. Dat snap ik dan niet, dus heb ik hem terug gestuurd maar omdat hij niet te maken was kregen we ons geld terug.
ik scheer het voor het gemak even over een kam, ik hou er niet vanquote:Op maandag 5 mei 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een onderbroekje of bh met kant vind jij hoeriesloerie shit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |