hey eze-.. Hey ron!quote:Op maandag 5 mei 2014 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze vergeten hem gewoon. Hij is de werkezel daar.
Waarom is het irritant van Isa als ze tegen Rienk zegt dat ze niet met hem wil praten ? Dat mag toch?quote:
Dan kan ze nog wel irritant zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom is het irritant van Isa als ze tegen Rienk zegt dat ze niet met hem wil praten ? Dat mag toch?
ja de toon van isa klopt gewoon niet met haar gedragquote:Op maandag 5 mei 2014 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom is het irritant van Isa als ze tegen Rienk zegt dat ze niet met hem wil praten ? Dat mag toch?
Ik ben ongezien voor Isabella.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
Begint hij nu weer? Lekker zeg, zo op haar nuchtere maag.
En straks een variant op ezeltje-prikquote:Op maandag 5 mei 2014 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Yep. Nou nog een doosje stoepkrijt en 2 lollies.
Een zak aardappelen op pootjes.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
Waar is de moeder van Ruud dan zo buitensporig trots op?
Ik denk het niet. Hij zal wel proberen om alles te weerleggen wat hij zei.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
Dennis heeft een dikke huid, maar hij gaat nog wel knakken, toch?
En net zo achterbaks als Paul (en Hakim).quote:
Oh ja. Hij roddelt net zo hard als iedereen daar.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En net zo achterbaks als Paul (en Hakim).
dan zeg jequote:Op maandag 5 mei 2014 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Robin maakt haar tv-moment en doet de opmaat naar de pestactie naar Dennis.
Het lijkt wel alsof ze helemaal geen doel meer hebben. Ze zitten hun tijd daar uit en that's it. Wat nou Utopia?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
Is terugkeren in de maatschappij hun einddoel? Is het een TBS kliniek?
Ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
Is terugkeren in de maatschappij hun einddoel? Is het een TBS kliniek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Debuut.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:02 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
dan zeg je
'Robin maakt haar debut'
Hij konkelt en lult zich wel overal doorheen zeg. De aanval is de beste verdediging of zo? Als je betrapt wordt.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
Ah, Dennis wordt door de grote leider Emil op het matje geroepen.
Dat wel ja, maar dat mag je niet zeggen johquote:Op maandag 5 mei 2014 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
Maar, maar, Emil ís toch ook de spierbundel waar iedereen maar naar moet luisteren?
Euj! #teamEmil.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
Maar, maar, Emil ís toch ook de spierbundel waar iedereen maar naar moet luisteren?
Ik hoorde hem ookquote:Op maandag 5 mei 2014 20:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Mama Ruud: "We zijn best trots op hem hoor, hij zit hier toch maar mooi!
Daar heb je wel gelijk in, want debuut weet je niet waar je het precies over hebt en met tv moment wel. Excuses.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Debuut.
En ik zou kiezen voor 'heeft haar tv-moment.'
Maar dat moet je verder zelf invullen hoor. Ik bedoel er niks mee [/dennis]
Dat denk ik ook wel, maar hij gedraagt zich nu hetzelfde zoals Paul en Hakim in het begin. En waar hij het toen niet zo erg mee eens was.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:06 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind hem nog steeds de meest normale en sociale van het stel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |