Die twee kennen elkander, ik zweer 't je.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet #hate fl freak is een lkkrtje weet je
wie kent wiequote:Op maandag 5 mei 2014 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die twee kennen elkander, ik zweer 't je.
Lees even terug.quote:
Wel een livestream toch?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:50 schreef Amarantha het volgende:
Beter is het Zaterdag net zulk weer als vandaag in Zwolle
Terechtquote:Op maandag 5 mei 2014 23:50 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kom niet naar de meet omdat FL komt echt een naar mannetje dat.
ik leg een hoop stront in je mondquote:Op maandag 5 mei 2014 23:50 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kom niet naar de meet omdat FL komt echt een naar mannetje dat.
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
zeg jij met je zwembandjesHier een smiley omdat je het hebt geprobeerd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou daaaaaag
Nee.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja snap ik nog niet wat je bedoelt help eens even man
Zal me een vaag zooitje geweest zijn die meet.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik was voor de stonersmeet ook zo zenuwachtig
Was geniaalquote:Op maandag 5 mei 2014 23:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal me een vaag zooitje geweest zijn die meet.
quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 21:04 schreef Trollscience het volgende:
Nou, ik heb nu toch uiteindelijk de moed verzameld om dit hier te postenIk heb hier geen verstand van dus kraak me a.u.b niet af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een persoonlijke gebeurtenis, een beetje gedramatiseerd.
geforceerd cool proberen te reagerenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hier een smiley omdat je het hebt geprobeerd:![]()
Nou daaaaaag
Waar uiteindelijk niets van terecht komt. Ik snap hemquote:Op maandag 5 mei 2014 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was geniaal18 stonende mensen bij elkaar, kom je tot de mooiste ideeën
Jawel hahaha! Dat is het mooiequote:Op maandag 5 mei 2014 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar uiteindelijk niets van terecht komt. Ik snap hem
Leuk dat ze zich daarvoor lenenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:23 schreef Amarantha het volgende:
Mn vader heeft gewoon gechat met iemand van de band Toto (is hij fan van). BazenwerkOok wel lang, ging over een live concert enz
Ik las het alleen op zijn FB in een statusquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk dat ze zich daarvoor lenen. Nog een beetje spannende antwoorden gekregen, of heb je daar geen idee van?
Ik heb momenteel een album van Sigur Ros opgezet. Af en toe wel lekker.
Haha oké. Desalniettemin leuk voor hemquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik las het alleen op zijn FB in een statusZal morgen eens vragen
Hersenloze 80s muziek. Niks mis mee op zijn tijd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb niks met Toto hoorMaar vind het voor mijn pa wel tof. Als ik zoiets zou kunnen met één van mijn favoriete artiesten dan ben ik ook vet blij
Wel een leuk Youtube kanaal. Je kunt het je zo gek niet bedenken, of hij heeft er een eigen draai aangegevenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:41 schreef Amarantha het volgende:
AfricaHelemaal dood gedraaid in mijn jeugd thuis
Ik zou het bijna aan hem voorstellen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:41 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vader is best wel baas geworden sinds hij is gescheiden(heel veel mensen zeggen dat mijn vader er zoveel beter op geworden is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |