Welke jongens wat kijken jullie?quote:Op maandag 5 mei 2014 16:23 schreef Greys het volgende:
Dat joch lult gewoon over het podium en niets over deze act.
Ze zijn booooored.
Negeer zequote:Op maandag 5 mei 2014 16:23 schreef Greys het volgende:
Dat joch lult gewoon over het podium en niets over deze act.
Ze zijn booooored.
Dat doet half Europa morgen. Het moet van de jury en de liefhebbers komen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:24 schreef Greys het volgende:
Goed, hij zit er letterlijk hardop doorheen te gapen en heeft het over een andere kandidaat.
Kolere.
http://escxtra.tv/quote:Op maandag 5 mei 2014 16:24 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
Welke jongens wat kijken jullie?
Ik zong Sieneke toen bij bonteavond,quote:Op maandag 5 mei 2014 16:24 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Zie je wel, we hadden Sieneke nog een keer moeten sturen
Jawel, hij kan wel redelijk enthousiast zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 16:25 schreef Greys het volgende:
Hij vond het fijn dat Nederland vorig jaar doorging en denkt dat ze nu ook wel doorgaan.
Maar echt veel vindt hij het niet volgens mij
quote:Tulips for the Dutch postcard. Dark moody monochrome presentation. Vocally strong and should make it
Jammer dacht youtube, mobiel wilt mij dit niet laten zien. Maar aan jullie comments gaat het goed.quote:
quote:They loved Netherlands in the arena. Surprised me that given there are loads of kids
Jamaarjamaar, we hebben een reden nodig om hysterisch/hyper te kunnen doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |