En dat zonder ElSierd.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
Dit was wel de leukste wedstrijd die ik dit weekend heb gezien.
Een beetje? Ze waren 2 minuten verwijderd van alles weer in eigen hand te hebben.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Barcelona zal nu wel een beetje balen van die 2-2..
92stequote:Op zondag 4 mei 2014 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? De goal viel in 91'.
Ik bedoel ook de 2-2 tegen Getafe.. dat is nu wel heel pijnlijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Een beetje? Ze waren 2 minuten verwijderd van alles weer in eigen hand te hebben.
Ik heb ze er wel over gehoord hoor..quote:Op zondag 4 mei 2014 22:54 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
kieft en van itterson hoor je er niet over
Die was in de rust wel bij de samenvattingen, dat gaf net dat beetje extra.quote:
Salonremise.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:59 schreef Max23 het volgende:
Dit gelijkspel van Real betekent trouwens wel dat Atleti(als ze hun voorlaatste wedstrijd winnen) tegen Barca mag gelijk spelen
Nee hoor.. als Real alles wint zou Real dan kampioen zijnquote:Op zondag 4 mei 2014 22:59 schreef Max23 het volgende:
Dit gelijkspel van Real betekent trouwens wel dat Atleti(als ze hun voorlaatste wedstrijd winnen) tegen Barca mag gelijk spelen
liever atletico.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:00 schreef xzaz het volgende:
Dus het is nu zeker dat Madrid landskampioen wordt.
Nee hoor, Real komt dan op 92, Atletico komt met 4 punten uit de laatste wedstrijden ook op 92. Onderling resultaat telt in Spanje dus is Atletico dan kampioenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee hoor.. als Real alles wint zou Real dan kampioen zijn
Atleti +4 = 92 ptquote:Op zondag 4 mei 2014 23:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Onderling resultaat is voordeel Atletico.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit moet te doen zijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:59 schreef Max23 het volgende:
Ah klopt ja.. was ff in de war. Dacht dat ze 85 punten hadden. Ziet er goed uit voor Atletico dus.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee hoor, Real komt dan op 92, Atletico komt met 4 punten uit de laatste wedstrijden ook op 92. Onderling resultaat telt in Spanje dus is Atletico dan kampioen
Duidelijk verhaal.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
Clasificación P.J. P.G. P.E. P.P. G.F. G.C. Ptos P.J. P.G. P.E. P.P. G.F. G.C. Ptos P.J. P.G. P.E. P.P. G.F. G.C. Ptos
1 Atlético 36 28 4 4 75 24 88 18 15 3 0 48 9 48 18 13 1 4 27 15 40
2 Barcelona 36 27 4 5 99 32 85 18 16 1 1 63 14 49 18 11 3 4 36 18 36
3 R. Madrid 35 26 5 4 100 34 83 18 15 1 2 60 16 46 17 11 4 2 40 18 37
wanneer is de inhaalwedstrijd van rm en tegen wie moeten ze?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
3 R. Madrid 35 26 5 4 100 34 83 18 15 1 2 60 16 46 17 11 4 2 40 18 37
bedanktquote:Op maandag 5 mei 2014 03:46 schreef wspa_ het volgende:
Woensdag 7 mei
Real Valladolid - Real Madrid (inhaal)
Zondag 11 mei
Atlético Madrid - Málaga
Elche - Barcelona
Celta de Vigo - Real Madrid
Zondag 18 mei
FC Barcelona - Atlético Madrid
Real Madrid - Espanyol
Zaterdag 24 mei finale CL
Real Madrid - Atlético Madrid
Zou geweldig zijn!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is te hopen dat Real nog wat puntjes laat liggen voor de laatste speeldag want als ze alledrie nog kans maken op de laatste speeldag en Barcelona wint van Atletico en Real wint van Espanyol dan dan maakt Barcelona Real kampioen en das niet tof.
quote:Op maandag 5 mei 2014 03:08 schreef Anonymousz het volgende:
Atleti verloren jammer![]()
maar gelukkig hadden Barca & RM ook punten verspeeld![]()
Vamos Atleti Ratatatatatatatata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lijkt me geen publiekswissel nee, maar hij zat er niet lekker inquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:10 schreef opreis het volgende:
ronaldo gewisseld in de 9de minuut. Blessure? Ik zet het net aan
Net toen ik de vraag stelde kwam er onderin beeld dat het rust was tussen RM en Valladolidquote:
Was het ookquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:01 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Net toen ik de vraag stelde kwam er onderin beeld dat het rust was tussen RM en ValladolidToch bedankt
Messi wilde zijn salarisverhoging even afdwingen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Barcelona heeft de competitie eigenlijk op zeer domme wijze uit handen gegeven.. paar weken terug verloor Real bij Sevilla. Ze stonden er toen uitstekend voor.. onbegrijpelijk.
Heb niet alles gezien maar hij legde ze er wel gewoon in. Aantal keer was dat niet genoeg.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Messi wilde zijn salarisverhoging even afdwingen.
Dat maar niet, Spanje is ook lekker onvoorspelbaar de laatste weken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Real dit niet wint neem AFCNiels 1 jaar een Valladolid UI
die is er al uit.quote:
Wordt*quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Check Sierd het jammer vinden dat het niet 2-1 word
Die wordt helemaal gek als Atleti wat prijzen gaat pakken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Check Sierd het jammer vinden dat het niet 2-1 word
Ronaldo kan er niets van.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ronaldogod speelt niet meer blijkbaar. Heeft geen zin dus.
dat zou echt geniaal zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
Die laatste wedstrijd wordt zo echt mooi.
Ja, die schoten ze lekker tegen zijn hak aanquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus daarom maakte hij die ongekende gelijkmaker vorige wedstrijd.
Iedereen raakt wel eens een bal verkeerd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus daarom maakte hij die ongekende gelijkmaker vorige wedstrijd.
neequote:Op woensdag 7 mei 2014 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Di Maria kapot, Ronaldo kapot, 1-1. Heerlijk.
CL naar Atleti.
Tegen elkaar?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
Ach Barcelona en Atleti kunnen ook zomaar nog verliezen.
Er zijn nog 2 wedstrijden te spelen.quote:
Barcelona moet sowieso winnen dan want ze hebben 2 punten achterstand.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
Laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat Atleti en Barca allebei hun komende wedstrijd winnen.
Wat gebeurd er dan bij een gelijkspel?
Ja, bij gelijkspel is Atleti gewoon kampioen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Barcelona moet sowieso winnen dan want ze hebben 2 punten achterstand.
Ow jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
3 punten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Malaga en Elche zijn allebei nog niet veilig.. Barcelona is niet in vorm de laatste tijd dus die zie ik het nog wel verknallen volgende week. Atleti moet wel kunnen winnen thuis van Malaga, al weet je nooit zeker of de kampioensstress niet ineens toeslaat.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ow jaIk zit helemaal verkeerd te denken. Ze staan natuurlijk niet gelijk
![]()
Dus dan is het zo dat als beide teams hun wedstrijd winnen zondag, Barca sowieso moet winnen thuis om kampioen te worden
Klopt ja.. rekenen heb ik op de basisschool voor het laatst serieus gedaan, dat blijkt maar weer.quote:
Ik denk dat ze die vorige week hebben gehad tegen Levante. Op het moment dat Simeone het zei vond ik het complete onzin ( " Nederlaag was een geschenk" ) maar achteraf denk ik toch dat het klopt. Die wedstrijd tegen Malaga gaan ze echt niet verliezen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Malaga en Elche zijn allebei nog niet veilig.. Barcelona is niet in vorm de laatste tijd dus die zie ik het nog wel verknallen volgende week. Atleti moet wel kunnen winnen thuis van Malaga, al weet je nooit zeker of de kampioensstress niet ineens toeslaat.
Ook leukquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:13 schreef opreis het volgende:
Als Atletico straks verliest van Malaga, en Real en Barca winnen dan wordt het
Atletico 88
Barca 88
Real 87
Dan heb je dus het droomscenario dat Atletico en Barca moeten winnen om kampioen te worden, en niet gelijk moeten spelen omdat Real dan kampioen wordt
Atleti heeft tegen Levante een behoorlijke trap in hun grote ballen gehad.. hopelijk heeft Simeone de ballen inmiddels zodanig gemasseerd dat ze tegen Malaga gewoon gaan knallen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die vorige week hebben gehad tegen Levante. Op het moment dat Simeone het zei vond ik het complete onzin ( " Nederlaag was een geschenk" ) maar achteraf denk ik toch dat het klopt. Die wedstrijd tegen Malaga gaan ze echt niet verliezen.
Messi heeft die jaar weinig zijn dagjesquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:35 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik maak me toch nog een beetje zorgen om atletico, als ze al tegen malaga winnen dan gaan ze het denk ik heel lastig krijgen tegen barca. Messi hoeft maar zn dagje te hebben en 't gaat mis.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:56 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Messi heeft die jaar weinig zijn dagjes
Aldus Sierd de Vos.twitter:elsierd twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 00:09:23Als Real Madrid kampioen zou worden krijgt Málaga contractueel 2 miljoen extra voor Isco. Zondag 17 u. op Sport1: Atlético Madrid-Málaga reageer retweet
Denk het wel.. en ze zullen ook wel een envelopje krijgen uit Barcelonaquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:13 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Aldus Sierd de Vos.twitter:elsierd twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 00:09:23Als Real Madrid kampioen zou worden krijgt Málaga contractueel 2 miljoen extra voor Isco. Zondag 17 u. op Sport1: Atlético Madrid-Málaga reageer retweet
Zou Málaga de spelers 'motiveren' om te winnen van Atlético zodat de kans groter wordt om de extra 2 miljoen te cashen inzake Isco transfer naar Real?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gun Real helemaal niks, van mij mag Atleti beide prijzen winnen. Of desnoods Barcelona het landskampioenschap. Maar Atleti heeft het geweldig gedaan dit seizoen en zal weinig kansen meer krijgen. De druk in de CL-finale ligt volledig bij Real.. zou me niet verbazen als ze het niet waar kunnen maken. Een huilende Ronaldo.. zou mooi zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:07 schreef opreis het volgende:
Ik gun eigenlijk Real de CL het meest, en Atletico het landskampioenschap, dan maar een jaartje geen prijs voor Messi en co
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:43 schreef Vermecelli het volgende:
De prijzen gewoon eerlijk verdelen: Real de copa, Barca de landstitel en Alteti de CL
quote:Pepe onzeker voor CL-finale
Real Madrid moet het in de finale van de Champions League wellicht zonder Pepe stellen. De Portugese verdediger liep in het competitieduel met Real Valladolid (1-1) een kuitblessure op en ligt er volgens Marca twee weken uit.
Mocht Pepe daadwerkelijk twee weken buitenspel staan. Dan mist de 31-jarige voetballer ook de twee laatste duel van het seizoen, uit tegen Celta de Vigo en thuis tegen Espanyol.
Xabi Alonso doet sowieso niet mee in Lissabon. De middenvelder van de Madrileense grootmacht is gechorst. Ronaldo viel binnen tien minuten uit in Valladolid, maar is in de eindstrijd gewoon van de partij.
Pepe vormt dit seizoen een bijna onafscheidelijk duo in de Madrileense defensie met Sergio Ramos. Vermoedelijk wordt de Fransman Raphael Varane zijn vervanger.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik gun Real helemaal niks, van mij mag Atleti beide prijzen winnen. Of desnoods Barcelona het landskampioenschap. Maar Atleti heeft het geweldig gedaan dit seizoen en zal weinig kansen meer krijgen. De druk in de CL-finale ligt volledig bij Real.. zou me niet verbazen als ze het niet waar kunnen maken. Een huilende Ronaldo.. zou mooi zijn.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik gun Real helemaal niks, van mij mag Atleti beide prijzen winnen. Of desnoods Barcelona het landskampioenschap. Maar Atleti heeft het geweldig gedaan dit seizoen en zal weinig kansen meer krijgen. De druk in de CL-finale ligt volledig bij Real.. zou me niet verbazen als ze het niet waar kunnen maken. Een huilende Ronaldo.. zou mooi zijn.
Stinkrijkquote:Op zondag 11 mei 2014 19:00 schreef Toto69 het volgende:
ik heb een simulcast voor Real, Atleti, Barca
DM voor link
He kom van mien auto af!!quote:Op zondag 11 mei 2014 19:00 schreef Toto69 het volgende:
ik heb een simulcast voor Real, Atleti, Barca
DM voor link
Je moet het zien als kat en muis.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Altijd als ik jullie tegen kom is het raak![]()
Zieker weten. Uitje er op weet ik veel.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De ene keer heb ik jullie, de andere keer jullie mij
Ik hedde ook liever Pamela Andersonquote:Op zondag 11 mei 2014 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Altijd als ik jullie tegen kom is het raak![]()
Die Spoanse is ook wel lekkerquote:Op zondag 11 mei 2014 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik hedde ook liever Pamela Anderson
Is allemaal in scene gezet.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:12 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt aan de foto al zien dat dit geen pitbull is.
Ik vind dat als ze geen verstand hebben van een pitbull ze niet zomaar mijn hond in beslag mogen nemen. Want dan kan je ook wel vis gaan verkopen als patat.
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Met 4 man sterk komen ze zo naar je buurtje kieken
Ja vanmiddag flikken ze het ook alquote:Op zondag 11 mei 2014 19:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Toto bij je simulcast zie ik alleen maar Barcelona
liever nietquote:Op zondag 11 mei 2014 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet Elche ook maar eens scoren toch ..
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:24 schreef Pedroso het volgende:
Speelt Hamlap nog bij Malaga eigenlijk ? Of heeft ie het daar ook verpest ?
Het laatste geloof ik..quote:Op zondag 11 mei 2014 19:24 schreef Pedroso het volgende:
Speelt Hamlap nog bij Malaga eigenlijk ? Of heeft ie het daar ook verpest ?
HMF neemt dan een Atleti shirt.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Scoren moeizaam.. ik gok op een benauwde 1-0 overwinning.
Genoeg, doelsaldo telt toch niet in Spanje.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Scoren moeizaam.. ik gok op een benauwde 1-0 overwinning.
Nee, hebben ook helemaal nog geen kansen gehad ofzo...quote:
Neuh.. het is spannend maar geen kansenquote:Op zondag 11 mei 2014 19:37 schreef ChuckTaylor. het volgende:
is 't waard om atletico nog te kijken, beetje leuke wedstrijd?
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:37 schreef ChuckTaylor. het volgende:
is 't waard om atletico nog te kijken, beetje leuke wedstrijd?
quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:44 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Haha, lekker.. hoop dat ze deze belabberde vorm meenemen maar de CL finale.
Toby heeft kiezelsteentjes als ballenquote:Op zondag 11 mei 2014 20:23 schreef Toto69 het volgende:
Diego Simeone: "Mijn spelers hebben hele grote ballen"
[ afbeelding ]
Ze staan achter.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:23 schreef Pedroso het volgende:
Maakt op zich niet uit of Atletico gelijk speelt of wint. Bij een gelijkspel vandaag hebben ze volgende week ook genoeg aan een gelijkspel.
Goede photoshop. Net echt.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:23 schreef Toto69 het volgende:
Diego Simeone: "Mijn spelers hebben hele grote ballen"
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |