herkenbaar meis .. hier had ik een tijdje terug dat ik Jan binnen vijftig meter voor de zoveelste keer tot de orde moest roepen, komt er een moeder voorbij op de fiets .. die riep: zeg kan het wat minder?? 't enige wat ik kon uitbrengen was: bemoei je lekker met je eigen modelkinderenquote:Op maandag 12 mei 2014 19:35 schreef _Bar_ het volgende:
Ik werd vanmiddag aangesproken over Roy,
Roy was buiten aan het spelen met een groene container,gras erin gooien klep Open klep dicht.
maar als ik hem er weg wilde halen,werd hij boos en ging gillen en stampen.
loopt er een andere moeder voorbij,ze kijkt naar mij,dan naar Roy en dan "goh mijn kind zou dat niet mogen hoor" En dat gegil dat is niet normaal![]()
ik moest Roy maar,strenger aanpakken en dat gegil moet ik hem echt afleren
wat zei je: nou meid, ga je gang?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:35 schreef _Bar_ het volgende:
Ik werd vanmiddag aangesproken over Roy,
Roy was buiten aan het spelen met een groene container,gras erin gooien klep Open klep dicht.
maar als ik hem er weg wilde halen,werd hij boos en ging gillen en stampen.
loopt er een andere moeder voorbij,ze kijkt naar mij,dan naar Roy en dan "goh mijn kind zou dat niet mogen hoor" En dat gegil dat is niet normaal![]()
ik moest Roy maar,strenger aanpakken en dat gegil moet ik hem echt afleren
ik begon eerst over dat de mijne alles tenminste opruimt,en daarna ach dat gillen dat hoort er gewoon bij.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat zei je: nou meid, ga je gang?
ik had het gedaan
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:18 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik riep de mijne ruimt tenminste zijn rommel op...
en gooit het netjes in de container.
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
herkenbaar meis .. hier had ik een tijdje terug dat ik Jan binnen vijftig meter voor de zoveelste keer tot de orde moest roepen, komt er een moeder voorbij op de fiets .. die riep: zeg kan het wat minder?? 't enige wat ik kon uitbrengen was: bemoei je lekker met je eigen modelkinderen![]()
Ja...was ik ookquote:Op maandag 12 mei 2014 21:05 schreef danic het volgende:
Bitterend dat vind ik gewoon ronduit lullig. Je had het van tevoren aangegeven. Ze gaat gewoon tegen je in. Heeft schijt aan je als ik het zo mag uitdrukken. Ik zou echt pissed zijn!
Dan mag ze van mij ook een koekje of taartje. Niet dat ze dat laatste op eet, maar dan neem ik dus niet en eet ik die van haar gewoon opquote:Op maandag 12 mei 2014 21:16 schreef bitterend het volgende:
Hoe doen jullie het als jullie ergens zijn en iedereen zit aan de koek/taart trouwens? toch je peuter mee laten eten? het is ook niet leuk als ik het haar ontzeg en zij als enige niet mag maar ben benieuwd hoe anderen het doen...
Ja, ik ben niet zo heel streng hoor! ze mag een stroopwafel als we daar zijn...maar dat betekend ook dat ze geen brood eet, en als ze ook nog geen avond eten op heeft want "niet lekker" dan heb ik liever niet dat ze ijs/slagroom/chocolade krijgt..quote:Op maandag 12 mei 2014 21:16 schreef Susie het volgende:
Ik ben daar wat makkelijker in denk ik. Als we bij opa zijn, mag ze van mij een snoepje, want het is opaMaar wel altijd vragen... "Opa, 1 soepje, die? Ja? Opa?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |