Buurman & Buurmanquote:Op zondag 11 mei 2014 12:14 schreef Vanyel het volgende:
Mijn kind is opeens weg van Pieter post. Wat zijn leuke filmpjes van ongeveer hetzelfde niveau.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:52 schreef DJMO het volgende:
Ingrediënten en voedingswaarde is niet hetzelfde. CS bedoeld toegevoegde suiker.SPOILER: ingredienten pindakaasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit wel degelijk suiker in
Calve met donkere dop is het beste:
http://fitbeauty.nl/welke-pindakaas-is-het-gezondst/**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Oh mooi. Die hebben wij altijd.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:28 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ingrediënten en voedingswaarde is niet hetzelfde. CS bedoeld toegevoegde suiker.
Calve met donkere dop is het beste:
http://fitbeauty.nl/welke-pindakaas-is-het-gezondst/
Dat kan ik echt niet aanzien. Stiekem vind ik bijvoorbeeld Budgie wel leuk.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:21 schreef As1981 het volgende:
Je kan eens kijken op kindertube vanyel daar heb je veel keus.
oa brandweerman sam enz.
Ohw dat is hier ook een hit, trouwens ik vind het zelf ook leukquote:Op zondag 11 mei 2014 12:24 schreef As1981 het volgende:
Ja buurman en buurman is hier ook lang een hit geweest. Staat trouwens ook op kindertube
Haha en ik kan geen helden van de stad meer zienquote:
quote:
Wat liefquote:Op maandag 12 mei 2014 09:36 schreef Soempie het volgende:
Ah, kijk, helemaal klaar voor school zo, met z'n rugzak.Hij heeft het wel naar zijn zin op school, toch? En al zo snel een schoolreisje! Jeetje, dat is ook een grote stap. Wat gaan ze dan doen?
M.: 'even het jongetje zien, mama. Kijk, een jongetje!'
Ik: 'Ja, dat is Lars.'
M. 'Lars heeft tandjes. Hij kan heel hard bijten.. in de boterham!'
Ik: 'Ja, kijk, L. gaat vandaag voor het eerst naar school. L. heeft een rugtas om, zie je dat? Daar zitten vast ook boterhammen in.'
M. 'L. gaat naar school, met zijn mama. Ze gaan hard bijten in de boterham, op school!'
Morgen gaat M. voor het eerst echt naar de psz en dat vind ik al een hele stap, terwijl het maar om een paar uurtjes gaat.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |