abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139690719
Dot vindt al die aandacht ook nogal overweldigend, die verstopt zich dan idd ook. Als de aandacht weg is, zijn de cadeaus opeens wel heel aantrekkelijk.

Dot kwijlt vooral als ze haar speen in heeft. Met eten loopt er ook nogal eens wat uit hier en daar. Anders vrijwel niet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 8 mei 2014 @ 10:43:04 #92
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_139690949
Gefeliciteerd !!! *O* *O* *O*
pi_139691219
Gefelicited Danic en FR! *O* *O*

En Danic, ik hoop dat je meisje het toch nog een leuke dag gaat vinden.
pi_139695360
Gisteren duurde het even voor ze ging slapen want toch wel een beetje zenuwachtig. Ik had gezegd dat wij haar uit bed zouden halen. Dus stipt om 06:00 hoorde ik papa, mama kom maar binnen. Dus wij met feestmuts op en kroon voor haar naar binnen. Zingen mochten wij niet en poeh moest ook een kroon op. In ons bed cadeautjes uitgepakt en daarna heb ik haar met taart ed naar de go gebracht.

Ik zelf moest naar het ziekenhuis en de kat naar de Da. Hier heeft ze al zo'n trauma van dat ik haar dit vandaag niet aan wilde doen. Verder is het rukweer en zit Sac in een sprong dus ik kon geen kant op met ze. 3 jaar geleden scheen het heel heet te zijn. Maar nu is het koud en met slagregen hier -O-

Ik haal haar op tijd weer op en dan gaan we pannenkoeken eten in haar favoriete pannenkoekenhuis en zaterdag vieren we het echt.

Danic ik hoop dat Eva de visite vanmiddag leuk vindt. Ean kruipt ook altijd weg die houdt er niet van in belangstelling te staan en aandacht te krijgen.
  donderdag 8 mei 2014 @ 13:01:03 #95
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_139695423
Nog eentje om je peuter al de hele ochtend bezig te houden. Postbode spelen.

Ik heb je lief mijn hele leven
pi_139695966
Gefeliciteerd jarige E-tjes! *O* Het is ook spannend hoor, jarig zijn!

Wat lief Lazi, leuk idee ook!

Mijn purkje was bij de kapper vandaag O+ In tegenstelling tot wat iedereen (in RL) zei }:| heeft ze ons niet uitgelachen en alle pluizige nesthaartjes weggeknipt en nu heeft hij een heus grotejongenskapsel O+ Hij was ook heel relaxed gelukkig (we hadden de aflevering van het Zandkasteel van de kapper ook bekeken, goed idee was dat! ^O^ ik vind het alleen geen leuk programma :@

En het ging nog over theatervoorstelling, bedankt voor het attenderen op Brandweerman Sam, dat is hier enorm favoriet dus ik denk dat we dat als verjaarsuitstapje gaan doen!

En dat opvoeden hè, ik vind dat soms best een karwei :X Het is hier al we-ken drama met naar bed gaat, tijdrekken tot en met. Als hij er eenmaal in ligt is het niet zo'n probleem, dan babbelt hij gewoon een half uur voor zich uit onder het mom "Mita is niet moe!" en valt dan in slaap, maar het loslaten van de dag om het maar zo te zeggen is niet eenvoudig. Hij is dan ook echt onvriendelijk tegen ons, dus ik heb geprobeerd maar weer eens extra duidelijk te zijn in wat ik van hem verwacht. Dat, in combinatie met wat meer quality time ( :r ) 's avonds lijkt zijn vruchten af te werpen. Maar jeetje, elke keer als je denkt dat het allemaal wel loopt, sluipen er toch weer vervelende patronen in en dan is het weer tijd om heel bewust aan de gang te gaan. Het zal er wel bijhoren he? :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 8 mei 2014 @ 13:27:09 #97
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_139696435
Lazi die rand om de foto's heen maakt het wel echt af :D leuk idee trouwens! Nathan zit nu naast mij te verven O+

FR en Danic gefeliciteerd met jullie jarige jetjes!

Nathan vond het geweldig om jarig te zijn! Ware het niet dat hij wegliep, voor straf op zn kamer mocht en toen in slaap viel :P, daarna was hij wel weer een heel gelukkig jarig kind O+ ik kijk ook echt wel uit naar zijn 4de verjaardag. Ik hoop dat er mensen zijn om op visite te komen.
pi_139696933
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:14 schreef Clubsoda het volgende:
Maar jeetje, elke keer als je denkt dat het allemaal wel loopt, sluipen er toch weer vervelende patronen in en dan is het weer tijd om heel bewust aan de gang te gaan.
QFT
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_139697052
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:27 schreef pessie het volgende:
Lazi die rand om de foto's heen maakt het wel echt af :D leuk idee trouwens! Nathan zit nu naast mij te verven O+

FR en Danic gefeliciteerd met jullie jarige jetjes!

Nathan vond het geweldig om jarig te zijn! Ware het niet dat hij wegliep, voor straf op zn kamer mocht en toen in slaap viel :P, daarna was hij wel weer een heel gelukkig jarig kind O+ ik kijk ook echt wel uit naar zijn 4de verjaardag. Ik hoop dat er mensen zijn om op visite te komen.
Dat was zo'n drama toch afgelopen verjaardag bij hem toch?
je woont niet in de buurt anders was ik met ean wel gekomen.
  donderdag 8 mei 2014 @ 13:59:44 #100
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139697714
Fijn dat ze weer bijgetrokken is Danic! Het is ook spannend allemaal natuurlijk ;)

CS; hier ook een die tijd loopt te rekken hoor. Wil ze andersom in bed, dus de hele boel (en dat is best veel qua knuffels) andere kant op, tot het moment dat ik dr dekentje over haar heen wil leggen "nee, andersom" en dan gaat alles weer de andere kant op. Het maakt het naar bed gaan echt niet veel leuker...
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_139697886
Ik ben blij dat jullie het herkennen! Precies dat hier ook Susie, eerst geen dekentje willen, als ik het dekentje wegleg dan toch wel, dan leg ik het neer en dan weer niet. Vermoeiend. Ik neem hem graag serieus in zijn wensen, en vind het vervelend om ze af te kappen, maar ik merk dat hij heel onzeker en onrustig wordt van het feit dat ik daar dan vijf keer in mee ga. Dus nu een avond heel strikt geweest, besloten is besloten en daar blijf het bij. Vind ik helemaal niet leuk, maar het werpt dus wel direct zijn vruchten af.
pi_139698138
Dat herken ik hier eigenlijk niet. Misschien omdat wij soms wel 40 minuten op bed liggen kletsen/boeken lezen en zij gaat ook leuk 20 koprollen doen :P op een gegeven moment zeg ik dat ze naar bed moet maar dat gaat (met een diepe zucht na) wel goed.

Ben benieuwd naar zijn kapsel CS O+

Gefeliciteerd FR + danic *O*

Mijn peuter is sinds 2 weken helemaal verslaafd aan haar puky loop fiets!!! zo leuk! hij is niet zo groot dus ze durft eindelijk wel :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 8 mei 2014 @ 14:37:03 #103
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139699029
Bij ons is dit pas een maand Bitterend, dusssssss ;)

Wil je de deur dicht, nee open, dus open? Nee, dicht, ok deur dus dicht? Nee, open...dicht. 8)7
Net wat je zegt CS, je wil aan de wensen voldoen (slaapzak zelllluffff aan doen en het vervolgens tot 3 keer toe niet doen, dan doet mama het dus en heeft ze pech), maar wellicht is het niet erin meegaan wel beter.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen vanavond ;)
pi_139699131
Bij ons werk t na een paar dagen strenger zijn alweer zoveel soepeler. Opeens hoeven we veel minder streng te zijn omdat 1x vragen in de meeste gevallen ook gewoon tot het gewenste resultaat leidt. Ze helpt weer mee, doet leuk mee en iedereen is blijer.
pi_139700788
Wij hebben ook een heel uitgebreid bedritueel, met douchen en lezen en gekke spelletjes. Is ook prima, het hoeft allemaal niet gehaast. Maar de laatste tijd werd ik echt rondgecommandeerd, deed M heel snibbig en ieder voorstel werd met een "NEEE! :( " afgekeurd. Vragen is prima, al zijn wensen zijn bespreekbaar maar we doen wel vriendelijk tegen elkaar. Nou ja, en ik herken wat je zegt Vanyel, dat het daarna weer gereset is ofzo, en je over en weer gewoon met elkaar kan praten in plaats van mopperen, dat iedereen meewerkt en we allemaal blijer zijn.
pi_139701106
En kappersfoto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139701332
Gezien Anouk is ook in dit fase lijkt me dat jou M gewoon vooruit loopt CS :P misschien krijgen we het ook over een paar maanden!

En wat een knapperd O+

Ze wil hier trouwens geen slappzak meer! maar ze houdt de dekens niet snachts dus wordt ze wakker want "mama kouuud" :{ even bedenken hoe ik dat ga oplossen :9
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 8 mei 2014 @ 15:47:31 #108
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_139701490
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 15:43 schreef bitterend het volgende:
Gezien Anouk is ook in dit fase lijkt me dat jou M gewoon vooruit loopt CS :P misschien krijgen we het ook over een paar maanden!

En wat een knapperd O+

Ze wil hier trouwens geen slappzak meer! maar ze houdt de dekens niet snachts dus wordt ze wakker want "mama kouuud" :{ even bedenken hoe ik dat ga oplossen :9
Pyjama aan met voeten of sokken erbij aan, dat helpt al een boel. Evt gewoon een romper of hemd onder de pyjama of wellicht een wollen shirtje/broekje daarin blijft Lientje wel gewoon lekker warm ook als ze eens zonder deken ligt.
pi_139701719
Ze slaapt nu met lange mouwen romper en jumpsuit maar een wollen broek/pyjama is wellicht geen slecht idee!
  donderdag 8 mei 2014 @ 17:11:25 #110
259886 pessie
pi_139704107
CS een echte peuter zo!

Juud, ik leg 's avonds voor ik ga slapen de deken over Nathan heen en dan stop ik em in onder zn matras
  donderdag 8 mei 2014 @ 17:24:35 #111
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139704522
Wat leuk Lazi!

Gelukkig dat het uiteindelijk wel goed was Danic.

En M van CS ook naar de kapper. Fijn dat het goed ging ^O^ Brandweerman Sam wordt hier ook voor zijn verjaardag inderdaad :D

Het tijd rekken herken ik ook niet echt. Maar papa leest wel tig boekjes met hem als hij zijn pyjama aankrijgt, daarna naar beneden voor best friends Bob en Thomas en soms zelfs ook nog Sam. Daarna weer naar boven en afhankelijk van de tijd lees ik dan nog 1 of 2 verhaaltjes voor en dat vertel ik heb vooraf. Soms sputtert hij nog even tegen maar meestal gaat hij dan gewoon slapen. Of met tijger de dag bespreken. Of met zijn auto's spelen. Of liedjes zingen. Of al zijn knuffels uit bed gooien.

Maar goed, dat kan over een paar weken natuurlijk ook ineens weer heel anders gaan.....want tja, het blijft een peuter he ;)

Leuke foto's CS! Hij zit er inderdaad heel ontspannen bij met zijn politieauto.

Hier vandaag ook naar de kapper geweest. Hij mocht weer in de politieauto zitten. En hij was erg onder de indruk van al de haartjes die hij op de grond zag vallen. Hij vond alleen de tondeuse niet zo leuk. En ik vind het eigenlijk wat te kort. Staat hem niet zo. Maar goed, groeit wel weer aan. Zal vanavond wat foto's posten.
pi_139706076
Ean en Eva hieper de piep hoeraaaa! Fijne verjaardag!

Naar bed toe is volgens F ook een wereldramp... "Niet eigen bed!" "Nee deken" "Mama/papa blijven" "Lamp aan/uit"met bijbehorende pruillip en stervende zwaan imitatie.
Nu helemaal dat papa voor werk in Spanje zit. Hopelijk is deze faaaaaaaaseeee snel verleden tijd.
Dus erg herkenbaar CS.
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:39:02 #113
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139712227
Kappersfoto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139712349
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 17:11 schreef pessie het volgende:
CS een echte peuter zo!

Juud, ik leg 's avonds voor ik ga slapen de deken over Nathan heen en dan stop ik em in onder zn matras
Ik deed het ook zo maar ze kreeg het toch los :p

Ohhh Het staat hem zoooo leuk Kyara <3!!
pi_139712588
Stoere vent Kyara! Is dat een speciale kinderkapper? Wat een gave föhns!
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:49:55 #116
259886 pessie
pi_139712805
Zo Kyara wat een vent al zeg! Maar ik kan me voorstellen dat je het wel een beetje kort vind ;) groeit snel genoeg weer aan :P
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:50:39 #117
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139712844
Die foto op die auto O+
pi_139712981
Ik vind het helemaal niet te kort...staat hem goed!
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:54:39 #119
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139713078
Is inderdaad een speciale kinderkapper. Naast de politieauto hebben ze ook nog een motor en een quate. En voor kleinere kindjes een gewoon stoeltje met een stuur. En een tv met filmpjes. Ze werken ook heel snel en rondom.

Ik vond de het vorige keer leuker. Zag net dat ze de vorige keer ietsje langer hebben gelaten bij zijn oren zodat het er overheen viel. Dat maakte zijn gezicht ietsje smaller zeg maar (en gezien zijn bolle toet en onderkin kan dat best :+ )
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:59:03 #120
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_139718214
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 15:53 schreef bitterend het volgende:
Ze slaapt nu met lange mouwen romper en jumpsuit maar een wollen broek/pyjama is wellicht geen slecht idee!
Gaat dat niet kriebelen zo'n wollen ding :?
Ik heb Rayen nu zover dat hij in slaap valt in zijn eigen bedje, rond half 12 of half 1 word hij wakker en dan verhuist hij mee naar ons bed :+

En dat uitstelgedrag pffff ik krijg er hoofdpijn van :+ ;) alles haalt hij uit de kast, beetje au, beetje bang en ikke niet slapen, en dan moet zijn nijntje nog een verhaal vertellen.
Afijn ik moet bij hem gewoon erg duidelijk zijn en goed in de gaten hebben wanneer hij moe is, want dat is bij hem moeilijk te zien, die blijft maar doorstuiteren.

Hij ligt ook regelmatig niet onder zijn dekbed maar aan een slaapzak wil ik niet meer beginnen, het heeft nogal moeite gekost om hem zonder slaapzak te laten slapen, op vakantie 40 graden en dan een slaapzak aan willen :9

Leuke kapperfoto's ^O^
Rayen 2½ jaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')