SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Pyjama aan met voeten of sokken erbij aan, dat helpt al een boel. Evt gewoon een romper of hemd onder de pyjama of wellicht een wollen shirtje/broekje daarin blijft Lientje wel gewoon lekker warm ook als ze eens zonder deken ligt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:43 schreef bitterend het volgende:
Gezien Anouk is ook in dit fase lijkt me dat jou M gewoon vooruit loopt CSmisschien krijgen we het ook over een paar maanden!
En wat een knapperd
Ze wil hier trouwens geen slappzak meer! maar ze houdt de dekens niet snachts dus wordt ze wakker want "mama kouuud"even bedenken hoe ik dat ga oplossen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik deed het ook zo maar ze kreeg het toch los :pquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:11 schreef pessie het volgende:
CS een echte peuter zo!
Juud, ik leg 's avonds voor ik ga slapen de deken over Nathan heen en dan stop ik em in onder zn matras
Gaat dat niet kriebelen zo'n wollen dingquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:53 schreef bitterend het volgende:
Ze slaapt nu met lange mouwen romper en jumpsuit maar een wollen broek/pyjama is wellicht geen slecht idee!
Eens, het staat wel lekker pittig, ik vind het ook wel lekker 'fris' zo.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:54 schreef Kyara het volgende:
Is inderdaad een speciale kinderkapper. Naast de politieauto hebben ze ook nog een motor en een quate. En voor kleinere kindjes een gewoon stoeltje met een stuur. En een tv met filmpjes. Ze werken ook heel snel en rondom.
Ik vond de het vorige keer leuker. Zag net dat ze de vorige keer ietsje langer hebben gelaten bij zijn oren zodat het er overheen viel. Dat maakte zijn gezicht ietsje smaller zeg maar (en gezien zijn bolle toet en onderkin kan dat best)
of dubbelop doen, das ook leuk. Pindakaas met hagelslag, of kaas met jam ofzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:43 schreef Deepfreeze het volgende:
Hij weigert al om te proeven. Koud vlees gaat er gewoon niet in. Kaas dus alleen warm. Mijn idee was dat smeerkaas daar wel een beetje bij in de buurt komt..
Hij eet verder prima, is ook niet dik ofzo, maar als hij 4 boterhammen per dag eet, mogen er wel 1-2 hartig van mij..
Misschien cervelaat proberen al smeerkaas drama blijft..
Het hele proces wordt gevolgd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:01 schreef laziness het volgende:
Nog eentje om je peuter al de hele ochtend bezig te houden. Postbode spelen.
[ afbeelding ]
Ik draag wel ondergoed, vind ik veel fijnerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:11 schreef Juud79 het volgende:
Hier alleen een pyjama met luier, dus geen ondergoed 's nachts, draag ik zelf ook niet graag, dus lijkt me voor kindjes ook niet fijn. Lientje slaap sinds een half jaar zonder slaapzak en onder een dekbedje.
Mijn ventje heeft ook alleen een pyjama/luier aan en dan een zomerslaapzak.
Wol-zijde bedoel ik als pyjama, dat is warm in de winter en koel in de zomer. Wol is warmteregulerend, dus het verwarmt niet alleen, maar koelt ook af als je het te warm krijgt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |