abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139697886
Ik ben blij dat jullie het herkennen! Precies dat hier ook Susie, eerst geen dekentje willen, als ik het dekentje wegleg dan toch wel, dan leg ik het neer en dan weer niet. Vermoeiend. Ik neem hem graag serieus in zijn wensen, en vind het vervelend om ze af te kappen, maar ik merk dat hij heel onzeker en onrustig wordt van het feit dat ik daar dan vijf keer in mee ga. Dus nu een avond heel strikt geweest, besloten is besloten en daar blijf het bij. Vind ik helemaal niet leuk, maar het werpt dus wel direct zijn vruchten af.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_139698138
Dat herken ik hier eigenlijk niet. Misschien omdat wij soms wel 40 minuten op bed liggen kletsen/boeken lezen en zij gaat ook leuk 20 koprollen doen :P op een gegeven moment zeg ik dat ze naar bed moet maar dat gaat (met een diepe zucht na) wel goed.

Ben benieuwd naar zijn kapsel CS O+

Gefeliciteerd FR + danic *O*

Mijn peuter is sinds 2 weken helemaal verslaafd aan haar puky loop fiets!!! zo leuk! hij is niet zo groot dus ze durft eindelijk wel :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 8 mei 2014 @ 14:37:03 #103
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139699029
Bij ons is dit pas een maand Bitterend, dusssssss ;)

Wil je de deur dicht, nee open, dus open? Nee, dicht, ok deur dus dicht? Nee, open...dicht. 8)7
Net wat je zegt CS, je wil aan de wensen voldoen (slaapzak zelllluffff aan doen en het vervolgens tot 3 keer toe niet doen, dan doet mama het dus en heeft ze pech), maar wellicht is het niet erin meegaan wel beter.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen vanavond ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_139699131
Bij ons werk t na een paar dagen strenger zijn alweer zoveel soepeler. Opeens hoeven we veel minder streng te zijn omdat 1x vragen in de meeste gevallen ook gewoon tot het gewenste resultaat leidt. Ze helpt weer mee, doet leuk mee en iedereen is blijer.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_139700788
Wij hebben ook een heel uitgebreid bedritueel, met douchen en lezen en gekke spelletjes. Is ook prima, het hoeft allemaal niet gehaast. Maar de laatste tijd werd ik echt rondgecommandeerd, deed M heel snibbig en ieder voorstel werd met een "NEEE! :( " afgekeurd. Vragen is prima, al zijn wensen zijn bespreekbaar maar we doen wel vriendelijk tegen elkaar. Nou ja, en ik herken wat je zegt Vanyel, dat het daarna weer gereset is ofzo, en je over en weer gewoon met elkaar kan praten in plaats van mopperen, dat iedereen meewerkt en we allemaal blijer zijn.
pi_139701106
En kappersfoto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139701332
Gezien Anouk is ook in dit fase lijkt me dat jou M gewoon vooruit loopt CS :P misschien krijgen we het ook over een paar maanden!

En wat een knapperd O+

Ze wil hier trouwens geen slappzak meer! maar ze houdt de dekens niet snachts dus wordt ze wakker want "mama kouuud" :{ even bedenken hoe ik dat ga oplossen :9
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 8 mei 2014 @ 15:47:31 #108
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_139701490
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 15:43 schreef bitterend het volgende:
Gezien Anouk is ook in dit fase lijkt me dat jou M gewoon vooruit loopt CS :P misschien krijgen we het ook over een paar maanden!

En wat een knapperd O+

Ze wil hier trouwens geen slappzak meer! maar ze houdt de dekens niet snachts dus wordt ze wakker want "mama kouuud" :{ even bedenken hoe ik dat ga oplossen :9
Pyjama aan met voeten of sokken erbij aan, dat helpt al een boel. Evt gewoon een romper of hemd onder de pyjama of wellicht een wollen shirtje/broekje daarin blijft Lientje wel gewoon lekker warm ook als ze eens zonder deken ligt.
pi_139701719
Ze slaapt nu met lange mouwen romper en jumpsuit maar een wollen broek/pyjama is wellicht geen slecht idee!
  donderdag 8 mei 2014 @ 17:11:25 #110
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_139704107
CS een echte peuter zo!

Juud, ik leg 's avonds voor ik ga slapen de deken over Nathan heen en dan stop ik em in onder zn matras
  donderdag 8 mei 2014 @ 17:24:35 #111
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139704522
Wat leuk Lazi!

Gelukkig dat het uiteindelijk wel goed was Danic.

En M van CS ook naar de kapper. Fijn dat het goed ging ^O^ Brandweerman Sam wordt hier ook voor zijn verjaardag inderdaad :D

Het tijd rekken herken ik ook niet echt. Maar papa leest wel tig boekjes met hem als hij zijn pyjama aankrijgt, daarna naar beneden voor best friends Bob en Thomas en soms zelfs ook nog Sam. Daarna weer naar boven en afhankelijk van de tijd lees ik dan nog 1 of 2 verhaaltjes voor en dat vertel ik heb vooraf. Soms sputtert hij nog even tegen maar meestal gaat hij dan gewoon slapen. Of met tijger de dag bespreken. Of met zijn auto's spelen. Of liedjes zingen. Of al zijn knuffels uit bed gooien.

Maar goed, dat kan over een paar weken natuurlijk ook ineens weer heel anders gaan.....want tja, het blijft een peuter he ;)

Leuke foto's CS! Hij zit er inderdaad heel ontspannen bij met zijn politieauto.

Hier vandaag ook naar de kapper geweest. Hij mocht weer in de politieauto zitten. En hij was erg onder de indruk van al de haartjes die hij op de grond zag vallen. Hij vond alleen de tondeuse niet zo leuk. En ik vind het eigenlijk wat te kort. Staat hem niet zo. Maar goed, groeit wel weer aan. Zal vanavond wat foto's posten.
pi_139706076
Ean en Eva hieper de piep hoeraaaa! Fijne verjaardag!

Naar bed toe is volgens F ook een wereldramp... "Niet eigen bed!" "Nee deken" "Mama/papa blijven" "Lamp aan/uit"met bijbehorende pruillip en stervende zwaan imitatie.
Nu helemaal dat papa voor werk in Spanje zit. Hopelijk is deze faaaaaaaaseeee snel verleden tijd.
Dus erg herkenbaar CS.
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:39:02 #113
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139712227
Kappersfoto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139712349
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 17:11 schreef pessie het volgende:
CS een echte peuter zo!

Juud, ik leg 's avonds voor ik ga slapen de deken over Nathan heen en dan stop ik em in onder zn matras
Ik deed het ook zo maar ze kreeg het toch los :p

Ohhh Het staat hem zoooo leuk Kyara <3!!
pi_139712588
Stoere vent Kyara! Is dat een speciale kinderkapper? Wat een gave föhns!
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:49:55 #116
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_139712805
Zo Kyara wat een vent al zeg! Maar ik kan me voorstellen dat je het wel een beetje kort vind ;) groeit snel genoeg weer aan :P
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:50:39 #117
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139712844
Die foto op die auto O+
pi_139712981
Ik vind het helemaal niet te kort...staat hem goed!
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:54:39 #119
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139713078
Is inderdaad een speciale kinderkapper. Naast de politieauto hebben ze ook nog een motor en een quate. En voor kleinere kindjes een gewoon stoeltje met een stuur. En een tv met filmpjes. Ze werken ook heel snel en rondom.

Ik vond de het vorige keer leuker. Zag net dat ze de vorige keer ietsje langer hebben gelaten bij zijn oren zodat het er overheen viel. Dat maakte zijn gezicht ietsje smaller zeg maar (en gezien zijn bolle toet en onderkin kan dat best :+ )
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:59:03 #120
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_139718214
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 15:53 schreef bitterend het volgende:
Ze slaapt nu met lange mouwen romper en jumpsuit maar een wollen broek/pyjama is wellicht geen slecht idee!
Gaat dat niet kriebelen zo'n wollen ding :?
Ik heb Rayen nu zover dat hij in slaap valt in zijn eigen bedje, rond half 12 of half 1 word hij wakker en dan verhuist hij mee naar ons bed :+

En dat uitstelgedrag pffff ik krijg er hoofdpijn van :+ ;) alles haalt hij uit de kast, beetje au, beetje bang en ikke niet slapen, en dan moet zijn nijntje nog een verhaal vertellen.
Afijn ik moet bij hem gewoon erg duidelijk zijn en goed in de gaten hebben wanneer hij moe is, want dat is bij hem moeilijk te zien, die blijft maar doorstuiteren.

Hij ligt ook regelmatig niet onder zijn dekbed maar aan een slaapzak wil ik niet meer beginnen, het heeft nogal moeite gekost om hem zonder slaapzak te laten slapen, op vakantie 40 graden en dan een slaapzak aan willen :9

Leuke kapperfoto's ^O^
Rayen 2½ jaar!
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:19:07 #121
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_139719853
quote:
2s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:54 schreef Kyara het volgende:
Is inderdaad een speciale kinderkapper. Naast de politieauto hebben ze ook nog een motor en een quate. En voor kleinere kindjes een gewoon stoeltje met een stuur. En een tv met filmpjes. Ze werken ook heel snel en rondom.

Ik vond de het vorige keer leuker. Zag net dat ze de vorige keer ietsje langer hebben gelaten bij zijn oren zodat het er overheen viel. Dat maakte zijn gezicht ietsje smaller zeg maar (en gezien zijn bolle toet en onderkin kan dat best :+ )
Eens, het staat wel lekker pittig, ik vind het ook wel lekker 'fris' zo.
Maar hij krijgt er wel een bollewangenhapsnoet van. O+
Maar dat gaat er wel vanaf, toen Lientje veel zelf ging lopen verdwenen die spekjes ook overal.
Ik denk dat het zo in de zomer wel zo fijn voor hem is, lekker kort, volgens mij heeft ie een flinke bos haar en dat is dan best snel warm op het hoofd.
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:22:55 #122
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139720141
Klopt inderdaad. Maar tegen de tijd dat het echt zomer wordt is het ook wel weer aangegroeid ;)
Volgende keer mag ze het bij de oren wel wat langer laten in elk geval :Y

Het is ook flink uitgedund inderdaad.En het lijkt nu ook weer een stuk donkerder.
pi_139720812
Ik vind het ook erg leuk staan Kyara :Y

Waarom een wollen pyjama bitterend? Is dat niet heel erg warm? Zeker in combinatie met een lange mouwen romper?
Eva slaapt in een ondergoedsetje (dus hemdje en onderbroek) en een katoenen pyjama. En dan onder haar dekbed. En dan ligt ze soms nog te zweten.

Wij hebben een hele leuke dag gehad. Nadat ze wat ontdooide is ze haar fiets gaan inspecteren. Eerst bekijken, toen rondjes lopen met haar fiets en pop in het zitje en daarna wilde ze toch wel fietsen. Ze begint het inmiddels een beetje te snappen. Fietsen op een driewieler heeft ze ook nooit gedaan. Ze wilde het niet en liet zich altijd lekker duwen :')

'S Middags opa's en oma's op visite met de nodige cadeautjes en daarna naar het pannenkoekenhuis. Eerste keer dat we er waren, maar dat gaan we vaker doen. Helemaal ingericht op kinderen! Lift zodat je naar boven kan met een kinderwagen, speelhoek met Ikea spul (keukentje enzo) en een soort snoezelkamer met lounche kussens en twinkellichtjes. Rosalie vond het the bomb. Helaas waren er grotere kinderen die kussengevechten en stoeien leuker vonden dus niet echt geschikt voor wurmpje.
Ze krijgen een paar muntjes bij ieder bezoek (4, en als je jarig bent 25!) En dan mag je in een 'winkeltje' wat uitzoeken. Je mag ook muntjes bewaren voor de volgende keer.
Eva koos een schep en klei en toen was ze tevreden O+ de andere 14 muntjes hebben we bewaard.
Bij thuiskomst zat ze gelijk weer op haar fiets O+
Oh màn wat ben ik gek op dat meiske O+
pi_139721192
Klinkt goed!
Wat dragen jullie kindjes veel in bed. Dot heeft meestal een luier en een hemd of shirtje, verder niks. Ook als t 16 graden is op haar kamer. Ligt ze lekker onder haar dekbed (of niet).
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:38:35 #125
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139721305
Klinkt als een geslaagde dag Danic! O+

M draagt een lange mouwen romper of een mouwloze romper met een pyjama shirtje met lange mouwen in zijn mouwloze zomerslaapzak.
  donderdag 8 mei 2014 @ 23:25:58 #126
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_139724376
O. ligt heel stil in bed dus die heeft zijn pyjama aan en soms nog zijn hemd er onder en verder niet. Dekbed is warm genoeg of te warm zelfs soms.

Wat een leuk pannenkoekenhuis Danic en wat fijn dat Eva haar verjaardag gelukkig snel toch wel zag zitten weer!

Dat tijd rekken bij het naar bed gegaan herken ik totaal niet dus daar kan ik niet over meepraten :D
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 9 mei 2014 @ 00:11:19 #127
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_139726738
Hier alleen een pyjama met luier, dus geen ondergoed 's nachts, draag ik zelf ook niet graag, dus lijkt me voor kindjes ook niet fijn. Lientje slaap sinds een half jaar zonder slaapzak en onder een dekbedje.
Mijn ventje heeft ook alleen een pyjama/luier aan en dan een zomerslaapzak.

Wol-zijde bedoel ik als pyjama, dat is warm in de winter en koel in de zomer. Wol is warmteregulerend, dus het verwarmt niet alleen, maar koelt ook af als je het te warm krijgt.

pi_139727015
Sofie heeft een shortama aan in bed. In het oude huis had ze warmere pyjama's aan in bed. Daar was het 13 graden op dr slaapkamer, hier in het nieuwe huis is het 18/19 graden.
*poef* nu is het weg
pi_139730245
Hier een onderbroek en katoenen pyjama onder een dekbed, maar we halen hem regelmatig bezweet uit bed.
wel altijd een raam open behalve als het te veel stormt.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 07:49:25 #130
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_139730361
Leuke kapper foto's! Daan komt nog niet verder dan de tondeuse actie van papa/mama, heeft hij toch maar een dun bosje :P
Kyara, het is wel kort, maar dat bolle koppie is ook wel lekker. Dat lange komt snel genoeg weer..
CS, even lekker het pluis eruit!

Daan heeft een hemd, onderbroek, luier en doorsnee pyjama aan in bed. En dan een dekbed erover. Ik heb het idee dat het peuterdekbed van de hema niet erg dik is. Maar toch heeft hij het nog vaak warm. Stoppen we hem in tot onder zijn oksel.
Laatst wel zonder pyjama geprobeerd (zoals wij en grote broer), maar als hij dan het dekbed "kwijt" is pakt hij het niet zelf terug. En wordt het te koud..

We zijn hier aan het proberen om iets anders op brood te krijgen. Hij wil alleen maar zoet(choco, appelstroop, gestampte muisjes, chocohagel, anijshagel). Vleeswaren gaan echt niet, plakje worst van de slager blieft hij niet. kaas alleen op tosti. Maar elke keer zoet, en dan steeds meer brood eten, lijkt me niet echt de bedoeling. Ik laat het nu elke keer voor zijn zoete boterham een stukje proeven met smeerkaas. Maar dat is nu nogal onder dwang. Ik weet dat ze het 15-20 keer moeten proeven voor ze het lekker vinden. We zitten nu op nr3 :{
pi_139730721
Lastig is dat he deepreeze. Yaro blieft juist niets anders dan hartig beleg.
Maar mijn jongste is echt een choco monster dus daar krijg ik ook nog wat mee te stellen denk ik.

hier wel slechtte fruit eters, maar ze krijgen pas snoep na hun fruit. Maar ja dat is makkelijker dan zo met brood.
Moet hij ook niet beleg met een sterkere smaak? Cervelaat is hier bv niet aan te slepen terwijl ze beide geen fan zijn van smeerkaas.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 08:43:06 #132
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_139730861
Hij weigert al om te proeven. Koud vlees gaat er gewoon niet in. Kaas dus alleen warm. Mijn idee was dat smeerkaas daar wel een beetje bij in de buurt komt..

Hij eet verder prima, is ook niet dik ofzo, maar als hij 4 boterhammen per dag eet, mogen er wel 1-2 hartig van mij..

Misschien cervelaat proberen al smeerkaas drama blijft..
pi_139731112
Dan zou ik idd gewoon af en toe wat proberen en me er niet te druk om maken. Zeker als hij zijn fruit en groente binnen krijgt.

4 boterhammen redden wij hier alleen in een groeispurtje. Anders zijn het er maximaal twee :D
pi_139732724
Jouw Daan lijkt qua eten gigantisch veel op Billie DF. Of nouja, eigenlijk andersom want Billie is wat jonger.

Billie eet met gemak brood maar groenten gaan er sporadisch goed in :P. Gelukkig varieert wel goed met hartig en zoet beleg.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 9 mei 2014 @ 10:43:17 #135
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139733081
Anouk eet ook bijna alleen maar zoet op brood. Een heeeeele enkele keer Dora leverpastei :{ of smeerkaas. In de supermarkt wil zr altijd wel een plakje worst (of 2), maar neem ik dat mee naar huis, dan moet ze het niet :(
  vrijdag 9 mei 2014 @ 10:43:25 #136
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_139733090
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 08:43 schreef Deepfreeze het volgende:
Hij weigert al om te proeven. Koud vlees gaat er gewoon niet in. Kaas dus alleen warm. Mijn idee was dat smeerkaas daar wel een beetje bij in de buurt komt..

Hij eet verder prima, is ook niet dik ofzo, maar als hij 4 boterhammen per dag eet, mogen er wel 1-2 hartig van mij..

Misschien cervelaat proberen al smeerkaas drama blijft..
of dubbelop doen, das ook leuk. Pindakaas met hagelslag, of kaas met jam ofzo.

Hier eet Cristel ook alleen maar zoet op brood, en dan af en toe een (pan) tosti, dat vind ze heerlijk. maar het zoete wordt gecompenseerd door de augurken, tomaten en aardbeien die ze eet ;)

(en niet te vergeten het avondeten, volgens mij komt er weer een groeispurtje aan :P )
pi_139733626
Ik meen me van ooit lang gelee te herinneren dat zoet op brood niet meer calorieën bevat dan de gemiddelde vleeswaren die we eten en al helemaal niet meer dan kaas. Als het je om het gewicht gaat misschien de moeite om dat eens na te gaan.
Kunnen ze lekker los met hun zorgbehoefte.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:07:17 #138
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_139733658
Daan eet doorsnee 3-4 boterhammen, 1-2 stuks fruit, koekje (of2) en met het avondeten ook meestal wel een gedoe portie. Soms is het ook echt een vuilnisvatje voor de restjes groente/aardappel/pasta in de pan. Hij eet echt genoeg, meer dan zijn grote broer, maar hij beweegt ook een hoop.
Al zijn er wel dingen die hij niet lust natuurlijk (tomaat, aardbei, asperge, bruine bonen, koud vlees, kaas). We hebben geluk bij beide kinderen eigenlijk qua smaak.

Het is ook meer het idee dat hij met zoveel zoet op brood niet zoveel tussendoor meer kan aan suikerwerk..

Al zit hij nu naast me zo'n suikerhartje weg te knagen :Y)
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:29:01 #139
30252 Soempie
Procreating
pi_139734320
Danic en f_r, nog gefeliciteerd! *O* :*

Ik wilde ook dubbelop voorstellen, zoals PE. Hier doe ik dan inderdaad pindakaas met hier en daar een chocoladehagel. Of kaas met een beetje jam, inderdaad. Of een geroosterde boterham met vleeswaren. Dan laat ik M. zelf de boterham roosteren en er ham of iets dergelijks op doen. Omdat het net wat anders dan anders is vindt hij het prima dat er geen jam of iets dergelijks op gaat. En wat hij zelf klaar heeft gemaakt gaat er hier sowieso beter in.

Of eens wat anders eten dan de boterham: wraps met roomkaas of zalm, bijvoorbeeld.

Ik hou steeds het verhaal van m'n man in m'n achterhoofd. Hij moest altijd eerst een hartige boterham voor hij iets anders mocht. En eerst een beker melk voor chocolademelk of yoghurtdrink. De dag dat hij op zichzelf ging wonen sloeg hij helemaal om. Sinds die tijd drinkt hij bijvoorbeeld geen melk meer, maar altijd yoghurtdrink. :') En zo met nog wel meer dingen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Soempie op 09-05-2014 11:41:06 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:36:57 #140
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139734588
Anouk vindt zelluf smeren ook het leukst.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 12:21:37 #141
30252 Soempie
Procreating
pi_139735874
M&M bij de kapper. ^O^
CS, zo te zien ging de eerste keer prima! Handig ook zo'n slabbetje in plaats van zo'n groot schort. Dat ga ik hier de volgende keer meenemen. De haren zitten hier altijd in M. z'n shirt, omdat hij geen groot schort aan wil.

Kyara, ik vind het een hartstikke stoer kapsel. Maar ik kan me wel voorstellen dat je het wat te kort vindt. Sowieso vind ik het haar vaak leuker staan een of twee weken nadat iemand bij de kapper is geweest. Maar het staat hem wel heel goed!

[ Bericht 2% gewijzigd door Soempie op 09-05-2014 12:36:06 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 9 mei 2014 @ 12:35:24 #142
30252 Soempie
Procreating
pi_139736315
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:01 schreef laziness het volgende:
Nog eentje om je peuter al de hele ochtend bezig te houden. Postbode spelen.

[ afbeelding ]
Het hele proces wordt gevolgd. :D

Hier kan M. zich daar ook uren mee vermaken (stempelen, op de bus doen, enz.). Leuk dat je drie brievenbussen hebt gemaakt op de deur! Die ga ik onthouden.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 12:37:27 #143
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_139736382
k heb mn dochter net in de keuken gezet, en die staat nu op een stoel te klooien met zoutdeeg. Eens kijken ofdat we wat leuks kunnen maken. Ze vind het machtig interessant. (Dit is trouwens veel fijner dan die vieze stink klei )
  vrijdag 9 mei 2014 @ 12:40:31 #144
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_139736461
Ik ga ook niet heel erg dwingen hoor. Eten is niet iets dat je kunt dwingen. Maar een beetje proberen bij te sturen is een poging waard. Nu boterham met gesmolten kaas uit de oven. Dat weigert hij.. Smaakt te hetzelfde als zijn tosti.. Eigenwijsje..
Zelf smeren wil hij ook wel graag, zelf kaas snijden, plakjes worst neerleggen. Maar het verlokt hem niet tot een hapje..

Bij Chris deden we als ontbijt een hartige boterham en dan een zoete bij de lunch. Of een halve hartig en halve zoet, maar dat werkt niet als je er niet 1 hap inkrijgt ;)

Maar als het echt niet wil, dan blijven we wel bij de chocopasta. Het is vooral omdat ik dan tussendoor de suikerdingen(snoepje/koekjes) minder erg vind. Beetje variatie..
  vrijdag 9 mei 2014 @ 14:53:57 #145
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139740728
Ik zet tegenwoordig standaard een bak druiven op tafel, om maar het snoep of koek willen tegen te gaan. Helpt wel vaak moet ik zeggen. Weet iemand of er nog ander fruit is die je langer op tafel kan zetten? Tomaatjes blieft mevrouw niet, nootjes heeft ze laatst gehad (pecan en walnoot), vind ze op zich lekker, maar ze doet haar hamsterwangen eer aan; er blijft altijd wat achter in haar mond! _O-
pi_139740864
Komkommerschijfjes Susie? Aardbeien? Ehmm.. Peer kan ook wel even staan toch?
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:01:19 #147
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_139740962
appel, aardbei, augurk?
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:54:51 #148
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139742776
Aardbeien worden snel zachter lijkt wel? Appel en peer wordt wel bruin. Augurk moet ze niet. Komkommer kan ik idd nog wel eens proberen.
pi_139744378
Aardbeien zijn hier meestal zo weg is ik weet niet hoe dat zit. Misschien is kiwi ook nog een idee? Gele zijn wat zachter en zoeter volgens mij.. En nog niet te krijgen denk ik :') maar misschien voor in je achterhoofd :D
pi_139751390
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 00:11 schreef Juud79 het volgende:
Hier alleen een pyjama met luier, dus geen ondergoed 's nachts, draag ik zelf ook niet graag, dus lijkt me voor kindjes ook niet fijn. Lientje slaap sinds een half jaar zonder slaapzak en onder een dekbedje.
Mijn ventje heeft ook alleen een pyjama/luier aan en dan een zomerslaapzak.

Wol-zijde bedoel ik als pyjama, dat is warm in de winter en koel in de zomer. Wol is warmteregulerend, dus het verwarmt niet alleen, maar koelt ook af als je het te warm krijgt.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik draag wel ondergoed, vind ik veel fijner :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')