quote:Op zondag 4 mei 2014 20:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
boy in the striped pajamas staat er nu op, ontiegelijke kut film
is dat een pr0nnetjequote:Op zondag 4 mei 2014 20:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
boy in the striped pajamas staat er nu op, ontiegelijke kut film
quote:
je bent zelf sneuquote:Op zondag 4 mei 2014 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had voor dodenherdenking de terugblik op het seizoen NOS gekeken. Al die huilende supporters. Man man man. Wat sneu.
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had voor dodenherdenking de terugblik op het seizoen NOS gekeken. Al die huilende supporters. Man man man. Wat sneu.
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had voor dodenherdenking de terugblik op het seizoen gekeken. Al die huilende supporters. Man man man. Wat sneu.
quote:
Toverland als sponsor hebbenquote:
Dat wil ik ook nog weten. denk degene die zo tegen de wand aanslaatquote:
Niet goed getoverdquote:
En dan hier zeggen dat hij moe is. Terwijl hij gewoon de hele tent kort en klein geslagen heeftquote:Op zondag 4 mei 2014 20:13 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog weten. denk degene die zo tegen de wand aanslaat
Tot zoquote:Op zondag 4 mei 2014 20:14 schreef AF_ het volgende:
Even naar de wc, koffie zetten, bier halen en klaarmaken voor sbs
koffie en bier ? je hebt alleen bier nodig hoorquote:Op zondag 4 mei 2014 20:14 schreef AF_ het volgende:
Even naar de wc, koffie zetten, bier halen en klaarmaken voor sbs
en daarna nog op de a2quote:Op zondag 4 mei 2014 20:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan hier zeggen dat hij moe is. Terwijl hij gewoon de hele tent kort en klein geslagen heeft
Ze zijn altijd al triest. Lekker met alles gaan gooien enzo. Leuk man. Alles kapot maken. Leuk man.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:14 schreef appelen het volgende:
GAE fans zijn wel triest, spelen ze zelf eens 1 jaartje eredivisie
Geef die eensch snel terug aan Stickertjequote:
Stickertje heeft deze alquote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Stickertje heeft deze al
[ afbeelding ]
aww banaan is emo vandaag om dat ene spelletje waar mannen een bal naar elkaar schoppenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
FFs hier ook al alleen haat en belachelijk maken, echt geen zin in man.
Haha.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]zeg dat wel, herkende je ook allemaal omdat ik die ava bekeek en toen je naam zag
ik kijk normaal alleen naar ava's. How are you?
En helemaal vanuit Limburg met de bus naar Deventer voor niksquote:Op zondag 4 mei 2014 20:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
aww banaan is emo vandaag om dat ene spelletje waar mannen een bal naar elkaar schoppen
zal ook wel een cultuurshock voor hem zijn geweest, uit limburg naar de beschaafde wereldquote:Op zondag 4 mei 2014 20:18 schreef WcPot het volgende:
[..]
En helemaal vanuit Limburg met de bus naar Deventer voor niks
Ditquote:Op zondag 4 mei 2014 20:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zal ook wel een cultuurshock voor hem zijn geweest, uit limburg naar de beschaafde wereld
Good to hearquote:Op zondag 4 mei 2014 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha.Waarvoor een UI kan zorgen. Best lekker, met jou?
Deventer en beschaafd..quote:Op zondag 4 mei 2014 20:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zal ook wel een cultuurshock voor hem zijn geweest, uit limburg naar de beschaafde wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |