Kun je mij zetten op 16 december? Tis nog maar een gokje van de VK op het moment.. maar toch!quote:Op zondag 4 mei 2014 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
Lijst aanpassen? Even roepen! Oh en moeten namen als gwailow nog in de lijst staan? Die zien we toch nooit meer terug ben ik bang
en anders passen we het gewoon weer aan! Je staat er bij!quote:Op zondag 4 mei 2014 11:27 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Kun je mij zetten op 16 december? Tis nog maar een gokje van de VK op het moment.. maar toch!
quote:Op zondag 4 mei 2014 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en anders passen we het gewoon weer aan! Je staat er bij!
leggings (draag ik als maillot) zaten niet lekker meer vanaf 13/14 weken bij mij, broek met 15 weken voor t eerst aangedaan. alleen heb ik zelden broeken aan dus de gewone broeken die ik had, had ik al weken niet meer geprobeerd ook.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:33 schreef Crumpette het volgende:
[..]![]()
Ok ik heb echt al genoeg gegeten, en dan nog wat, en ik heb nog steeds honger!![]()
Btw - en ik realiseer me dat dit vast al heel vaak besproken is-, vanaf wanneer droegen/dragen jullie positiekleding? Met name jeans dan, jurkjes heb ik zat, die ws wel de hele weg meekunnen..
hehe, ok, en jij bent een maand verder dan ik, met een tweeling - ik moet nog even wachten dusquote:Op zondag 4 mei 2014 11:46 schreef Zoë23 het volgende:
Sqbaby voelen bewegen
Ik heb soms het idee dat ik ze voel bewegen maar het is nog ' te vroeg'
Hoe gaat dat bij tweelingen? Is wat drukker in de buik lijkt me?
Of zij het darmen die verschuiven?
Woensdag weer babyspieken
GM
Ik herken je gevoel wel bij S had ik vanaf 12wk bekkenpijn en moest alles behoorlijk aanpassen. (en of het eindig is,. Zeiden mensen ook tegen mij..vaak wel maar heb uiteindelijk tot ongv 21mnd na de bevalling met pijn rondgelopen. Dus het is gewoon niet leuk) Nu vragen mensen ook of ik bekkenpijn heb en dan zeg ik nee. Maar als ik nadenk..ja ik heb elke dag pijn maar ben er niet meer mee bezig. Het is onderdeel van. En dat maakt alles wel beter te verdragen.
Soms is het fijn om ff je knop om te zetten..Maargoed dat is vaak lastig als je pijn hebt en je rot voelt.
Crumpette
Ik heb gister m'n positiejeans gepast en dat is echt een hele verademing
grofweg tussen de 16 en 24 weken bij een eerste zwangerschap. Wat ik nu voel kan ik ook niet echt definiëren als schopjes ofzo, ik voel meer dat er "iets" in mijn buik zit dat beweegt. Heel in de verte.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:49 schreef Crumpette het volgende:
[..]
hehe, ok, en jij bent een maand verder dan ik, met een tweeling - ik moet nog even wachten dus
jaa, i know. Ik heb nu gewoon opgezette darmen, verder niks te zien natuurlijk. ook nog maar een halve kilo aangekomen. ik durf nu ook nog niet zo goed iets te kopen omdat ik niet weet of ik wel mijn eigen maat moet kopen, of dat ik ineens aan alle kanten uitdijquote:Op zondag 4 mei 2014 11:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Crumpette nu met mijn tweede zwangerschap heb ik mijn eigen broeken al heel snel verwisseld voor positie broeken. Het gaat er om dat het voor jou comfortabel zit he. Het is niet zo dat je ze vanaf een x-aantal weken pas aan mag ofzo
kan bestquote:Op zondag 4 mei 2014 11:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zo jammer dat je positiebroeken na je zwangerschap niet meer kan dragen, ze zitten heerlijk! Vooral die van C&A zoals eerder gezegd (nee, geen aandelen daar) . Die zwarte elastische band lijkt me heerlijk voor in de winter. Ik ging ze met 24 weken ong dragen.
Vannacht kut geslapen, keelpijnMaar ik las ergens dat je weerstand tijdens zwangerschap wat lager is, dus laten we maar zeggen dat het erbij hoort...
Zo lekker terrasje doen!
En ohja, JJ, hoe ist met jou en de beeb vandaag?
Oeh ja? Ik heb geen idee hoe ze zitten met een platte buik. Voor zover ik die ga hebben :p Zou wel fijn zijnquote:Op zondag 4 mei 2014 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan bestik heb een kennis die ze een jaar pp nog draagt
Geniet van de zon!
ja, dat ontbreken van platte buik was wel haar main issue, dat welquote:Op zondag 4 mei 2014 12:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oeh ja? Ik heb geen idee hoe ze zitten met een platte buik. Voor zover ik die ga hebben :p Zou wel fijn zijn
Hahahahaquote:Op zondag 4 mei 2014 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat ontbreken van platte buik was wel haar main issue, dat wel![]()
maar volgens mij kunnen ze dan over je tetten
Mamalicious is hier de enige die nu nog past dus zo gezien vind ik hem geweldig ja. Maar bij mij zaten de h&m broeken tot voor kort ook heerlijk en misschien net wat mooier maar dat is persoonlijk. Vind de prijs echt absurd en zou nooit de volle mep betalen. Had mijn Mamalicious broek in de sale gehaald met 50% kortingquote:Op zondag 4 mei 2014 12:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind trouwens die broeken van mamalicious bizar duur! Of zitten ze zo geweldig dat het het geld waard is?
quote:Op zondag 4 mei 2014 12:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind trouwens die broeken van mamalicious bizar duur! Of zitten ze zo geweldig dat het het geld waard is?
fijn dat ze nog binnen zit Jj! Wat een rollercoaster zo!quote:Op zondag 4 mei 2014 12:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Goedemorgen.![]()
Weeen hebben gister nog de hele tijd aangehouden. Zorgde niet voor meer ontsluiting. Dus hebben ze me voor vannacht een spuit pethidine gegeven om te slapen, man wat word je daar high van.
Momenteel is eigenlijk alles rustig. As we speak word ik weer aan de ctg gelegd..
Fijn dat het weer even rustig is. Ik hoop zo voor je dat dit nu even blijftquote:Op zondag 4 mei 2014 12:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Goedemorgen.![]()
Weeen hebben gister nog de hele tijd aangehouden. Zorgde niet voor meer ontsluiting. Dus hebben ze me voor vannacht een spuit pethidine gegeven om te slapen, man wat word je daar high van.
Momenteel is eigenlijk alles rustig. As we speak word ik weer aan de ctg gelegd..
Het klinkt heel stom, maar ik weet dus niet of het nu echt veel drukker was in mijn buik. Het was wel vaak zo dat baby A wakker was en even later baby B ook. Die kreeg dan waarschijnlijk gewoon een stomp of schop ofzo van baby A en werd daar wakker van.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:46 schreef Zoë23 het volgende:
Ik heb soms het idee dat ik ze voel bewegen maar het is nog ' te vroeg'
Hoe gaat dat bij tweelingen? Is wat drukker in de buik lijkt me?
Of zij het darmen die verschuiven?
quote:Op zondag 4 mei 2014 12:34 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Het klinkt heel stom, maar ik weet dus niet of het nu echt veel drukker was in mijn buik. Het was wel vaak zo dat baby A wakker was en even later baby B ook. Die kreeg dan waarschijnlijk gewoon een stomp of schop ofzo van baby A en werd daar wakker van.Ik vond het heel gezellig hoor, ik zou zo met je willen ruilen, want ik mis dat gezellige getrappel best een beetje.
![]()
En SQ wat lees ik, voel je je meisje? Wat tof!
quote:Op zondag 4 mei 2014 12:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
JJ, wat fijn te lezen dat je dame nog binnen zit! Ik had nog over je gedroomd, dat het een zoon bleek te zijn
Ze neemt sowieso al heel veel met je door, en ze zal uitleggen wat je mag verwachten van de kraamhulp. Ik heb alleen aangegeven dat ik iemand wil met kennis van borstvoeding, een niet-roker en that's it. Verder stelt het ook niet zoveel voor hoor, die intakequote:Op zondag 4 mei 2014 13:02 schreef Chanty het volgende:
Morgen komt de kraamzorg voor intake. Iemand nog tips wat handig is om te bespreken/ afspraken over te maken? Ik heb altijd nog geen idee wat ik kan en mag verwachten.
Verstand van BV en niet-roker zijn een goeiequote:Op zondag 4 mei 2014 13:09 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ze neemt sowieso al heel veel met je door, en ze zal uitleggen wat je mag verwachten van de kraamhulp. Ik heb alleen aangegeven dat ik iemand wil met kennis van borstvoeding, een niet-roker en that's it. Verder stelt het ook niet zoveel voor hoor, die intake
Zou wat zijnquote:Op zondag 4 mei 2014 12:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
JJ, wat fijn te lezen dat je dame nog binnen zit! Ik had nog over je gedroomd, dat het een zoon bleek te zijn
Ik geloof ook niet dat ik meer eisen had dan dit. Behalve dan dat ik iemand wilde met verstand van FV.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Verstand van BV en niet-roker zijn een goeie![]()
Hier hebben ze ook voornamelijk tegen elkaar aangeschopt..... ik was bang dat ze bont en blauw uit mijn buik zouden komen....quote:Op zondag 4 mei 2014 12:34 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Het klinkt heel stom, maar ik weet dus niet of het nu echt veel drukker was in mijn buik. Het was wel vaak zo dat baby A wakker was en even later baby B ook. Die kreeg dan waarschijnlijk gewoon een stomp of schop ofzo van baby A en werd daar wakker van.Ik vond het heel gezellig hoor, ik zou zo met je willen ruilen, want ik mis dat gezellige getrappel best een beetje.
![]()
En SQ wat lees ik, voel je je meisje? Wat tof!
Dat heeft mijn kraam dus gedaan... een lichtblauwe trui van Liesje, een roze princessenhanddoek en nog meer lichte dingen gewassen samen met ons pikzwarte beddengoed.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:51 schreef Chanty het volgende:
Als ze het hele huishouden runt is dat mooi meegenomen, maar belangrijkste vind ik dat we leren om voor de kleine te zorgen. En ik heb nog steeds zoiets van: ik wil niet dat ze de was in de machine doet, wil liever dat mijn man dat doet want ben gewoon bang dat ze dingen op andere wijze gaat wassen dan wij altijd doen en dan er dingen verknald raken![]()
Ik wist hetquote:Op zondag 4 mei 2014 14:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dat heeft mijn kraam dus gedaan... een lichtblauwe trui van Liesje, een roze princessenhanddoek en nog meer lichte dingen gewassen samen met ons pikzwarte beddengoed.![]()
Ik kan er nog boos om worden.
En leren om voor de kleine te zorgen komt helemaal goed hoor, je krijgt een shitload aan informatie te die week.
Gewoon op de eerste dag zeggen dat je dat zelf wilt doenquote:Op zondag 4 mei 2014 13:51 schreef Chanty het volgende:
Als ze het hele huishouden runt is dat mooi meegenomen, maar belangrijkste vind ik dat we leren om voor de kleine te zorgen. En ik heb nog steeds zoiets van: ik wil niet dat ze de was in de machine doet, wil liever dat mijn man dat doet want ben gewoon bang dat ze dingen op andere wijze gaat wassen dan wij altijd doen en dan er dingen verknald raken![]()
Babywasjesquote:Over wassen gesproken: heb een lichtblauw wasje gedraaidVeel roze babywasjes gezien hier de laatste maanden dus even een foto als tegenhanger.
[ afbeelding ]
Precies zo is onze ervaring ookquote:Op zondag 4 mei 2014 14:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kan je alleen over mijn eigen ervaring vertellen. Wij hadden een fijn mens die vooral in het begin mijn man met de bebie aan het werk zette. Toen ik wat beter hersteld was mocht hij het aan mij overdragen. Ook om te kijken of hij het goed begrepen had allemaal.
Er is dat moment dat je blij bent dat ze er is. Maar er komt ook een moment dat je blij bent dat ze weer gaat. Dan ben je er klaar voor denk ik
Klinkt als een positieve ervaring op zoiets hoop ik ook. En denk dat ik ook wel blij ben als ze weer gaat. Ik hou helemaal niet van vreemde mensen in mijn huis (monteurs bv vind ik ook vreselijk) en al helemaal niet als ze overal aan gaan zitten maar dat hoort er nu bij natuurlijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:32 schreef Twinkle20 het volgende:
En ja.. kraamverzorgsters verschillen heel erg onderling wat hier al gezegd wordt. Ik heb ook weleens verhalen gehoord waarbij de kraam na een week weg ging. En dat de mensen nog niet goed wisten wat ze met hun bebietje aan moesten. Dan gaat er ergens iets mis denk ik.
Ik kan je alleen over mijn eigen ervaring vertellen. Wij hadden een fijn mens die vooral in het begin mijn man met de bebie aan het werk zette. Toen ik wat beter hersteld was mocht hij het aan mij overdragen. Ook om te kijken of hij het goed begrepen had allemaal.
Er is dat moment dat je blij bent dat ze er is. Maar er komt ook een moment dat je blij bent dat ze weer gaat. Dan ben je er klaar voor denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de ene kant fijn dat je weer thuis bent, maar kan me heel goed voorstellen dat je klaar ben met alle onzekerheid en het heen en weer gesjouw naar het ziekenhuis. Dus nee in vind het niet raar dat je liever hebt dat ze gewoon komtquote:Op zondag 4 mei 2014 15:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ben weer thuis![]()
Geen weeen meer, niks. Alleen wat menstruatie-achtige buikpijn.
Zodra ik weer wat voel moet ik direct weer bellen en terugkomen. Zal vanavond wel weer zijn
Is het egoïstisch om te zeggen dat ik gewoon wil dat ze nu maar gewoon komt?
Whehehe, ja denk dat we dat beeld hier in de toekomt ook vaak gaan zien. Daar moet ik nog even wat op verzinnen want om de MC telkens naar boven te slepen...quote:Op zondag 4 mei 2014 16:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Komt wel goed
Ons matrasje komt deze weeken dus moest ik even reorganiseren, want ik had alles in t ledikant gezet...
Had de maxicosi heeel even op de bench vd honden gezet....
[ link | afbeelding ]
Alumininimumfolie! Of MC op z'n kop zettenquote:Op zondag 4 mei 2014 16:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Whehehe, ja denk dat we dat beeld hier in de toekomt ook vaak gaan zien. Daar moet ik nog even wat op verzinnen want om de MC telkens naar boven te slepen...
Op z'n kop zetten is wel een goed idee jaquote:Op zondag 4 mei 2014 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alumininimumfolie! Of MC op z'n kop zetten
Heb jij zulke doorbijters?quote:Op zondag 4 mei 2014 16:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
Op z'n kop zetten is wel een goed idee jaAlufolie vraag ik me nog af of dat afschrikt, normaliter deponeren ze echt OVERAL heen reet op
Zat zelf te denken aan de regenhoes eroverheen spannen.
quote:
Heb niet altijd gereageerd, maar ben wel jouw verhaal blijven lezen.. Fijn dat je weer thuis bent. Inderdaad, laat je lekker verwennen en doe rustig aan. Hoop dat jullie meisje nog eventjes wil blijven zitten. Lekker warm bij mamaquote:
Geen tip over de katten, maar mijn vriend wil ook de eerste maanden de baby bij ons op de kamer. Vooral i.v.m. warmte; huizen hier kunnen echt naar een kookpunt gaan in de zomer. En bij ons voor is het nog een beetje te doen... Maar waar ik wel een beetje bang voor ben dan is dat straks de baby niet op het eigen kamertje wil slapen. Of denken babies nog niet zo en maken ze daar geen probleem van?quote:Op zondag 4 mei 2014 16:47 schreef Skittles het volgende:
JJ wat een emotionele rollercoaster johVoor de baby nog wel fijn dat ze nog binnen zit, maar ik snap dat jij het op dit moment wat minder vindt. Hopelijk blijven die weeën nog even weg. Sorry als je dat al hebt verteld, maar tot hoeveel weken zou je in principe blijven lopen tot de keizersnede?
Vinden katten aluminiumfolie niet leuk? Ik zit er een beetje mee te tobben. We willen graag de eerste maandjes de baby bij ons op de kamer hebben slapen als dat voor ons drieën lukt, maar de kat slaapt ook bij ons op de kamer en het liefst zo dicht mogelijk tegen 1 van ons aan. Maar met de baby vind ik dat wel een beetje eng eigenlijk. Had iemand ook dat probleem, en zo ja hoe hebben jullie dat opgelost? Ik dacht iets gelezen te hebben met ballonnen?
Oh en m'n navel is hard op weg om van innie naar outie te gaan
Wij hebben hoeslakens om de kastdeuren gedaanquote:Op zondag 4 mei 2014 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
Skittles nu al een plopnavelBen je een skinny?
En wb katten, ik denk dat wij het op gaan vangen door tòch de katten af te wennen op de slaapkamer te komen, dwz: deur dicht. Heel zielig, maar het moet gewoon nu even. Ze vinden wel een ander plekje. Ik zie alleen op tegen de komende tijd vel gekrab en gemauw aan m'n deur, thank god vor oordoppen
dan zitten er wel kozijnen aan waar ze aan kunnen krabbenquote:Op zondag 4 mei 2014 16:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wij hebben hoeslakens om de kastdeuren gedaanKat krabde elke keer aan de kastdeuren en ook snachts. Nu hij weet dat hij geen geluid meer kan maken, is het ook klaar
Misschien een tip met de deur?
Succesquote:Op zondag 4 mei 2014 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zitten er wel kozijnen aan waar ze aan kunnen krabben
Ik weet dat ze er vanzelf mee stoppen na een paar weken, maar daarvoor moeten we dus wel even eerst door die paar weken heen/fwp
Die gaan we over een paar weken opzetten en eerst maar zien of ze er interesse in hebben (waarschijnlijk wel maar de kerstboom hebben ze geen interesse in en dat hadden we ook altijd verwacht dus fingers crossed). Als ze erin gaan dan ga ik proberen of ballonnen werken. En als het niet werk dan komt er gewoon een dunne MDF-plaat op de box te liggen als de kleine er niet in ligt. Ik verwacht niet dat ze erin gaan als de kleine in de box is (en anders godver ik ze er onmiddellijk uitquote:Op zondag 4 mei 2014 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb jij zulke doorbijters?
Regenhoes zal ook wel werken, maar is wel een hoop gedoe. Dan zou ik 'm gewoon ondersteboven wegzettenWat doe je met de box?
Of als je kat toevallig bang is voor de stofzuiger: stofzuiger voor de slaapkamerdeur, snoer onder de deur door naar een stekkerdoos met schakelaar. Stofzuiger aan, schakelaar uit en zodra de kat aan de deur krabbelt even de schakelaar omhalen. Wwwwwzzjjjoooooeeeezzzzjjj!!! Kat schrikt zich wild en rent wegquote:Op zondag 4 mei 2014 16:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wij hebben hoeslakens om de kastdeuren gedaanKat krabde elke keer aan de kastdeuren en ook snachts. Nu hij weet dat hij geen geluid meer kan maken, is het ook klaar
Misschien een tip met de deur?
Ja best wel en zo groot is mijn buik vind ik niet geworden, maar het viel ineens op bij het buik insmeren. Mini plopjequote:Op zondag 4 mei 2014 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
Skittles nu al een plopnavelBen je een skinny?
En wb katten, ik denk dat wij het op gaan vangen door tòch de katten af te wennen op de slaapkamer te komen, dwz: deur dicht. Heel zielig, maar het moet gewoon nu even. Ze vinden wel een ander plekje. Ik zie alleen op tegen de komende tijd vel gekrab en gemauw aan m'n deur, thank god vor oordoppen
quote:Op zondag 4 mei 2014 17:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Of als je kat toevallig bang is voor de stofzuiger: stofzuiger voor de slaapkamerdeur, snoer onder de deur door naar een stekkerdoos met schakelaar. Stofzuiger aan, schakelaar uit en zodra de kat aan de deur krabbelt even de schakelaar omhalen. Wwwwwzzjjjoooooeeeezzzzjjj!!! Kat schrikt zich wild en rent wegWerkt hier uitstekend (jongste krabbelt aan de deur), helaas is het hier wel een permanente oplossing geworden want dat beest is dermate slim dat ze ziet als de stofzuiger niet aangesloten is. Dus als er geen kabel onder de deur doorloopt de slaapkamer in, krabbelt ze alsnog aan de deur
Maar bij de andere twee was het gekrabbel na drie keer definitief over.
Ik wil het pertinent niet. Sowieso niet vanwege de veiligheid ook al zouden met katten vast niks gek doen als ze eenmaal gewend zijn aan die kleine schreeuwerd. Maar als ze er toch lekker op gaan liggen… Je hoeft maar heel even niet te kijken. En los daarvan haren die van ons wel ontzettend en ook nog het heel jaar door dus no way dat ik ze in box, wiegje of MC wil.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat betreft de katten, wij hebben er 2 en ik ben zo benieuwd hoe ze gaan reageren op de baby! De ene is echt een kroelerd en de ander komt alleen kroelen als hij dat wilt. De kroelerd gaat altijd op de bank liggen showen en mooiboyen naast visite. Zo van: aai mij, geef aandacht!Ik denk ook dat hij als eerste in de box gaat liggen naast de baby. Maar ik ben er nog niet zo goed uit wat ik zal doen. Of box verbieden voor kat of niet. Hij verhaart voor de rest weinig tot niet en is lief. Maar aan de andere kant heb ik toch zoiets van, het blijft een dier.
Wat vinden jullie? Kat in de box (bij baby), of niet?
Ondanks dat onze kat ook een kroelerd is en niets verkeerd doet, zou ik de kat niet in de box willen. Veel te bang dat hij dan toch denkt "Wat een lekker warm mensjequote:Op zondag 4 mei 2014 17:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat betreft de katten, wij hebben er 2 en ik ben zo benieuwd hoe ze gaan reageren op de baby! De ene is echt een kroelerd en de ander komt alleen kroelen als hij dat wilt. De kroelerd gaat altijd op de bank liggen showen en mooiboyen naast visite. Zo van: aai mij, geef aandacht!Ik denk ook dat hij als eerste in de box gaat liggen naast de baby. Maar ik ben er nog niet zo goed uit wat ik zal doen. Of box verbieden voor kat of niet. Hij verhaart voor de rest weinig tot niet en is lief. Maar aan de andere kant heb ik toch zoiets van, het blijft een dier.
in de box vind ik het minder bezwaarlijk omdat ik er dan zelf bij ben. Voorkomen is erg moeilijk en liever dat ze een beetje bondenquote:Op zondag 4 mei 2014 17:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ook geen kattips, maar hier wel ervaring mee. Onze peuter heeft inderdaad wel last gehad van overgang wiegje/ledikantje en dan direct van de kamer af. Wij hebben dat opgelost door eerst een week het ledikantje bij ons op de slaapkamer te zetten en daarna pas het ledikantje op zijn kamer te zetten. Wellicht dat het wiegje in zijn kamer en daarna pas naar het ledikantje ook had geholpen.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geen tip over de katten, maar mijn vriend wil ook de eerste maanden de baby bij ons op de kamer. Vooral i.v.m. warmte; huizen hier kunnen echt naar een kookpunt gaan in de zomer. En bij ons voor is het nog een beetje te doen... Maar waar ik wel een beetje bang voor ben dan is dat straks de baby niet op het eigen kamertje wil slapen. Of denken babies nog niet zo en maken ze daar geen probleem van?
Onze kat mag absoluut niet op de slaapkamer komen, en dat blijft ook zo, wb box en mc... Ik geloof dat ik het nooit ga tegenhouden dat er haren inkomen, maar ik wil niet dat ze gaat liggen slapen als de kleine er in ligt... Nu zal angsthaas de 1e dat ook wel niet doen...quote:Op zondag 4 mei 2014 17:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had ook een diepe navel , maar daar is nu ook vrij weinig meer van overquote:Op zondag 4 mei 2014 17:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Onze kat mag absoluut niet op de slaapkamer komen, en dat blijft ook zo, wb box en mc... Ik geloof dat ik het nooit ga tegenhouden dat er haren inkomen, maar ik wil niet dat ze gaat liggen slapen als de kleine er in ligt... Nu zal angsthaas de 1e dat ook wel niet doen...maar we zien wel.
Mijn navel is ook bezig met een weg omhoog... En dat was en mega innie door vet..
Ha! Jaloers?quote:Op zondag 4 mei 2014 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
Blue krijgt een soort verloskundigengangbang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |