waarom doe je het werk danquote:Op zondag 4 mei 2014 11:17 schreef AchJa het volgende:
Even een eye opener voor de mensen die denken dat militairen slapend rijk worden op missie:
[ afbeelding ]
Prodef
Omdat ik dat wil, maar daar gaat het niet om. Half Nederland is er van overtuigd dat militairen bakken met geld binnenharken op uitzending, terwijl de werkelijkheid net iets anders is.quote:
Ik vond t best een mooi bedrag wat ik kreeg, maar komt ook omdat je niet veel opmaaktquote:Op zondag 4 mei 2014 11:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat ik dat wil, maar daar gaat het niet om. Half Nederland is er van overtuigd dat militairen bakken met geld binnenharken op uitzending, terwijl de werkelijkheid net iets anders is.
Dat, en dan gaat dit om een uitzending... Bij oefening/ varen kun je het bedrag gerust halveren bij een gelijke werkdruk.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:59 schreef Bouke-p het volgende:
Nee dat bedrag is ook niet vervelend. Maar reken t eens terug naar een bedrag per uur
Vooral oefeningquote:Op zondag 4 mei 2014 12:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat, en dan gaat dit om een uitzending... Bij oefening/ varen kun je het bedrag gerust halveren bij een gelijke werkdruk.
Oh absoluut, maar vaartoelage is nog minder dan oefening.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:14 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Vooral oefeningEn toch kies je er weer voor
Precies, zie ook de opmerking hier van PassThatShit een paar berichten eerder.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:01 schreef Bouke-p het volgende:
Ik heb na zo'n opmerking al vaak uitgelegd hoeveel we nou verdienen etc.
Dan zie je mensen toch wel ff bedenkelijk kijken.... ow ik dacht dat jullie zoveel verdienen? Il zie altijd die jonge jongens in grote auto's rijden!
Ja.... als je veel oefeningen draait en bij pa en ma woont kan dat idd. Dan leg ik ook nog ff uit wat paresto tegenwoordig kost en dan krijg je elje keer ook weer de vraag waarom ik dan nog militair ben? En dat snappen ze dan ook weer niet...
nummer 718 is gewoon correct en tevens juist.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:17 schreef Kostertjuh het volgende:
Uiteraard is dit nummer #719, helaas ben ik nog niet zo goed met topics
En daarom ben jij mod en ik nietquote:Op zondag 4 mei 2014 13:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nummer 718 is gewoon correct en tevens juist.
Volgens mij storing, is al een paar dagen overigens.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:19 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Waarom staan de MP-bundels niet meer online? Die waren tot voor kort gewoon online in te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |