Ik zal even wat tabellen voor je opzoeken. mbt gewicht en val-lengte voor het touw.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga je wel missen hoor![]()
Al onderweg?
* Huppelmuts timmert verder aan de galg
Hoe lang en hoe zwaar ben je eigenlijk?
Oh en mijn tetten willen zien was niet persoonlijk?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat zijn wel erg persoonlijke vragen
Die had ik al voor me, ik neem mijn experiment best serieus hoorquote:Op zondag 4 mei 2014 01:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal even wat tabellen voor je opzoeken. mbt gewicht en val-lengte voor het touw.
quote:Op zondag 4 mei 2014 01:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die had ik al voor me, ik neem mijn experiment best serieus hoor
quote:Op zondag 4 mei 2014 01:33 schreef Huppelmuts het volgende:
VOL!!
[..]
Oh en mijn tetten willen zien was niet persoonlijk?
Wel als je overal gaat posten dat je eindelijk iemand gevonden hebtquote:Op zondag 4 mei 2014 01:34 schreef Huppelmuts het volgende:
a_a is nu ook een beetje bang voor me geloof ik
Even serieus, ik heb dus ooit ergens gelezen dat een man klaarkomt als ie aan de galg hangt.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wel als je overal gaat posten dat je eindelijk iemand gevonden hebt
Alsof C4 het tegendeel zou beweren... Hij weet wat hem anders te wachten staatquote:Op zondag 4 mei 2014 01:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even serieus, ik heb dus ooit ergens gelezen dat een man klaarkomt als ie aan de galg hangt.
Dat fascineert mij, ik wil weten of dat echt zo is. Blijkbaar laat een stervende dus ALLES lopen, dat boeit me niet zo, dat zaadgedeelte wel. (waar het hart van vol is)
Ik heb het hier al een half jaar ofzo over maar niemand durfde ja te zeggen als ik vroeg vrijwilliger te zijn. Heel vreemd![]()
Dus ik ben even blij![]()
Maar troost je, zoiets zou ik niet snel doen, stiekem ben ik best lief, vraag maar aan C4
Nee hoor. Niks te zien. Doorlopen aub.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 01:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Alsof C4 het tegendeel zou beweren... Hij weet wat hem anders te wachten staat
quote:
Vast wel maar geen idee watquote:
En na jouw fantasie werd ie zeker steeds stiller en stiller he?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Hij kende mij al voor dit experiment in mijn hoofd opkwam
Neuh, niet eensquote:Op zondag 4 mei 2014 01:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En na jouw fantasie werd ie zeker steeds stiller en stiller he?
Je lijkt op die agent van vanavond. Verdomd vervelend overigens dat het voetbalseizoen nu nog minimaal een week langer duurt. Ik ben er wel klaar meequote:
Komt dan vast door het voetbal.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:43 schreef yats het volgende:
[..]
Je lijkt op die agent van vanavond. Verdomd vervelend overigens dat het voetbalseizoen nu nog minimaal een week langer duurt. Ik ben er wel klaar mee
Uhm... de competitie is nu gewoon klaar, de nacompetitie duurt week of 2. Info die je aan het begin van de competitie al kan ontdekkenquote:Op zondag 4 mei 2014 01:43 schreef yats het volgende:
[..]
Je lijkt op die agent van vanavond. Verdomd vervelend overigens dat het voetbalseizoen nu nog minimaal een week langer duurt. Ik ben er wel klaar mee
Blauwe, wat doe je evil?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt dan vast door het voetbal.
Doorlopen aub.
Zegt de persoon met dat experiment.quote:
Ik ging er niet vanuit dat we die moesten spelen. Maar ja, dat krijg je als je van plek 1 naar plek 6 duikelt door een stel lamballen.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm... de competitie is nu gewoon klaar, de nacompetitie duurt week of 2. Info die je aan het begin van de competitie al kan ontdekken
a_a is bang voor mequote:
quote:
Huh?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ging er niet vanuit dat we die moesten spelen. Maar ja, dat krijg je als je van plek 1 naar plek 6 duikelt door een stel lamballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |