Je kan toch zo'n prenup tekenen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
TrouwenWijven controle geven over je inkomen
Jij stelt dat de haat jegens bepaalde groeperingen altijd veroorzaakt wordt door de groep zelf, toch? Met je 'actie = reactie'.... of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee als een grote groep van een bepaalde etniciteit een soort van straatterreur ten uitvoer legt dan is het logisch dat de groep die daar last van heeft er zeer negatief op reageert.
Achterhaald man, dat wat vroeger nuttig om het bezit en macht van een familie te vergroten, tegenwoordig is het gewoon het duurste feestje van je levenquote:
Want trouwen staat gelijk aan een vrouw controle geven op je inkomen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
TrouwenWijven controle geven over je inkomen
Veel frustratie ja. Dat zie je online (in reacties onder artikelen, op fora etc) heel vaak. Het internet is ook bij uitstek een medium om op een makkelijke en anonieme wijze toch je frustraties te openbaren. KLB is er zelfs speciaal voor gemaaktquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het valt me wel vaak op dat veel van die extreme opvatting deels komen doordat het het internet is, iets is nogal snel getypt achter de computer.
Soms ook omdat mensen als een groep bij elkaar zijn, dan jut de een de ander op. Terwijl 1 op 1 soms mensen heel mild kunnen zijn, dan blijkt dat al dat extreme gedoe niet echt gemeend, maar meelopen of frustratie.
Maar ik ben het zeer zeker met je eens dat dat soort ideeën eng zijn. Ik vind het altijd jammer ook en bijzonder kortzichtig. Maar ja, je kunt er zo weinig aan doen. Dus dan kan je het alleen maar naast je neerleggen de schouders ophalen.
classyquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:53 schreef anti-loper het volgende:
[..]
money moet rollen
maar ik wil breakdancers op mijn bruiloft.
wou ik al sinds ik klein was
ga je huilen op je kinaquote:
Jouw vriendin is toch rijker dan jij, dan zou zij gewoon moeten betalen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huwelijkse voorwaarden? Ja, maar je moet dan nog steeds alimentatie betalen
daarom moet je er ook voor zorgen dat jullie niet uit elkaar gaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huwelijkse voorwaarden? Ja, maar je moet dan nog steeds alimentatie betalen
Vaak niet altijd, maar vaak.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij stelt dat de haat jegens bepaalde groeperingen altijd veroorzaakt wordt door de groep zelf, toch? Met je 'actie = reactie'.... of begrijp ik je nu verkeerd?
Twaalf jaar alimentatiequote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want trouwen staat gelijk aan een vrouw controle geven op je inkomen?
Volgens mij heeft het bepaalde belastingvoordelen, maar dat weet ik ook niet zeker.quote:
is racismequote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is er nu raar aan dat ze een voorkeur heeft qua uiterlijk
o nog een racistquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is er nu raar aan dat ze een voorkeur heeft qua uiterlijk
Haar familie wel, maar wij hebben precies hetzelfde inkomenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jouw vriendin is toch rijker dan jij, dan zou zij gewoon moeten betalen.
Allebei bijstand.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haar familie wel, maar wij hebben precies hetzelfde inkomen
Ik heb deze post doorgestuurd naar het MDI.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe dan ben ik racist. Vind negerinnen zelden aantrekkelijk
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja als mijn moeder begint ga ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |