trouwenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:51 schreef anti-loper het volgende:
[..]
we worden oud mattie
wanneer ga je trouwen?
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:28 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Lijkt me niet, discrimineren is onterecht onderscheid maken.
Wil je niet trouwen?quote:
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Soort judo, maar dan op leven en dood...
Je zusje, je moeder, je tante, je buurvrouw, je oma, etc etc etc....quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:51 schreef einzeinz het volgende:
TS heeft vast een kleine piemel, ik ken tig meisjes die een neger willen neuken!
Ik heb een vrij grote pener en dan lieg ik niet eens.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:51 schreef einzeinz het volgende:
TS heeft vast een kleine piemel, ik ken tig meisjes die een neger willen neuken!
Nee niet per se. Mijn vriendin gelukkig ook niet.quote:
Jouw perceptie. Ik zie het ongeveer even vaak gebeuren.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tuurlijk binnen elk ras heb je exemplaren die zich graag als slachtoffer profileren, maar bij Noord-Afrikanen en negers gebeurd dat veel meer dan bij blanken en chinezen
Het valt me wel vaak op dat veel van die extreme opvatting deels komen doordat het het internet is, iets is nogal snel getypt achter de computer.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat is wel een goede analyse ja. Rationeel gezien is het inderdaad te begrijpen, en ik zie waar het vandaan komt... maar toch vind ik het moeilijk enig begrip op te brengen omdat het echt behoorlijk agressieve opvattingen zijn, en ik krijg van zulke raciale onderwerpen eigenlijk sowieso wel een beetje rillingen.
wil jij een romantische bruiloft met davul&zirna en een groot lint met biljetten om je nek?quote:
Hoelang zijn jullie al samenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee niet per se. Mijn vriendin gelukkig ook niet.
Alleen als we ooit kkrveel geld hebben, schalen sos erbij alles.
8 jaar ongeveer.quote:
money moet rollenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil jij een romantische bruiloft met davul&zirna en een groot lint met biljetten om je nek?
Netjes dat is vrij lang.quote:
23quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:53 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Netjes dat is vrij lang.
Hoe oud ben je nu?
Mattie het is tijd om te trouwen man.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:54 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Mattie het is tijd om te trouwen man.
In ieder geval verloven. Doe dat op haar verjaardag
Nee als een grote groep van een bepaalde etniciteit een soort van straatterreur ten uitvoer legt dan is het logisch dat de groep die daar last van heeft er zeer negatief op reageert.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want negers hebben blanken altijd al wat misdaan?
Als ik in jou situatie zat was ik nu wel verloofd en misschien een dochtertjequote:
Als iemand in mijn situatie een kind zou willen, zouden ze diegene klappen moeten geven.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:55 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als ik in jou situatie zat was ik nu wel verloofd en misschien een dochtertje
Trouwenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:54 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Mattie het is tijd om te trouwen man.
In ieder geval verloven. Doe dat op haar verjaardag
Ik zie het nut ervan niet echt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |