Je hebt geen swagger.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:31 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Waarom vallen alle leuke meiden niet op mij
Nee echt niet manquote:
Actie=reactiequote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Omdat er veel meer afkeur is tegen noord afrikanen en negers dan tegen blanken of chinezen
Ja, daar kan ik verder ook weinig aan doen. Ik zie dit topic en hier geef ik mijn mening. Wat er in andere topics gezegd wordt, waar ik zelf niet heb gereageerd, daar kan ik weinig mee, natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waar in topics over vrouwen die met getinte of donkere jongens gaan vaak het woord ''negerhoer'' etc. valt, zijn de meningen hier heel genuanceerd
ik hoef ook geen swagger want dan krijg je van die blondjes die alleen maar donker willenquote:
Was ook geen aanval naar jou toe, meer een algemene aanvulling op wat je zei soort van.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik verder ook weinig aan doen. Ik zie dit topic en hier geef ik mijn mening. Wat er in andere topics gezegd wordt, waar ik zelf niet heb gereageerd, daar kan ik weinig mee, natuurlijk.
Ga voor zina's die zijn tering lekker.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:34 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik hoef ook geen swagger want dan krijg je van die blondjes die alleen maar donker willen
daar heb ik ook niet echt zin in
Doe gewoon alsof je kickboxer bent met losse handjes... dan moet het goedkomen...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:34 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik hoef ook geen swagger want dan krijg je van die blondjes die alleen maar donker willen
daar heb ik ook niet echt zin in
nee gewoon neequote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:16 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Mensen kiezen er voor om dik te zijn of ongezond te leven waardoor ze puisten krijgen.
zina's zijn wel jammiequote:
zinaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
WTF is een zina en bij welke SOA-kliniek kun je die bestellen...?
Waar ligt het bij jou aan dan?quote:
Bij de meesten mensen is het een keuzequote:
bekeer je naar de islam, dan kun je ze niet meer van je afslaanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:36 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik ben blank en die kan ik dan weer moeilijk krijgen.
maak topic broer.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:36 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik ben blank en die kan ik dan weer moeilijk krijgen.
jij snaptquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
bekeer je naar de islam, dan kun je ze niet meer van je afslaan
Dat soort mensen worden vaker in kwaad daglicht gelegd. Blanken zijn ook wel eens stout hoorquote:
Aha, op zo'n manierquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was ook geen aanval naar jou toe, meer een algemene aanvulling op wat je zei soort van.
Nee, ze zijn als bevolkingsgroep gewoon oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers, dus logisch dat er meer aandacht aan besteed wordt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:37 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat soort mensen worden vaker in kwaad daglicht gelegd. Blanken zijn ook wel eens stout hoor
Want dat gebeurt nu niet?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
maar iedereen moet gewoon even hard gestraft worden
Wtf is een Zinaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je van Mocro naar Zina?
Idd aantrekkelijke vrouwen.
In de media wordt wel een stuk meer aandacht besteed aan verdachten/daders van Noord-Afrikaanse afkomst. Kijk alleen al naar NWS, topics over autochtone verdachten lopen veel slechter dan topics over verdachten van Marokkaanse komaf.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel, maar anti-loper stelt dat blanken in een soort voorkeurspositie gesteld worden
Een knap meisje.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je van Mocro naar Zina?
Idd aantrekkelijke vrouwen.
quote:
Zina is eigenlijk seks tussen 2 mensen die niet getrouwd zijn. Dat word zina genoemd.quote:
Daar staat steniging bij de stadspoort op, als ik mij niet vergis.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:45 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Zina is eigenlijk seks tussen 2 mensen die niet eigenlijk getrouwd zijn. Dat word zina genoemd.
en dat mag niet is haram
Oh, dat weet ik verder niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:45 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Zina is eigenlijk seks tussen 2 mensen die niet getrouwd zijn. Dat word zina genoemd.
en dat mag niet is haram
Komt denk ik doordat de mensen klaar zijn met het Noord-Afrikaanse straatterreur en dan staan ze er dichter bij. Maar topics over Benno L. etc. lopen ook goed.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
In de media wordt wel een stuk meer aandacht besteed aan verdachten/daders van Noord-Afrikaanse afkomst. Kijk alleen al naar NWS, topics over autochtone verdachten lopen veel slechter dan topics over verdachten van Marokkaanse komaf.
Zou kunnen weet ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar staat steniging bij de stadspoort op, als ik mij niet vergis.
Ja wat is het nouquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:45 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Zina is eigenlijk seks tussen 2 mensen die niet getrouwd zijn. Dat word zina genoemd.
en dat mag niet is haram
Hij is best oud manquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah thanks... nooit van gehoord.... en ik ben super super hip, dus dat wil wat zeggen...
Toen was jij 4 ofzoquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Hij is best oud man
Doet me denken aan de zomer van 2001
Dat is wel een goede analyse ja. Rationeel gezien is het inderdaad te begrijpen, en ik zie waar het vandaan komt... maar toch vind ik het moeilijk enig begrip op te brengen omdat het echt behoorlijk agressieve opvattingen zijn, en ik krijg van zulke raciale onderwerpen eigenlijk sowieso wel een beetje rillingen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, op zo'n manier. Zo kun je het ook lezen inderdaad.
Tja, de mens is een groepsdier. En zonder de 'ander' is er geen groep. Blanke mensen zijn hier nu eenmaal in de meerderheid en vrouwen die op getinte of zwarte mensen vallen, die vallen op de 'ander'. Zo krijg je dat soort reacties. In de holentijd was die eigenschap heel nuttig, tegenwoordig niet meer zo. Dus ik denk dat je daar niet aan ontkomt.
Vrouwen die op blanken vallen in landen waar getinte of zwarte mensen juist oververtegenwoordigd zijn, krijgen dezelfde soort reacties denk ik. Dat is de mens.
In de context van meiden betekent het een knap buitenlands (mocro) meisjequote:
Neen man in 2001 was ik 8/9 jaarquote:
De zomer van 2001.... toen was ik in het buitenland, mijn eerste Kumite vechten...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Hij is best oud man
Doet me denken aan de zomer van 2001
Gewoon twee betekenissen dus?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:49 schreef anti-loper het volgende:
[..]
In de context van meiden betekent het een knap buitenlands (mocro) meisje
Je wat?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De zomer van 2001.... toen was ik in het buitenland, mijn eerste Kumite vechten...
ja islamitisch en de betekenis die de jongeren het hebben gegevenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:51 schreef deadprez het volgende:
[..]we worden oud mattieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wanneer ga je trouwen?Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |