Je hebt geen swagger.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:31 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Waarom vallen alle leuke meiden niet op mij
Nee echt niet manquote:
Actie=reactiequote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Omdat er veel meer afkeur is tegen noord afrikanen en negers dan tegen blanken of chinezen
Ja, daar kan ik verder ook weinig aan doen. Ik zie dit topic en hier geef ik mijn mening. Wat er in andere topics gezegd wordt, waar ik zelf niet heb gereageerd, daar kan ik weinig mee, natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waar in topics over vrouwen die met getinte of donkere jongens gaan vaak het woord ''negerhoer'' etc. valt, zijn de meningen hier heel genuanceerd
ik hoef ook geen swagger want dan krijg je van die blondjes die alleen maar donker willenquote:
Was ook geen aanval naar jou toe, meer een algemene aanvulling op wat je zei soort van.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik verder ook weinig aan doen. Ik zie dit topic en hier geef ik mijn mening. Wat er in andere topics gezegd wordt, waar ik zelf niet heb gereageerd, daar kan ik weinig mee, natuurlijk.
Ga voor zina's die zijn tering lekker.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:34 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik hoef ook geen swagger want dan krijg je van die blondjes die alleen maar donker willen
daar heb ik ook niet echt zin in
Doe gewoon alsof je kickboxer bent met losse handjes... dan moet het goedkomen...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:34 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik hoef ook geen swagger want dan krijg je van die blondjes die alleen maar donker willen
daar heb ik ook niet echt zin in
nee gewoon neequote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:16 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Mensen kiezen er voor om dik te zijn of ongezond te leven waardoor ze puisten krijgen.
zina's zijn wel jammiequote:
zinaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
WTF is een zina en bij welke SOA-kliniek kun je die bestellen...?
Waar ligt het bij jou aan dan?quote:
Bij de meesten mensen is het een keuzequote:
bekeer je naar de islam, dan kun je ze niet meer van je afslaanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:36 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik ben blank en die kan ik dan weer moeilijk krijgen.
maak topic broer.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:36 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik ben blank en die kan ik dan weer moeilijk krijgen.
jij snaptquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
bekeer je naar de islam, dan kun je ze niet meer van je afslaan
Dat soort mensen worden vaker in kwaad daglicht gelegd. Blanken zijn ook wel eens stout hoorquote:
Aha, op zo'n manierquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was ook geen aanval naar jou toe, meer een algemene aanvulling op wat je zei soort van.
Nee, ze zijn als bevolkingsgroep gewoon oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers, dus logisch dat er meer aandacht aan besteed wordt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:37 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat soort mensen worden vaker in kwaad daglicht gelegd. Blanken zijn ook wel eens stout hoor
Want dat gebeurt nu niet?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
maar iedereen moet gewoon even hard gestraft worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |