Hallo allemaal
Zoals jullie weten ben ik gewoon een eenvoudige getinte Nederlander. Ik kan gewoon goed Nederlands en ben goed ingeburgerd , maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik word buiten gesloten

. Het heeft naast invloed op mijn werkleven ( ze nemen me niet aan omdat ik bruin ben) ook invloed op mijn privé leven.
Zoals jullie in mijn vorige topic hebben kunnen lezen was er een meid die me niet wou en echt fcked up tegen me ging doen omdat ik getint ben. Nou vandaag is het weer raak

. Had met koningsdag een meid leren kennen en we hebben uren op een stoep zitten praten over van alles en nog wat. De zelfde mattie was er bij maar hij was niet in staat om een normaal gesprek te voeren omdat hij nog onder invloed was van alcohol.
Anyhow we praten dus. Het klikte ook lekker , was een leuke meid. We wisselen nummers uit. We appen een tijdje en ik besloot haar vandaag mee uit te vragen voor aankomende week. Zegt ze dat niet wil. Ik van oh oke waarom niet? Zegt ze van ja je bent mijn type niet. Ik vraag dus wat haar type is begint ze met ja sommige mensen hebben een voorkeur voor dingen blablabla , ik wil een blanke jongen. Daarna zegt ze gewoon letterlijk ja ik hou niet van getinte jongens

. Ik was blijkbaar een hele leuke jongen maar het zou niet kunnen werken omdat ik een donkere huidskleur heb.
Story of my fcking life mensen.
Ik voel me echt gediscrimineerd. Ze proberen het allemaal daarna te verbloemen met mooie woorden , maar ze haten me gewoon

Ik kan er niet meer tegen
Op
woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef
SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤