Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciële omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
An sich is het idee wel leuk - mits je het goed uitvoert.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:11 schreef S0nic het volgende:
Inderdaad, was best lelijk op het shirt één wedstrijd oké maar niet de komende 5 jaar op het shirt.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tomasson is echt een waardeloze trainer
quote:
Dat kleurverloop is wel moeilijk lelijk zeg, dat even terzijde.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
An sich is het idee wel leuk - mits je het goed uitvoert.
[ afbeelding ]
In Italië doen ze het wmb prima. Krijg je als bekerwinnaar ook een insigne.
Dat is mijn broer. Doe niet zo gemeen. Anders krijg je weer een blauwe oog.quote:
Oss, 21:20. Be there.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is mijn broer. Doe niet zo gemeen. Anders krijg je weer een blauwe oog.
Hij is toch nog altijd echt slechtquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is mijn broer. Doe niet zo gemeen. Anders krijg je weer een blauwe oog.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:15 schreef Rabieluh het volgende:
Dat kleurverloop is wel moeilijk lelijk zeg, dat even terzijde.
Alles om die gozer weg te krijgen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:18 schreef GGMM het volgende:
Ja, je hoeft geen tr voor spoilers te maken hoor, bedankt.
Langelerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die Art Langeler ziet er echt uit als een gladde autoverkoper met dat haar
Uitstraling van een Skoda automonteur.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die Art Langeler ziet er echt uit als een gladde autoverkoper met dat haar
Ah, ik was dus niet de enige die zich er (ooit) aan stoordequote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:18 schreef GGMM het volgende:
goede ingreep van bruna andersquote:
TR's worden niet besproken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:18 schreef GGMM het volgende:
Verkapt ik wil dat mijn topic aandacht krijgt postquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Voor wie het nog niet wist:
VBL / Gewonden bij rellen Napoli - Fiorentina
Brenet wilde niet helpen en wil niet alleen.quote:
Boeiequote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
PEC - Ajax was ergerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA WIJ GAAN EUROPA INGahakajakahauahgroznySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker man."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA WIJ GAAN EUROPA INIn feite ga je gewoon naar Azië of het midden oostenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof tegen Real Madrid spelen zo leuk isquote:
Jawel man.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alsof tegen Real Madrid spelen zo leuk is
Ik win liever van Chornomorets dan dat ik speel en verlies tegen Barcelona!!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alsof tegen Real Madrid spelen zo leuk is
En dan allemaal trillend van angst shirtjes ruilen op het eind.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jawel man.
Ronaldgod.
Balegod
Benzemagod
Was die gehaald als 1e spits?quote:
Maar wij verliezen tegen chornomorets ook gewoon.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik win liever van Chornomorets dan dat ik speel en verlies tegen Barcelona!!
ho ho, ajax verloor uit van barcelonaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wij verliezen tegen chornomorets ook gewoon.
Denk dat ik daar nooit aan kan wennen..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben je inmiddels wel gewend, toch?
is toch wel een beetje door de mand gevallen jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:32 schreef Rabieluh het volgende:
Van Esteban zou je wel een heel goed youtubefilmpje kunnen maken, misschien trapt een club erin.
Beter zo een tegen krijgen dan een schlemielig rollertje.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
ach hier kon Graafland niets aan doen
Zijn vrije trappen toen 'ie bij Dordrecht speeldequote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:36 schreef Cavaliers het volgende:
Van Nieff, die kan zo goed ballen, oh oh oh
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:38 schreef Cavaliers het volgende:
Groningen zakt weg. Dat is deze week geen leuke opmerking.
Klopt. Die hebben ook vrij constant gepresteerd.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente is eigenlijk geruisloos en stilletjes 3e geworden.
Vergeet jij nou gewoon SCC?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente - PEC is de laatste wedstrijd toch?
twitter:keuningmatthijs twitterde op zaterdag 03-05-2014 om 21:48:19Fledderus wilde zijn shirt in het uitvak gooien maar raakte de glaswand. Er lukte weinig bij Roda JC, dit seizoen. #gaerod reageer retweet
quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:49 schreef Grifte het volgende:
twitter:keuningmatthijs twitterde op zaterdag 03-05-2014 om 21:48:19Fledderus wilde zijn shirt in het uitvak gooien maar raakte de glaswand. Er lukte weinig bij Roda JC, dit seizoen. #gaerod reageer retweet
Een beetje zoals een zekere De Nor.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:54 schreef Grifte het volgende:
Goaltjesdief hoor, slim gelopen en afgemaakt
Wereldspeler is dat, aanbeden door haxballchicks zoals alors, dat mannetje heeft het wel voor elkaar.quote:
de afgelopen jaren was dat inderdaad wel zoquote:
Dat was echt chanantquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat beginTom die ineens van wedstrijd moest wisselen.
Echt triest.
NOS kennende zal dat weer een slap afgeraffelde kutuitzending zijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:53 schreef Ambrosius het volgende:
En vanavond nog een keer, maar dan de hoogtepunten van het hele seizoen.
Leuk!quote:
4-0quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |