Het was echt niks vanavondquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe normaal gek. Bal achter het standbeen, even nonchalant op de bal gaan staan om je tegenstander uit te dagen
Groningen deed echt niets onder voor Vitesse hoor... Groningen speelde zelfs beter.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk verblind door Nick want ook die was zeer slecht
Die jongen heeft niet eens gekeken, te druk met haxball.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk verblind door Nick want ook die was zeer slecht
Kom op, ik was in het stadionquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:11 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Groningen deed echt niets onder voor Vitesse hoor... Groningen speelde zelfs beter.
1-0 is wat mij betreft een erg eerlijke stand.
Az gaat winnen. Voor volgend jaar neem ik hen mee in mijn te supporten ploegen arsenaal.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wordt volgend seizoen de publiekstrekker in de Europa League.
Dit moet de verklaring zijnquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die jongen heeft niet eens gekeken, te druk met haxball.
Apart, ze waren de laatste tijd een stuk beter in vorm dan AZ.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:32 schreef alors het volgende:
Sjonge jonge, dit gaat echt nergens over, ze kunnen en/of ze willen niet meer.
Dat heet geluk met de loting.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:38 schreef Pleun2011 het volgende:
AZ gun ik het wel.. de enige club die niet is afgegaan als een gieter in Europa
Jij mag het bepalen voor vandaag.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar moeten de samenvattingen besproken worden?
Dan doen we dat hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |