SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WE LOVE YOU NICKGOD WE DO
Ik moet zeggen dat ik niet zo veel met De Veld heb, afgezien dat het wel een mooi type is qua strijdlust. Toen Immers vorige wedstrijd geschorst was zocht ik nog een middenvelder, door jou lovende kritieken viel de keus op hem.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:
Graag gedaan, Nickgod is de spil van elk zichzelf respecterende VBL Manager.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik niet zo veel met De Veld heb, afgezien dat het wel een mooi type is qua strijdlust. Toen Immers vorige wedstrijd geschorst was zocht ik nog een middenvelder, door jou lovende kritieken viel de keus op hem.
Kooltje en assist vandaag, werelds
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Frank binnenkort met schalen
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Daar kan je een halve maaltijd voor Jeroen Verhoeven op leggen
Ik postte dit voor de 3-1, of althans zonder te weten wie daar voor de kool verantwoordelijk was. Als hij nog een assist heeft wordt het alleen maar beter.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Graag gedaan, Nickgod is de spil van elk zichzelf respecterende VBL Manager.
2 assists en 1 goal toch? Of lette ik niet op.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV is 2 keer 4x op rij kampioen geworden lekker puh
Nee, dat zegt dat Ajax er nogal met de pet naar gooit vandaag.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zegt meer over andere clubs dan over Ajax...
Syntix = Van Gaalquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kan er echt geen tyfus van.
Snap niet dat Syntix zo'n fan van hem is.
Ookquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, dat zegt dat Ajax er nogal met de pet naar gooit vandaag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]PicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Niet met een natte poes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Ik dacht het wel.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik postte dit voor de 3-1, of althans zonder te weten wie daar voor de kool verantwoordelijk was. Als hij nog een assist heeft wordt het alleen maar beter.
Die gaan niks meer doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:18 schreef Adames het volgende:
[..]
blijft 1-1, zal me niks verbazen dat ajax ze het punt wel gunt met die nec banden
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht het wel.
Mensen die niet Nick
Ajax laat NEC bewust gelijk spelen pik, snap je dan niets?quote:
successupporter!!!!11!111quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:18 schreef SuperFokker het volgende:
Als Ajacied wonend in Nijmegen ben ik toch wel erg gelukkig met deze 1-1
Dan ben je geen Ajaciedquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:18 schreef SuperFokker het volgende:
Als Ajacied wonend in Nijmegen ben ik toch wel erg gelukkig met deze 1-1
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax laat NEC bewust gelijk spelen pik, snap je dan niets?
Ik heb daar tegenwoordig ook een geluidsopname van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al een partnerschap aangegaan met een Feyenoorderquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je die in het aquarium gegooid?
Je zou een goede partner voor GGMM zijn.
Daarom gaat De Boer misschien weg, volgend jaar kan hij ze niet meer tillen.quote:
Nu Fulham gedegradeerd is koopt PSV hem zo.quote:
Vandaar ook mijn post.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax laat NEC bewust gelijk spelen pik, snap je dan niets?
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:20 schreef spiritusbus het volgende:
Ondanks dat ik Ajaxsupporter ben gun ik NEC wel een puntje hier. Roda by far de meest onsympathieke ploeg van de eredivisie.
Na PSV uiteraard
Jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
Ik schakel net in, wat is het leukste om naar te kijken?
Precies. En niet aantal aanwezigen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja hoe komt dat toch altijd? Hoe tellen ze? Verkochte seizoenskaarten ofzo?
IK kan me dat heel goed voorstellen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen vinden het gewoon waard om niet te komen
Dan zouden de clubs meer dan 2 keer tegen elkaar spelen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:21 schreef TAV74 het volgende:
Tering zeg, wat is Ajax hopeloos slecht momenteel. Seizoen had echt niet veel langer moeten duren..
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
Dit.quote:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)bij-ajax-fc-utrecht/quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja hoe komt dat toch altijd? Hoe tellen ze? Verkochte seizoenskaarten ofzo?
Gewoon Fox 1. Van alles wat.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
Maar bij Feyenoord ofzo tellen ze wel aanwezigen dan? Want die getallen lijken altijd meer te kloppen met wat er echt zit.quote:
Net 5.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:22 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Even het aantal toeschouwers jonguh.
dat zijn niet de toeschouwers...dat is het aantal mensen dat voor een kaartje heeft betaald.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:22 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Even het aantal toeschouwers jonguh.
Nee.. zelfde systeem als bij Ajax. Bij Feyenoord komen er alleen meer opdagenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Maar bij Feyenoord ofzo tellen ze wel aanwezigen dan? Want die getallen lijken altijd meer te kloppen met wat er echt zit.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
Maar, maar, maar... Ajax dit deed expres volgens Shreyas?
Ja, maar zoals altijd snapt Bojan geen kut van wat er gebeurd bij Ajax.quote:
Gast wtfquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:24 schreef Shreyas het volgende:
Bojan, wat een kneus, het hele seizoen mist hij open kansen en nu maakt hij hem ineens. Hij snapt er niets van.
die krijgt straks klappen van gravenberchquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:24 schreef Mani89 het volgende:
Kunnen ze salonremise niet vertalen in het Spaans?
Rot gewoon op.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar zoals altijd snapt Bojan geen kut van wat er gebeurd bij Ajax.
4e van het seizoen. Toppertje.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:24 schreef Shreyas het volgende:
Bojan, wat een kneus, het hele seizoen mist hij open kansen en nu maakt hij hem ineens. Hij snapt er niets van.
Nee, rot zelf op met je salonoverwinningquote:
Mad?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, rot zelf op met je salonoverwinning
roda supporters zijn heel beschaafdquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zou wel geinig zijn als Go Ahead nu de 1-1 scoort, die supporters van Roda weer schelden enzo
Utreg ook wel.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ADOSamen met Feyenoord de tokkieclubs
Typisch weer deze salonoverwinning van Ajaxquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:26 schreef Cavaliers het volgende:
Ze gaan het weer halen.... Ze gaan het wéér halen.
Haha, zat jij er even pijnlijk naast.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn teksten.quote:
NEC ook wel..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:26 schreef spiritusbus het volgende:
Wel jammer, Roda verdient die degradatie wel.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ADOSamen met Feyenoord de tokkieclubs
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oei, ik zie dat de waarheid hard aankomt.quote:
Haat meerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Echt een klote kind dat Bojan, tyf lekker op naar barcelona ofzo
Net zo ongelofelijk als die keer dat PSV landskampioen was geworden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:26 schreef Cavaliers het volgende:
Ze gaan het weer halen.... Ze gaan het wéér halen.
Jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:27 schreef Dagoduck het volgende:
"Bojan heeft het niet begrepen"
wtf? Is het afgesproken?
Het zit diep.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Oei, ik zie dat de waarheid hard aankomt.
Alweer?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:27 schreef Dagoduck het volgende:
"Bojan heeft het niet begrepen"
wtf? Is het afgesproken?
Die hebben we vannacht nog gekeken, wat een toeval.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net zo ongelofelijk als die keer dat PSV landskampioen was geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |