SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kijkt niet?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:55 schreef spiritusbus het volgende:
Demouge
Roda kan alvast de vrijdag- en maandagavonden volboeken
Je maakt je wel erg druk om PSVquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:55 schreef Scrummie het volgende:
Guusgeluk is een heaumeuafiel en PSV fan. Wat is erger?
Hahaha wat een homo die Cavaliers!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:55 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Dit is echt ontzettend gay. LATER.
GAE domineertquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:54 schreef SuperFokker het volgende:
Go Ahead toch wel stuk beter maar weten helaas geen echte kansen te creëren.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1dKkF0hQsrM
doeiquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:55 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Dit is echt ontzettend gay. LATER.
wat ben je toch een raar mannetjequote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:55 schreef Scrummie het volgende:
Guusgeluk is een heaumeuafiel en PSV fan. Wat is erger?
wtfquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zegt al genoeg.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Littlerabbit vond het wel mooi.
laatste minuut mogen ze scoren, is het wat geloofwaardiger dat Ajax nu niks doetquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:55 schreef RemcoW23 het volgende:
NEC mag m hebben van Ajax, maar doet helemaal niks
Tranen in mijn ogen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooi toch?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:58 schreef Tchock het volgende:
Ik wil iedereen er even aan herinneren dat als alle standen zo blijven, NEC degradeert puur door een eigen doelpunt.
goede quote.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:58 schreef flufffy het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 3 mei 2014 19:58 schreef Scrummie het volgende:
nee
bijnaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:58 schreef flufffy het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 3 mei 2014 19:58 schreef Scrummie het volgende:
nee
iedereen dit ff quotenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:58 schreef flufffy het volgende:
nee
hahahaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:58 schreef flufffy het volgende:
nee
die clubs onderaan de ranglijst hebben het aan zichzelf te danken, fuck em all.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:58 schreef Tchock het volgende:
Ik wil iedereen er even aan herinneren dat als alle standen zo blijven, NEC degradeert puur door een eigen doelpunt.
met tyton stonden ze in het linker rijtjequote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:59 schreef Tchock het volgende:
Kurto redt het voortbestaan van de hele club Roda.
sstquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als jullie twee keer van ons hadden gewonnen wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:01 schreef JanCees het volgende:
Had ik al een keer gezegd dat het het toppunt van triestheid dat je zelfs het kampioenschap niet kunt vieren zonder Feyenoord te noemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Tegen Vitesse kregen jullie weer een buitenspelgoal mee dus prima zo.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had ik al een keer gezegd dat het het toppunt van triestheid dat je zelfs het kampioenschap niet kunt vieren zonder Feyenoord te noemen?
Dan mag jij hem de volgende keer gebruiken.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:04 schreef Scrummie het volgende:
Echt, dat PSV is zo'n pauper club he. Gister boos zijn op alles en iedereen als supporter zijnde, en vandaag weer lekker schijnheilig gaan lopen juichen en brullen met dat die pestventjes op 't veld, man man man. Wat een schijt club
mad?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:04 schreef Scrummie het volgende:
Echt, dat PSV is zo'n pauper club he. Gister boos zijn op alles en iedereen als supporter zijnde, en vandaag weer lekker schijnheilig gaan lopen juichen en brullen met dat die pestventjes op 't veld, man man man. Wat een schijt club
Jullie worden echt overlopen, had met gemak al 0-3 kunnen staan.quote:
Misschien is een jaartje geen Europees voetbal wel weer lekkerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jullie worden echt overlopen, had met gemak al 0-3 kunnen staan.
Beetje vertrouwen in de play-offs?
Zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sana en Andersen wil ik wel even zien.. Frankie?
Swertsquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Swerts mist de eerste wedstrijd van het volgende seizoen.
De commentator doet alsof dit heel erg is.
Herinner me vooral die wedstrijd tegen Cambuur in de nacompetitie...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:07 schreef OmniRocket het volgende:
2 jaar geleden toch dat Roda laatste wedstrijd van Feyenoord won waardoor ze aan degradatie ontsnapte?
Sparta was dat. Of hebben ze het nog een keer gedaan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Herinner me vooral die wedstrijd tegen Cambuur in de nacompetitie...
Die Limbo's hebben altijd mazzel
Das al 5 jaar geleden manquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iets langer geleden.. Op basis van die wedstrijd kocht Feyenoord Cisse. Dat was eigenlijk nog vervelender.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:07 schreef OmniRocket het volgende:
2 jaar geleden toch dat Roda laatste wedstrijd van Feyenoord won waardoor ze aan degradatie ontsnapte?
3 of 4 jaar alweer, volgens mij zelfde jaar dat ze ontsnapte tegen camberquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:07 schreef OmniRocket het volgende:
dank uquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt dingen bijzonder snel door moet ik zeggen.
Labyad ja?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:10 schreef CaptainCookie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALABYAd
dat kon Timmy Simons ookquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij kan dus heel goed penalty's benutten
Dan moeten ze harder klapperen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Uitpubliek van Feyenoord overstemd het thuispubliek van AZ gewoon heel de wedstrijd![]()
net duitsersquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet IkStampOpTacosquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:11 schreef Cavaliers het volgende:
Die Ruiter moest in Oranje volgens sommigen.
ondertussen nee, latere jaren van Van Veldhoven waren best goedquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze doen dit idd al een jaartje of 5![]()
*loopquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente - PEC 2-2, volgens mij loopt ik dik achter
loopt ikquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente - PEC 2-2, volgens mij loopt ik dik achter
En daar verliest het almachtige Feyenoord dan vanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Wel mooi dat de kampioen in eigen huis tegen de nummer laatst niet verder komt dan een eigen goaltje
Wij ook niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:13 schreef Momo... het volgende:
[..]
We verliezen teminste niet met 5-1 van PEC
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:13 schreef Heeinz het volgende:
Begint het er toch op te lijken dat Roda niet rechtstreeks degradeert
Werd 5-1 thuisquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En daar verliest het almachtige Feyenoord dan van
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:13 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dat doen alleen clubs als NEC en Ajax.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:13 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij vorige week tijdens de wedstrijd zei dat je hoopte dat Feyenoord nog kampioen zou worden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Wel mooi dat de kampioen in eigen huis tegen de nummer laatst niet verder komt dan een eigen goaltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |