Ik zou niet op aarde willen leven met mensen die stukken beter zijn dan ik ben.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:33 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik kick hier zo hard op he!
Ik kan niet wachten op singularity. Rond die tijd zullen computerchips zo veel rekenkracht hebben dat ze hun eigen ontwerp kunnen verbeteren. En die kunnen zichzelf dan weer verbeteren. Alles gaat dan met zo'n gigantische grote stap vooruit in hele een korte tijd. Menselijke A.I. wordt dan ook levensvatbaar.
En dan komt Arnie en worden we uitgeroeid door Skynet.
Hahah let op tegen wie je het zegt. Voor je het weet is je sterretje een rondje.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:34 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik zal jou ff anaal geven en daarna eis ik hoofd van je.
Je mag je daarna ook ff verslikken in mijn kwak want je lult toch te veel.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:35 schreef Fanta-stick het volgende:
Hahah let op tegen wie je het zegt. Voor je het weet is je sterretje een rondje.
Lol ik crush jou met je 70 kilo's ecto of peace.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:38 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Je mag je daarna ook ff verslikken in mijn kwak want je lult toch te veel.
#10secondestilte
100kilo <20% bf masterrace checking inquote:
Not even once. Met je 25 kilo benchpress.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lol ik crush jou met je 70 kilo's ecto of peace.
Verdubbel even schatje.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:41 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Not even once. Met je 25 kilo benchpress.
Transhumanism heet dat met een mooi woord waar je vast nog nooit van gehoord hebt.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zou niet op aarde willen leven met mensen die stukken beter zijn dan ik ben.
En dan bedoel ik echt een soort supermens.
Nee nog nooit van gehoord, voel je je nu beter?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:43 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Transhumanism heet dat met een mooi woord waar je vast nog nooit van gehoord hebt.
stats nu pussyquote:Op zondag 4 mei 2014 22:43 schreef Fanta-stick het volgende:
Ben trouwens gevraagd om mee te doen met een powerlift wedstrijd in september./.
110 squat = harde glutenquote:Op zondag 4 mei 2014 22:46 schreef Fanta-stick het volgende:
squat 110
Deadlift 95
bp 52,5
Maar ga meedoen als enige vrouw dus boeie.
Je denkt toch niet dat de meerderheid hier liftquote:Op zondag 4 mei 2014 22:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Meer als wat de meesten in dit topic liften
Dit.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat de meerderheid hier lift
Mag toch blijven hopenquote:Op zondag 4 mei 2014 22:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die kettlebelt gewoon hahahahahaquote:Op zondag 4 mei 2014 22:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vriend, ik haal zelfs nu nog een hoger totaal dan jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |