Dat is hem ook.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:10 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Lijkt op die dude van vikings
Gaat hem niet worden dude.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:10 schreef Teddyburrr het volgende:
Best wel schattig om te zien hoe hard Fanta en Deuce hun best om te laten zien hoe veel schijn desinteresse ze naar elkaar toe hebben.![]()
![]()
![]()
#iplayhard2get
quote:Op zondag 4 mei 2014 22:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Over weinig eten praten als je 70kg weegt
Auw. Dat doen pijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Over weinig eten praten als je 70kg weegt
Je wil morgen een pr zetten en je weet niet wat je nu moet doen?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:21 schreef Teddyburrr het volgende:
Vorige week een verkeerde beweging gemaakt tijdens het squatten nu voel ik het in mijn rug.
Morgen moet ik weer squatten en wil ik een PR poging doen.
Ik weet niet wat ik moet doen.
Je PR-poging uitstellen en highrep trainen totdat het geneestquote:Op zondag 4 mei 2014 22:21 schreef Teddyburrr het volgende:
Vorige week een verkeerde beweging gemaakt tijdens het squatten nu voel ik het in mijn rug.
Doe ik al. Ik probeer mijn gewicht stabiel te houden nu maar het blijft omhoog gaan.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:22 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Je wil morgen een pr zetten en je weet niet wat je nu moet doen?
Ik zeg, eten!
Jij moet je eens lekker anaal laten nemen, dat werkt.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:21 schreef Teddyburrr het volgende:
Ik kick hier zo hard op he!quote:Op zondag 4 mei 2014 22:25 schreef Klokov het volgende:
Binnenkort kunnen we stoppen met trainen omdat stamcellen spiercellen kunnen worden:
[ afbeelding ]
En minimaal 20% bf?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dan moet je minimaal 85kg wegen dus nog ff trainen voordat je hier weer mag posten
Ik zal jou ff anaal geven en daarna eis ik hoofd van je.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij moet je eens lekker anaal laten nemen, dat werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |