SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door G.R.S. op 03-05-2014 19:35:07 ]
Scott Herman is 100% nattyquote:
nevermind, 29 inderdaad haalbaar.quote:
178 cmquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:08 schreef Jahr00n het volgende:
wat een kaolo kneus die scott herman
volgens mij is die kaolo mongool beneden de 1.7m
Dat zijn de ecktequote:
Whehe ik doe dat altijd exspres in de hoop jouw of sap tege te kome hahaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:22 schreef fathank het volgende:
Mensen die selfies maken voor de spiegel in de gym mogen wmb voor het vuurpeloton. Verachtelijke gewoonte
donders vriendjequote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Thanks brurs. Ik zag het al aankomen, dus het valt allemaal wel mee gelukkig. Hoorde het net en ben er niet bijgeweest (al die feelz). Ze zeiden vorig jaar dat die nog maar een paar weken te gaan had, maar hij heeft het nog aardig lang volgehouden. 14 jaar is ook erg netjes voor een lab/hond.
Gecondoleerd man. Onze golden is nu ook al 13 en ben blij dat hij het elke ochtend nog doet..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Thanks brurs. Ik zag het al aankomen, dus het valt allemaal wel mee gelukkig. Hoorde het net en ben er niet bijgeweest (al die feelz). Ze zeiden vorig jaar dat die nog maar een paar weken te gaan had, maar hij heeft het nog aardig lang volgehouden. 14 jaar is ook erg netjes voor een lab/hond.
Sterkte.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
tot je mij met me vechthond een keer treft in het bosquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gecondoleerd man. Onze golden is nu ook al 13 en ben blij dat hij het elke ochtend nog doet..
Hier in de buurt heb je een bospaadje als je daar met je hond wandelt ben je naar heel iets anders opzoek!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
tot je mij met me vechthond een keer treft in het bos
Sterkte man.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echt niet natty.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:57 schreef G.R.S. het volgende:
Wie van jullie heeft een tweede account?
Fotoboek van -p3t3r-
rip manquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Afgelopen woensdag is mijn hond ingeslapen. Rip
hij is daarna nooit meer hetzelfde geweestquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
rip man14 jaar is inderdaad een goede leeftijd. Toen mijn retriever werd ingeslapen op zijn 14de brak mijn hart echt.
het werd echt een donkere tijd vol met alcohol, pillen en roids. Vind het goed dat je jezelf zo in kan schatten dat je er alvast niet aan begint...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:16 schreef Jahr00n het volgende:
daarom neem ik nooit huisdieren
ik zou het emotioneel niet trekke als het dier dood zou gaan
Bekende lengte dit, 3/10 cm korter dan Miroslavquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Bekende lengte dit, 3/10 cm korter dan MiroslavIk ben nog steeds een midget vergeleken met 1,78..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kort ben je?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een midget vergeleken met 1,78..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |