SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Ieder jaar flikken ze weer hetzelfde kunstjequote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:03 schreef DeLachendeVierde het volgende:
die vieze limbo's ontsnappen weer
Die worden door hun medelimbo's naar de JL gestuurd.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:03 schreef DeLachendeVierde het volgende:
die vieze limbo's ontsnappen weer
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLL
SCHITTERENDDDDDDDD
PSV 1-0?quote:
Xavi is er niets bijquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, geweldige steekbal van Hendrix op Depay.
nietquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:04 schreef GGMM het volgende:
Meer geluk dan wijsheid die steekbal trouwens
Die solo's van Hendrix waren ook briljant altijdquote:
dat mogen ze doenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:04 schreef Shreyas het volgende:
Nou PSV-NAC is ook weer gespeeld. Zowel PSV als NAC gaan nu 75 minuten lang de bal op eigen helft overspelen. Leuk man
mad?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:04 schreef Shreyas het volgende:
Nou PSV-NAC is ook weer gespeeld. Zowel PSV als NAC gaan nu 75 minuten lang de bal op eigen helft overspelen. Leuk man
Riedewald had het veel beter gedaan inderdaad.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:04 schreef GGMM het volgende:
Meer geluk dan wijsheid die steekbal trouwens
Inderdaad, ergens heb ik ook wel vrede mee dat PSV geen play-offs hoeft te spelen. Komt het Nederlands elftal alleen maar ten goede.quote:
HAP HAP HAPquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Riedewald had het veel beter gedaan inderdaad.
Nee, PSV mag vierde worden. Liever hen dan koopclub Vitelseaquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent niet zo goed afgericht. Slecht voorbeeld voor je huisdieren.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
KishnaDie moet vaker spelen, dat soort acties wil ik zien, of het lukt of niet..
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, PSV mag vierde worden. Liever hen dan koopclub Vitelsea
Siem ookquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ebecilio kan beter voetballen dan zijn broertje.
Dat is zijn unieke talent.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:07 schreef Mani89 het volgende:
Koert doet gewoon meerdere wedstrijden tegelijk.
huurclub heet zoietsquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, PSV mag vierde worden. Liever hen dan koopclub Vitelsea
Omdat mensen die het schakelkanaal kijken niet naar kanaal 3 kijken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom laten ze Ajax NEC zien terwijl je dat ook op kanaal 3 kunt zien
ajax gaat een voetbalshowtje gevenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet dit je nou echt uitgelegd worden?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk het niet. Cillessen en Schöne zijn niet zonder reden uit de basis gehouden. Die zouden NEC wel gelijk willen laten spelen. Maar Frank de Boer kennelijk niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk gaat Ajax gewoon voor een gelijk spel
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat mensen die het schakelkanaal kijken niet naar kanaal 3 kijken.
Dom varken.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ongelooflijk dat Roda er na weken van kutvoetbal en weinig punten gewoon aan een overwinning genoeg heeft om rechtstreekse degradatie te vermijden.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Topwedstrijd natuurlijk!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent de enige die AZ kijkt
Waarom laat je die wedstrijd uberhaupt zien behalve als er gescoord wordt, wat een uitgestorven sfeer hangt daar zegquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Leugens.quote:
Geeft aan hoe matig NEC eigenlijk isquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ongelooflijk dat Roda er na weken van kutvoetbal en weinig punten gewoon aan een overwinning genoeg heeft om rechtstreekse degradatie te vermijden.
Roda hequote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als ajacied kijk je toch gewoon naar Ajax?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dom varken.
Iedereen haat op Roda, maar vergeet niet dat NEC ook dramatische resultaten heeft neergezet. Maar twee keer gewonnen dit jaar, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wel, ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ajacied kijk je toch gewoon naar Ajax?
Skitrend. Die tweede ook.quote:
Zo zou GGMM_de_echte het ook gezegd hebben.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dom varken.
Stadion is nog leger dan normaal gesproken na de 80e minuut.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom laat je die wedstrijd uberhaupt zien behalve als er gescoord wordt, wat een uitgestorven sfeer hangt daar zeg
Idd zal wel. Zitten er 52000 natuurlijk.quote:
Niet. Die is milder.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zo zou GGMM_de_echte het ook gezegd hebben.
zal wel ja, je speelt echt nergens meer omquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Stadion is nog leger dan normaal gesproken na de 80e minuut.
Kun je nagaan hoe leeg het dalijk in de 80e minuut is
Jawel, zijn gewoon even Arena munten halen.quote:
En Feyenoord dan ook.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het schakelprogramma negeert AZ gewoon.
Schande!
Parkeermunten voor een vervroegde exit?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jawel, zijn gewoon even Arena munten halen.
NEC 81 goals tegenquote:
Een visionair die man.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zo zou GGMM_de_echte het ook gezegd hebben.
Terecht ook wel denk ik. PEC was dit seizoen drie keer een veel te lange periode enorm kut, Cambuur was consistenter.quote:
Nu niet meer.quote:
Bjellandquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hahaha, tering wat slechtPEC maakt de 1-1 na een BLUNDER van Bjelland
En dan heeft Marsman z'n wekelijkse blunder nog niet eens gemaakt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hahaha, tering wat slechtPEC maakt de 1-1 na een BLUNDER van Bjelland
Die is al geweest.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:13 schreef Heeinz het volgende:
Waarom laten ze geen herhaling zien van die goal van PEC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je een wedstrijd die toch niet bekeken wordt uitzenden?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:13 schreef Scrummie het volgende:
Nog niet 1 keer Feyenoord op Fox. Wat een kolere zender is dat ook.
Misschien gebeurt er wel niks lieverdquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:13 schreef Scrummie het volgende:
Nog niet 1 keer Feyenoord op Fox. Wat een kolere zender is dat ook.
Was ik maar zo tof.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:13 schreef gniffie het volgende:
Ajax, City, schakelprogramma en natuurlijk fok tegelijk opstaan
Ik kijk PEC, NEC en Roda. En FOK!.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:13 schreef gniffie het volgende:
Ajax, City, schakelprogramma en natuurlijk fok tegelijk opstaan
Toch zonde dat Stevens komend seizoen eerste keeper is. Kun je tacos niet meer belachelijk makenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan heeft Marsman z'n wekelijkse blunder nog niet eens gemaakt.
Ikstampoptacos
PEC kan omhoog en omlaag op de ranglijst.. Dat is het enige,quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:13 schreef Shreyas het volgende:
Wat boeit die wedstrijd van Twente, die staan derde en blijven derde.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:14 schreef Max23 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeit niet, die gaan toch al Europa inquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:14 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
PEC kan omhoog en omlaag op de ranglijst.. Dat is het enige,
Waarom zou je jezelf GGMM noemen en een kneusje zijn?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je een wedstrijd die toch niet bekeken wordt uitzenden?
quote:
Alsof die Duitse kutclub dan niet door het ijs gaat zakken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toch zonde dat Stevens komend seizoen eerste keeper is. Kun je tacos niet meer belachelijk maken
bij zo'n jongen vind je snel weer wat nieuwsquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toch zonde dat Stevens komend seizoen eerste keeper is. Kun je tacos niet meer belachelijk maken
Ach, hem kennende zegt hij wel een keer dat Stevens een goede keeper is.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stevens is dat dan ook.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, hem kennende zegt hij wel een keer dat Stevens een goede keeper is.
Zo hey, dit kwam aan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf GGMM noemen en een kneusje zijn?
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:14 schreef Max23 het volgende:
Heeinz vindt dit leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan richten GGMM en ik ons op Feyenoord, met superkeeper Hahn.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik check je later!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey, dit kwam aan.
Ik ga dit even verwerken jongens, tot over een paar dagen.
Oh ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar dan richten GGMM en ik ons op Feyenoord, met superkeeper Hahn.
crewbash note dit datquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey, dit kwam aan.
Ik ga dit even verwerken jongens, tot over een paar dagen.
Doe even normaal man.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik las Heino.quote:
Dodenherdenking.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:16 schreef alors het volgende:
Waarom is alles nu en niet morgenmiddag? Dat was toch altijd wel zo?
Dodenherdenkingquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:16 schreef alors het volgende:
Misschien omdat 4 meiquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:16 schreef alors het volgende:
btje respect voor de doduhquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:16 schreef alors het volgende:
Pasen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:16 schreef alors het volgende:
Doe niet zo domquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:16 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:16 schreef alors het volgende:
Pinksterenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:16 schreef alors het volgende:
HAHAHAHAhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar. Zou gewoon weer op het veld gaan staan als ik hun was.
Haha, die was goed.
Leuke pot in Enskede.quote:
dat maak je er zelf van,quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat ik dat normaal niet ben?
Ik was ook sarcastisch.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als je goed tussen de regels door leest had je kunnen weten dat het sarcasme was.
Ik heb ze zien spelen gister en ik denk dat dat 6-0 wordt over twee wedstrijden voor Roda.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:21 schreef Hetbanaantje het volgende:
NEC er nu uit. En Roda eruit tegen Sparta. Wraak van Sparta
Lijkt er op het moment wel op jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:22 schreef Pleun2011 het volgende:
zo'n schakelprogramma is zeker bedacht om de kijker te irriteren..
Uh, oké.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeie opmerking.
Ben best wel jelly dat ik hem niet heb gemaakt.
En jij bent zeker geregistreerd om ons te irriteren met je zure posts.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Is toch handig manquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Ff dimmen ja, Stijn, ff dimmen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij bent zeker geregistreerd om ons te irriteren met je zure posts.
Hahahahahahahahaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij bent zeker geregistreerd om ons te irriteren met je zure posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |