SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Ieder jaar flikken ze weer hetzelfde kunstjequote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:03 schreef DeLachendeVierde het volgende:
die vieze limbo's ontsnappen weer
Die worden door hun medelimbo's naar de JL gestuurd.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:03 schreef DeLachendeVierde het volgende:
die vieze limbo's ontsnappen weer
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLL
SCHITTERENDDDDDDDD
PSV 1-0?quote:
Xavi is er niets bijquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, geweldige steekbal van Hendrix op Depay.
nietquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:04 schreef GGMM het volgende:
Meer geluk dan wijsheid die steekbal trouwens
Die solo's van Hendrix waren ook briljant altijdquote:
dat mogen ze doenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:04 schreef Shreyas het volgende:
Nou PSV-NAC is ook weer gespeeld. Zowel PSV als NAC gaan nu 75 minuten lang de bal op eigen helft overspelen. Leuk man
mad?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:04 schreef Shreyas het volgende:
Nou PSV-NAC is ook weer gespeeld. Zowel PSV als NAC gaan nu 75 minuten lang de bal op eigen helft overspelen. Leuk man
Riedewald had het veel beter gedaan inderdaad.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:04 schreef GGMM het volgende:
Meer geluk dan wijsheid die steekbal trouwens
Inderdaad, ergens heb ik ook wel vrede mee dat PSV geen play-offs hoeft te spelen. Komt het Nederlands elftal alleen maar ten goede.quote:
HAP HAP HAPquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Riedewald had het veel beter gedaan inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |