Dat inderdaad... en mijn verjaardagsmaatje uit het broodbaktopicquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:19 schreef Bleie het volgende:
Wat vreselijk... Ik heb zo veel over broodbakken geleerd van hem, en miste hem inderdaad al een poosje in dat topic. Sterkte voor jullie allemaal!
Ja, daar wilde ik ook nog wat posten onder zijn eigen username via zijn telefoon (daar is hij standaard ingelogd). Maar zijn telefoon is leeg en ik heb de goede lader niet bij de hand, ik ga er maandag kijken. Wel fijn dat het al opgepikt is...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:29 schreef Etcetera het volgende:
Wat heftig
heel veel sterkte gewenst TS.
Overigens, hij kwam blijkbaar ook regelmatig op Tweakers, daar is in het subforum 'Huiskamer' (waar niet iedereen toegang tot heeft) een topic voor hem geopend en ze hebben aangevraagd of hij in de In Memoriam-pagina mag worden opgenomen. Topic is niet door mij geopend.
Zag het op GoT....quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:32 schreef Firesphere het volgende:
Beste Wembeldy,
Ik kan je geen PM sturen, omdat ik niet actief "fokker" ben. Maar ik wil je even laten weten, het is niet alleen Fok!, maar ook Gathering of Tweakers, die met je meeleeft.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1589565
Ik heb, zonder te vragen, jouw openingspost gekopieerd. Mijn excuses daarvoor bij deze.
Wij, ik als tweaker, maar ik denk dat ik ook Fok! hier in mag meenemen, kunnen ons niet voorstellen hoe groot jouw verlies is. In mijn geval, namens tweakers, onze beste wensen, we leven met je mee. Het klinkt misschien stom, maar ik weet zeker dat er een heleboel mensen die vaste klant zijn op GoT, met tranen in hun ogen dit bericht lezen.
Ik ben er in ieder geval 1 van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |