Vreemdquote:Op zondag 4 mei 2014 11:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik krijg een melding dat de blog niet bestaat
Blog bestaat wel. Maar ik zie wel je echte naam.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:14 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Vreemd![]()
Ik probeer de tip van het watermerk wel even. Als ik er dan een kleine privé foto in verwerk zal het wel niet meer gejat worden hoop ik.
Dat klopt. Heb hem via mijn g-mail account aangemaakt.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:15 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Blog bestaat wel. Maar ik zie wel je echte naam.
Deze persoon is al sinds 2007 bezig.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:26 schreef Bienelientjee het volgende:
Jammer dat sommige mensen weer raar moeten doen....!
geef haar een dikke knuffel van mij en zeg dat ze mooi is hihiquote:Op zondag 4 mei 2014 11:30 schreef Wildervankstertje het volgende:
Ik ga maar weer even op mijn klapstoel bij Zoë zitten. Zit de hele tijd te mauwen als ik niet bij der ben.
lief!! en wat is ze bol zeg!quote:Op zondag 4 mei 2014 11:42 schreef Wildervankstertje het volgende:
Heb een testfilmpje gemaakt met mijn telefoon maar als ik het bekijk is het beeld verdraaidBeetje vreemd. Maar plaats hem toch even. Hoop dat ik de bevalling of een gedeelte ervan kan filmen. Telefoon ligt vast aan de lader zodat de accu vol genoeg zal zijn
Ja, mijn Snappie begon ook heel erg te spinnen voordat ze ging bevallen. Ongeveer 8 uur nadat ze daarmee begon kwamen de kittens. Zes kittens waren het toen, tegen 21u in de avond had ze er 4, 's ochtends om een uur of 7 nog steeds 4 dus dacht dat dat alles was, maar tegen 8u werden onverwacht nummer 5 en 6 nog geboren. Hoop dat het bij Zoë wat sneller gaat.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:48 schreef Murmeli het volgende:
Kan ook pijn/angst zijn.
Zal sws met de bevalling te maken hebben lijkt me!
Ja ze is enorm dik. Hoop dat ze heel snel bevalt want dit is veel te zwaar voor zo'n klein en tenger poesje. Toen ik haar net had gekregen op 7 maart was het een klein, dun scharminkeltje.quote:
Filmpje is prima zo hoor.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:42 schreef Wildervankstertje het volgende:
Heb een testfilmpje gemaakt met mijn telefoon maar als ik het bekijk is het beeld verdraaidBeetje vreemd. Maar plaats hem toch even. Hoop dat ik de bevalling of een gedeelte ervan kan filmen. Telefoon ligt vast aan de lader zodat de accu vol genoeg zal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |