Swifferen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:30 schreef Wildervankstertje het volgende:
Moest eigenlijk de keukenvloer stofzuigen en dweilen maar ik wacht maar even tot Zoë bevallen is want Zoë is als de dood voor stofzuigers. Zo maar even met de bezem erdoor.
alle katten zijn wat bang voor de stofzuigerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:30 schreef Wildervankstertje het volgende:
Moest eigenlijk de keukenvloer stofzuigen en dweilen maar ik wacht maar even tot Zoë bevallen is want Zoë is als de dood voor stofzuigers. Zo maar even met de bezem erdoor.
Of ze worden er vals tegen. Mijn moeder heeft een poes die de stofzuiger aanvaltquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
alle katten zijn wat bang voor de stofzuiger
Frasier vluchtte gewoon het huis uit maar nu is hij het precies wel gewoon.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:48 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Of ze worden er vals tegen. Mijn moeder heeft een poes die de stofzuiger aanvalt.
Misschien is het al inmiddels gebeurt, vankstertje heeft al even niet meer gepost.quote:
Grappig zeg.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:06 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Misschien is het al inmiddels gebeurt, vankstertje heeft al even niet meer gepost.
Wil jij ook wat foto's van je poes posten?
Als het even doorzet wel jaquote:
Lijkt er wel op maar nog niet heel hevig. Ze begint ongeveer hetzelfde gedrag te vertonen als mijn vorige poes 5 jaar geleden en bij die poes duurde het toen nog een uur of 20 tot ze echt ging bevallen. Dus ik verwacht dat het morgen tegen het einde van de ochtend gaat gebeuren.quote:
Heb kort geslapen, om de 2u de wekker gezet om bij haar te kijken en om 8u ben ik maar opgestaan. Kittens zijn er nog niet maar zit er zeker wel aan te komen. Het echte hijgen is nu ook begonnen. Zie nu heel erg golvende bewegingen in haar buik en telkens als dat gebeurd roept ze ook miauw.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:09 schreef senesta het volgende:
Blijf je bij haar vannacht? Misschien morgenochtend dan wel baby's.
Ik zou slecht kunnen slapen denk ikSucces
psst je post per ongeluk met je troll accountquote:Op zondag 4 mei 2014 09:25 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Heb kort geslapen, om de 2u de wekker gezet om bij haar te kijken en om 8u ben ik maar opgestaan. Kittens zijn er nog niet maar zit er zeker wel aan te komen. Het echte hijgen is nu ook begonnen. Zie nu heel erg golvende bewegingen in haar buik en telkens als dat gebeurd roept ze ook miauw.
Ze heeft moeite met bewegen, als ze anders wil liggen begint ze meteen te mauwen. Gaat zoals ik nu merk precies hetzelfde als 5 jaar geleden met mijn Snappie. Ben dus blij dat ik al wat ervaring heb met poezen die moeten bevallen.
Haar buik is nu ook veel minder bol, komt doordat de kittens nu ver naar achteren zitten, zijn dus goed ingedaald. Vandaar ook dat ze zoveel moeite heeft met bewegen. Vind het zo zielig voor der, ze wil zich wassen maar het lukt niet meer.
Over de rand van de kattenbak stappen lukt/durft ze ook niet meer, dus heb de rand er maar afgehaald toen ze er net voor stond te mauwen. Ze blijft maar kleine plasjes doen.
Ook gooit ze telkens de dekens in de doos helemaal overhoop, dan zit ze erin te "graven". Zelfs voor en naast de doos maakt ze van die graafbewegingen op het laminaat. Dus heb verspreid door de keuken maar meerdere dekens op de grond gelegd zodat ze zelf een plekje kan kiezen. Ik wil haar niet dwingen om in de doos te liggen als ze liever op een dekentje op de grond bevalt.
Heb eerder een poes gehad die op de grond beviel en na de bevalling toen ze alle kittens schoon/droog had gelikt heb ik de poes met kittens in de doos gelegd en bleef ze er gewoon in liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |