Lees die 2 dikgedrukte stukken nou eens achter elkaar....quote:Op zondag 4 mei 2014 19:41 schreef VragerMark het volgende:
[..]
Ik weet het niet, en wat zou ik er dan mee moeten? Ik snak uiteindelijk wel naar een vriendin omdat ik nooit iemand heb gehad. Haar opgeven omdat ze misschien niet eerlijk is? Ben verliefd op haar..
Wat ze duidelijk heeft gemaakt is dat ze ermee stopte op het moment dat iemand een relatie kreeg, dat is al vaker gebeurd.
Ik noem het maar seksuele driften.. tja zijn het niet echt. Het is waarschijnlijk meer de lust om iemand te hebben, en daar geven ze aan toe. Zielig eigenlijk![]()
[..]
Beetje te klef, ben niet van dat zoetsappige
Heb je al gekeken hoeveel een treinkaartje kost? Ben benieuwd hoe je dat voor elkaar gaat kriigen als een 15-/16-jarige.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:35 schreef VragerMark het volgende:
PS: Met de trein ben je er in 1 uur en 15 min. Moet gaan, toch?
Ooh oke, wist niet dat het vanaf 18 was...quote:Op zondag 4 mei 2014 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vanaf 18. En, hij is nog een scholier. Logisch ook, want 15.
Op je 16e al?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:41 schreef VragerMark het volgende:
Ik snak uiteindelijk wel naar een vriendin omdat ik nooit iemand heb gehad.
Je bent verliefd als je wat voelt voor de ander. Via internet gaat lastig......quote:Op zondag 4 mei 2014 21:02 schreef Karbkronkel het volgende:
PS: Ik ben helemaal gek op haar, ze vindt mij ook wel leuk maar of ze verliefd op me is weet ze pas echt als we afspreken, dat wordt dan ook meteen de eerste keer dat we afspreken.
WTF?
Nou, ze heeft wel al vriendjes gehad. Komop, als iedereen die je kent wel een relatie heeft gehad en jij bent 16 en nog nieteens een kusje op een wang hebt gegeven of vriendin hebt gehad.. Krijg je ook wel het gevoel dat je iets mist, dat is een leeg gevoel. Vooral als je maar 2 'vrienden' hebt die af en toe behoorlijke klootzakken kunnen zijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lees die 2 dikgedrukte stukken nou eens achter elkaar....
Het is dat ik weet wat het is, maar alles is tegenwoordig vroeger en veel opener. Voor de mannen: Vroeger kwam je moeilijk aan een playboy boekje, tegenwoordig heb je het hele internet vol staan..quote:Op zondag 4 mei 2014 23:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik weet niet of ik onder de oudjes val maar ik kende op 16 jarige leeftijd t bestaan van fwb niet eens, laat staan dat ik er 1 had...
Tuurlijk heb ik dat! Je hebt bijbaantjes?? Ik verdien 5 euro p.uur en krijg ook nog flinke fooien, heb dat geld zo bij elkaar.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je al gekeken hoeveel een treinkaartje kost? Ben benieuwd hoe je dat voor elkaar gaat kriigen als een 15-/16-jarige.
Nou, tuurlijk niet. Ik doe het omdat ik gek op haar ben.. Wat ik daarmee zei was dat ik gewoon een leeg gevoel heb, dat je iets mist..quote:Op zondag 4 mei 2014 23:48 schreef Miniem het volgende:
[..]
Op je 16e al?
En als je het om die reden doet dan doe je het om de verkeerde reden.
Precies, dat heb ik geloof ik ook gezegd?quote:Op maandag 5 mei 2014 12:50 schreef Karbkronkel het volgende:
Ah had dat dan gezegd, je hebt haar via internet leren kennen en dit is nu de eerste ontmoeting?
Watquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:36 schreef VragerMark het volgende:
Tja, nu heb ik wel wat om te huilen. Heb je je eerste afspraakje, komt godverdomme je moeder mee.
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:36 schreef VragerMark het volgende:
Heb je je eerste afspraakje, komt godverdomme je moeder mee.
Arme jongenquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:14 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
[..]![]()
Dat wordt gezellig, succes verzekerd!
Pijpen met condoom. Wat is dat nu weer voor adviesquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:22 schreef CherryOnTop het volgende:
Ze wordt 16 zeg je.... Lijkt me simpel: condooms met een smaakje! Veel plezier
watquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:28 schreef VragerMark het volgende:
Hmm ik denk dat dat een uitnodiging is voor seks.. Ik wil geen afkapper voor haar zijn, denk daar over na.
Of is het normaal om op je 16e seks te hebben?
PS: Ze heeft friends with benefits met haar beste vriend, maar daar stopt ze mee als ze mij ook leuk vindt, dit doet mij wel pijn hoe ga ik daarmee om? (Zoenen/tongen)
& Ze woont 70km verderop, kan dit problemen veroorzaken?
& Ze heeft wel seks gehad, wat ze heeft gedaan daarbij idk... Maar ze had een jaar met die jongen, dus niet met condooms komen, daar is het te vroeg voor (;
hehehequote:Op donderdag 8 mei 2014 14:36 schreef VragerMark het volgende:
Tja, nu heb ik wel wat om te huilen. Heb je je eerste afspraakje, komt godverdomme je moeder mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |