Dus als je bij haar ben, heb je wel een relatie? En als je niet bij haar bent, heb je dus geen relatie?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:38 schreef VragerMark het volgende:
Bedankt voor de reactie, daar dacht ik ook al aan. Maar is dat niet voor als je een vriendin hebt? Want nu is ze gewoon een hele goede vriendin van me maar we hebben geen relatie, dan als ik bij haar ben misschien maar dat weet ik niet zeker.
Haha, nee dat is niet zo. En als je vreemdgaat moet je de consequenties overzien. Het is zo dat ik wel met haar skype en veel praat via whatsapp, maar we hebben nooit afgesproken. Ik ga binnenkort naar haar toe, en ze heeft een keer gezegd dat ze pas weet of ze echt wat voor me voelt als ze me in het echt ziet. Dus als ze wat voor we voelt, kunnen we een relatie beginnen en anders niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:40 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Dus als je bij haar ben, heb je wel een relatie? En als je niet bij haar bent, heb je dus geen relatie?
Interessant concept, zou ik ook moeten toepassen in m'n relaties. Scheelt veel gezeik als ik vreemdga.
Sjap of kamper, zal wel limburgs zijn (;. Het is gewoon een ordinaire persoon.quote:
Nee dat is het zeker niet, ben niet gefriendzoned. Maar om een relatie te krijgen moet je eerst vrienden zijn naar mijn mening, anders zal het ook niet geweldig lopen. We kunnen nu gewoon goed met elkaar opschieten en ze zou wel wat met me willen, maar dan moet ze eerst wat voor me voelen en dat zullen we pas weten als we elkaar ontmoeten. 'meiden'.. (;quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:28 schreef Lollertrolle het volgende:
Ow, je bent gefriendzoned.
Hmm, als je niks leuks weet kun je altijd nog een gek kado geven. Een glimlach doet altijd wonderen. Geef een foto van jezelf
Ik zou blij zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:49 schreef VragerMark het volgende:
Haha ja wel origineel inddMaar ik kan het zelf niet kopen, maar dat is niet iets waar je een meisje mee vangt denk ik. Als ik een fles drank van mijn vriendin krijg op de 1e afspraak, tja...
Leuk idee maar misschien voor een later stadium tussen ons.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:04 schreef Plantagehouder het volgende:
2 naamcolliers laten maken, eentje voor jouw en eentje voor haar.
Leuk om te geven, maar niet op het eerste afspraakje. Ik zal 'm wel onthouden!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn.
Blijf bij jezelf, jij vindt het blijkbaar leuk om te geven.. geef dat dan.
Niks mooier dan een cadeau van iemand die er zelf ook een goed gevoel bij heeft.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:28 schreef VragerMark het volgende:
Hmm ik denk dat dat een uitnodiging is voor seks.. Ik wil geen afkapper voor haar zijn, denk daar over na.
Of is het normaal om op je 16e seks te hebben?
PS: Ze heeft friends with benefits met haar beste vriend, maar daar stopt ze mee als ze mij ook leuk vindt, dit doet mij wel pijn hoe ga ik daarmee om? (Zoenen/tongen)
& Ze woont 70km verderop, kan dit problemen veroorzaken?
& Ze heeft wel seks gehad, wat ze heeft gedaan daarbij idk... Maar ze had een jaar met die jongen, dus niet met condooms komen, daar is het te vroeg voor (;
70km verderop, ze moet maar net kunnen. Het is toch alsnog aardig om naderhand een cadeautje te geven voor je verjaardag?quote:Op zondag 4 mei 2014 10:15 schreef RicDan het volgende:
Niets, je bent namelijk een week te laat voor haar verjaardag
Ik denk dat mevrouw dan eerder van twee walletjes gaat eten. Anders denk je wel heel naïef. Daarnaast, jullie wonen 70 km bij elkaar vandaan. Ze kan in principe je van alles wijs maken. Ook moet je je afvragen of je op zo'n jonge leeftijd een eventuele afstandsrelatie wil aangaan.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:34 schreef VragerMark het volgende:
Klinkt erg vreemd allemaal inderdaad. Maar ze heeft friends with benefits met haar beste vriend, vind ik helemaal niet leuk maargoed.. Ik heb haar gevraagd dat als wij wat hebben wat er dan met die friends with benefits gebeurd, die blijkt dan over te zijn. Duidelijker misschien?
Haha bedankt dat je het terug brengt. Ja wat vinden jullie daarvan?
Ik vind dat ook... Maar het is haar beste vriend waar ze altijd al mee omging, en ze voelt niets bij hem. Het is gewoon een versterkende factor die je closer brengt als vrienden en om je seksuele driften kwijt te kunnen. Dan wel echt alleen maar met zoenen ofzo, het gaat niet verder dan dat.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Op 16 jarige leeftijd FWB? Vind dat vrij jong en hoerig...
Ik weet niet hoe dat bij haar gaat vallen en of ze er iets mee gaat doen, ik koop een douglas bon van ¤10,- voor haar. Zit ik altijd wel goed mee.quote:
Lieve schat, dat is echt bullshit! Ik heb ook mannelijk vrienden, 1 van mn beste vrienden is man, en ik voel niks voor die man behalve vriendschap, Wat het iig voor mij ook onmogelijk maakt om ooit iets te doen met hem..quote:Op zondag 4 mei 2014 15:33 schreef VragerMark het volgende:
[..]
Ik vind dat ook... Maar het is haar beste vriend waar ze altijd al mee omging, en ze voelt niets bij hem. Het is gewoon een versterkende factor die je closer brengt als vrienden en om je seksuele driften kwijt te kunnen. Dan wel echt alleen maar met zoenen ofzo, het gaat niet verder dan dat.
Zo is het mij duidelijk gemaakt. Vind het uiteraard niet fijn.
Jep.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:35 schreef VragerMark het volgende:
PS: Met de trein ben je er in 1 uur en 15 min. Moet gaan, toch?
Ik weet het niet, en wat zou ik er dan mee moeten? Ik snak uiteindelijk wel naar een vriendin omdat ik nooit iemand heb gehad. Haar opgeven omdat ze misschien niet eerlijk is? Ben verliefd op haar..quote:Op zondag 4 mei 2014 16:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lieve schat, dat is echt bullshit! Ik heb ook mannelijk vrienden, 1 van mn beste vrienden is man, en ik voel niks voor die man behalve vriendschap, Wat het iig voor mij ook onmogelijk maakt om ooit iets te doen met hem..
En seksuele driften... Kom op zeg ze is 16... Als t goed is staat ze niet al 10 jaar droog...
Misschien wil ze experimenteren en daar is niks mis mee maar dan moet ze dat zeggen...
Beetje te klef, ben niet van dat zoetsappigequote:Op zondag 4 mei 2014 18:26 schreef plukkie00 het volgende:
jou, deze geur doet je je aan mij herrinneren. Of een andere zoet sappige tekst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |