Dat je die laatste zin uit je bek weet te krijgen.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Op de vergelijking Maiden en nu heb ik al vele keren gereageerd. Er is geen enkel bewijs dat Kiev onschuldige mensen heeft doodgeschoten.
Dat is er nou eenmaal niet...quote:Op zondag 4 mei 2014 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
Dat je die laatste zin uit je bek weet te krijgen.
Volgens mij zijn er we meer doden gevallen (december?) en praatte jijal het geweld richting de demonstranten per definitie goed. Doe dat nu dan ook met die onlusten in het oosten en blijf dat argument "gebouw bezetten" gebruikenquote:Op zondag 4 mei 2014 11:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is er nou eenmaal niet...
http://www.volkskrant.nl/(...)-demonstranten.dhtml
Alleen demonstranten die de politie aanvielen werden zelf aangevallen.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er we meer doden gevallen (december?) en praatte jijal het geweld richting de demonstranten per definitie goed. Doe dat nu dan ook met die onlusten in het oosten en blijf dat argument "gebouw bezetten" gebruiken
Er zijn beelden genoeg van het schieten en er zijn 97 doden gevallen.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is er nou eenmaal niet...
http://www.volkskrant.nl/(...)-demonstranten.dhtml
Deze minister had alleen gehoord dat de schotwonden van verschillende slachtoffers op elkaar leken volgens de artsen.quote:Dat suggereert de Estlandse minister van Buitenlandse Zaken Urmas Paet in een telefoongesprek met de buitenlandcoördinator van de Europese Unie, Catherine Ashton.
In Kiev is er geschoten in opdracht van de overheid. In Odesse zijn rellen tussen twee groepen protestanten uit de hand gelopen. De term 'de brand is aangestoken' suggereert bewust handelen. Het is in brand geraak bij het gooien met molokovcoctails en deze werden in Donetsk ook gebruikt (zie dispatch 32 van vice). Het had daar ook al mis kunnen gaan.quote:De Estlandse minister vertelt over de bevindingen van 'Olga', een vrouw die een groep artsen zou vertegenwoordigen en die Ashton lijkt te kennen. 'Uit al het bewijs blijkt dat mensen die zijn vermoord door scherpschutters (...), dus zowel politiemensen als mensen van de straat, dat het dezelfde scherpschutters waren die op beide partijen schoten.'
Waar is bewijs daarvoor dan? Waar baseer je je op?quote:Op zondag 4 mei 2014 12:18 schreef deelnemer het volgende:
In Kiev is er geschoten in opdracht van de overheid.
Er is ook geen openbaar bekend bewijs dat er door de overheid onschuldige mensen in Kiev zijn dood geschoten. Dat er onschuldige mensen zijn doodgeschoten is gewoon een feit, maar het is niet bekend door wie.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:18 schreef deelnemer het volgende:
Misschien is er meer dat wij nog niet weten. Beide worden nog onderzocht. Maar om nu al te stellen dat in Odessa de brand is aangestoken en in Kiev er geen enkel bewijs is dat onschuldige mensen zijn doodgeschoten, vind ik onredelijk.
Beter mijn posts lezen, ik zeg alleen dat er geen bewijs is dat de overheid dat deed.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:18 schreef deelnemer het volgende:
Er zijn beelden genoeg van het schieten en er zijn 97 doden gevallen.
What the...? Is dit waar? Wat moet de NAVO daar??? Laat ze verdomme wegblijven ! Zeker uit de tuin van Magyarorszagquote:De conservatieve Oostenrijkse Europese afgevaardigde Ewald Stadler heeft een filmje laten zien van een trein in Wenen met daarop (naar verluid) onder andere Nederlandse pantserwagens. Na navraag werd hem gezegd dat deze op weg waren naar een militaire oefening in Hongarije, dat grenst aan Oekraïne, maar zo'n oefening vindt daar helemaal niet plaats. Stadlers uitleg: de NAVO verplaatst zo onopvallend mogelijk troepen en militair materieel naar Oost Europa, omdat het een oorlog met Rusland wil veroorzaken.
Hongarije is lid van de NAVO. Ik vrees dat dat waar zou kunnen zijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:38 schreef Skillsy het volgende:
What the...? Is dit waar? Wat moet de NAVO daar???
EU had gewoon af moeten blijven van ex Sovjet landen klaar. EU annexeert hier , ze hebben de achtertuin van oost Europa al. Maar dat mag natuurlijk want EU moet groter en groter en groter wordenquote:Op zondag 4 mei 2014 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat je die laatste zin uit je bek weet te krijgen.
Nou ja veel plezier met dit topic, dat de Russen Oekraine maar snel mogen annexeren
Rusland is gewoon jelly dat zijn vroegere vrienden niet meer met hem willen spelen maar liever naar Van Rompuy's feestje gaan want die heeft een mooier huis en luxere dingen.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:45 schreef Skillsy het volgende:
[..]
EU had gewoon af moeten blijven van ex Sovjet landen klaar. EU annexeert hier , ze hebben de achtertuin van oost Europa al. Maar dat mag natuurlijk want EU moet groter en groter en groter worden
What comes arround goes arroud. En het ergste is dat Ukraine hier de dupe van is.
Dat is er in Odessa nog minder.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:29 schreef SadPanda het volgende:
Beter mijn posts lezen, ik zeg alleen dat er geen bewijs is dat de overheid dat deed.
quote:http://www.nrc.nl/handels(...)iging-russen-1370377
Over de gewelddadigheden in februari in Kiev op de Maidan, waarbij circa bijna honderd doden zijn gevallen, zeggen de onderzoekers dat het belangrijk is dat de schuldigen vervolgd worden, om verdere escalatie van de spanningen te voorkomen.
Ja wat zegt ie? (Kan geen Duits) En wat doen die pantser wagens? Ze gaan naar Hongarije?? Een groot deel van de wagens is Nederlands??quote:
Ik heb zelf ook geen idee, het is volgens mij een anti-EU verkiezingspraatje, maar het ontbrak aan een bron in die andere post dus ik was een soort van verrast dat het filmpje uberhaupt bestond.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:54 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Ja wat zegt ie? (Kan geen Duits) En wat doen die pantser wagens? Ze gaan naar Hongarije?? Een groot deel van de wagens is Nederlands??
Ik vraag me af wat hij zegt over Hongarije. Wat is de rol van Hongarije hierin?
Er wonen veel Hongaren in west Ukraine (in de Karpaten) Laatste nieuws dat ik gehoord heb is dat zij (nog) niks merken wat er in het oosten van het land gebeurd
Oekraïne wordt niet geannexeerd door de EU. Ze hebben de mogelijkheid om bij de EU te horen en ja dat is nog altijd een beter alternatief dan onderdeel zijn van Rusland. Wanneer was de laatste keer dat wij een stad in de EU plat gooide, omdat de bevolking onafhankelijk wilde worden van de EU?quote:Op zondag 4 mei 2014 12:45 schreef Skillsy het volgende:
[..]
EU had gewoon af moeten blijven van ex Sovjet landen klaar. EU annexeert hier , ze hebben de achtertuin van oost Europa al. Maar dat mag natuurlijk want EU moet groter en groter en groter worden
What comes arround goes arroud. En het ergste is dat Ukraine hier de dupe van is.
Hij beweert datquote:Op zondag 4 mei 2014 12:54 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Ja wat zegt ie? (Kan geen Duits) En wat doen die pantser wagens? Ze gaan naar Hongarije?? Een groot deel van de wagens is Nederlands??
Ik vraag me af wat hij zegt over Hongarije. Wat is de rol van Hongarije hierin?
Er wonen veel Hongaren in west Ukraine (in de Karpaten) Laatste nieuws dat ik gehoord heb is dat zij (nog) niks merken wat er in het oosten van het land gebeurd
Ik kan er ook weinig van maken, het kan ook zijn dat het spul verkocht is en/of naar Hongarije gaat voor goedkoop onderhoud. Het zijn geen colonnes aan APC's en troepen, zoals je die ziet in de beelden van de Russische snelwegen eerder.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:20 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hij beweert dat
- de NAVO een oorlog voorbereid
- er honderden panserwagens naar Hongarije worden verplaatst
- dit transport door Oostenrijk loopt en daarmee de neutraliteit van Oostenrijk schendt
Het wordt uitgezonden door Gloria.tv. Dat is volgens de Duitse wikipedia een conservatieve katholieke omroep. Meer kan ik er niet uithalen.
Ik lees al mee sinds topic nummer 1, in het begin postte ik ook nog wel eens en toen was er WitteMuur die constant vervelend was aan het doenquote:Op zondag 4 mei 2014 00:59 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Nou ga ik voor de vuist weg analyseren. Ik post hier al mee sinds topic 30 of zo... Ik denk dat Meth echt vindt dat we te mak achter onze eigen pers aanlopen. Hij is de afgelopen dagen een paar keer flink aangevallen door mensen die hem wegzetten als troll (wat hij niet is, want hij steekt er werk ik, en ik geloof dat hele geflirt met crystal meth helemaal niet). In zijn gematigder dagen bracht hij af en toe broodnodige nuance in het topic (sinds hij zo werd aangevallen is die nuance ver te zoeken). SadPanda is of een eenzijdig geïnformeerde 17 jarige met trekjes van een autismespectrum stoornis of iemand die er een sardonisch genoegen in schept de discussie op het proces onder uit te halen...
Dat zeg ik toch? Er is geschoten maar het is niet bekend wie het was, het is dus zeker geen bewijs dat de overheid het was.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:52 schreef deelnemer het volgende:
Van Kiev zijn er beelden van scherpschutters die vanaf daken op mensen schieten. Er zijn ook claims dat er vanuit een hotelkamers geschoten is, waar de tegenpartij gehuisvest was. Deze kwestie moet nog worden onderzocht.
De EU annexeert oekraine absoluut niet, dit is gewoon beledigend. Rest wel mee eensquote:Op zondag 4 mei 2014 12:45 schreef Skillsy het volgende:
[..]
ssst, je moet niet de propaganda tegenspreken dat het zwaar bewapende russische speciale eenheden zijn die heel oekraine willen overnemen en daarna polen willen aanvallen!!!quote:Op zondag 4 mei 2014 13:37 schreef SadPanda het volgende:
A New York Times correspondent has spent a week with the Slavyansk self-defense forces, and stated that the militia has Ukrainian weapons – the same that the Ukrainian special forces and army have - and there are no Russians among the self-defense forces.
He is also sure that the local population supports them, even providing the fighters with food.
Zo zie je maar
Dat kan niet als het aan de EU ligt, die wouden geen akkoord met zowel Oekraïne, Rusland als de EU zelf.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:03 schreef Nintex het volgende:
Het is dus aan de Oekraïners zelf om te kiezen en als het land echt 50/50 verdeeld is tussen pro-Russisch en pro-EU dan blijven ze gewoon onafhankelijk en sluiten ze handelsverdragen. De EU heeft zelfs nog tegen Kiev gezegd dat ze voorlopig nog niet kunnen toetreden tot de Unie.
Je kan ook overdrijven...quote:Op zondag 4 mei 2014 13:03 schreef Nintex het volgende:
Putin's eerste daad als verkiezingsstunt was Grozny met de grond gelijk maken
Voor Rusland als land was het natuurlijk wel een tragedie om zo veel macht en grond te verliezen, niet alleen in Rusland vinden ze het een tragedie maar ook in verschillende andere oostblok landen.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:03 schreef Nintex het volgende:
Hij heeft al eens eerder in een speech gezegd dat het uiteenvallen van de Sovjet-Unie een 'tragedie' was. Het was geen tragedie, de Sovjet-Unie was een verschrikkelijke dictatuur en heeft onder Stalin miljoenen levens geëist.
ik vraag me toch af waar al die kogelwerende vesten vandaan komen, alsmede de geweren die deze mensen hebbenquote:Op zondag 4 mei 2014 13:46 schreef SadPanda het volgende:
Barricades being erected around the Security Service building in Donetsk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |