quote:Op zondag 4 mei 2014 21:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Groot gelijk, Tijn. Een welgemeend goed bezig dan maar.
quote:Op zondag 4 mei 2014 21:36 schreef Phyxcius het volgende:
Omdat ze die al heeft.
Hij is wel open dus het is allemaal legaal
Goed bezigquote:Op zondag 4 mei 2014 22:26 schreef eefje801 het volgende:
Zaterdag op herkansing met V., ben benieuwd hoe hij het gaat goedmakenMoet zeggen dat het wel goed werkt, gewoon zeggen wat je denkt. Had ik eerder moeten doen.
Spread the word naar de rest van je geslachtsgenoten.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:26 schreef eefje801 het volgende:
Moet zeggen dat het wel goed werkt, gewoon zeggen wat je denkt. Had ik eerder moeten doen.
quote:
Thanks enne..quote:Op zondag 4 mei 2014 22:30 schreef habitue het volgende:
[..]
Spread the word naar de rest van je geslachtsgenoten.
Dat gaat ook wel aardig, zo te lezen!quote:Op zondag 4 mei 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer weer![]()
Film gekeken en gezoend.
Debiel eigenlijk he? Ik snij nog liever m'n clitoris af dan dat ik afga bij een jongen, bij wijze van spreken. Heb mezelf twee dagen lang moed in moeten praten dat ik mezelf echt niet voor lul zet als ik m'n nek uitsteek, en dat hij bloody lucky zou zijn met mij, maar die gedachten vasthouden is toch lastigquote:Op zondag 4 mei 2014 22:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Thanks enne..
Ik knowHeeft te maken met het "eng" vinden hoe iemand daar dan op reageert. Stom eigenlijk hé.
Goed bezig! Deden alle vrouwen dat maar.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:26 schreef eefje801 het volgende:
Zaterdag op herkansing met V., ben benieuwd hoe hij het gaat goedmakenMoet zeggen dat het wel goed werkt, gewoon zeggen wat je denkt. Had ik eerder moeten doen.
His lossquote:Op zondag 4 mei 2014 22:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Debiel eigenlijk he? Ik snij nog liever m'n clitoris af dan dat ik afga bij een jongen, bij wijze van spreken. Heb mezelf twee dagen lang moed in moeten praten dat ik mezelf echt niet voor lul zet als ik m'n nek uitsteek, en dat hij bloody lucky zou zijn met mij, maar die gedachten vasthouden is toch lastig.
Erg herkenbaar jaquote:Op zondag 4 mei 2014 22:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Debiel eigenlijk he? Ik snij nog liever m'n clitoris af dan dat ik afga bij een jongen, bij wijze van spreken. Heb mezelf twee dagen lang moed in moeten praten dat ik mezelf echt niet voor lul zet als ik m'n nek uitsteek, en dat hij bloody lucky zou zijn met mij, maar die gedachten vasthouden is toch lastig.
Lekker bezig jij! Weet je al welke dame je favoriet is?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:29 schreef Capstan het volgende:
Vandaag dus met Dame 2 een tweede date gehad. Geluncht, gewandeld, gezoend. Kortom, was goed te doen. We broeden al op een vervolg.
Ik loop inmiddels liever een blauwtje dan dat ik iemand anders een blauwtje laat lopen of dumpquote:Op zondag 4 mei 2014 22:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Erg herkenbaar jaEn zo stom, want als je een blauwtje loopt heb je ook duidelijkheid voor jezelf en kun je verder.
Nou is het niet zo dat ik opeens verkerings heb ofzo, maar er is wel meer uitgesproken dan ooit in die twee (!!) jaar. We zullen het zien, hoe het gaat lopen.
Die van vandaag, vermoed ik toch echt. Ongelofelijk dat er nu opeens twee tegelijk 'rondzweven'...quote:Op zondag 4 mei 2014 22:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Lekker bezig jij! Weet je al welke dame je favoriet is?
Ik ''date'' niet hequote:Op zondag 4 mei 2014 22:38 schreef eefje801 het volgende:
Weiss
Heb je nou al een date met het christelijke meisje? Of loop ik weer achter?
Oh ja hoor. Was een meisje uit Belgie van wie ik al wist dat ik haar nooit zou zien. Stond iets leuks in haar profiel waar ik op ben ingegaan, zij antwoordde terug, meer niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:40 schreef Rickario het volgende:
Trouwens nog wat gehoord van die borderliner?
Heel herkenbaar (minus dat clitoris deel en vrouw i.p.v jongen). Ik ben mezelf nu ook al dagen moed aan het inpraten om bij 'crush dame' toch eens aan te geven wat ik van haar vind. Daten is niets mis mee, maar in dit geval is er bij mij toch ergens iets van verliefdheid ontstaan waarbij het fijn zou zijn als het wederzijds is. Mijn zus en mijn zwager (beide erg directe personen) lachen me er ook al een paar dagen keihard om uit dat ik zo aan mezelf twijfel en er niet naar durf te vragen, en snappen niet wat mijn 'issue' nu precies is.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh ik draai ook al 2,5 jaar om de mijnes heen, boksquote:Op zondag 4 mei 2014 22:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Erg herkenbaar jaEn zo stom, want als je een blauwtje loopt heb je ook duidelijkheid voor jezelf en kun je verder.
Nou is het niet zo dat ik opeens verkerings heb ofzo, maar er is wel meer uitgesproken dan ooit in die twee (!!) jaar. We zullen het zien, hoe het gaat lopen.
Ik dacht dat je dat al had gedaan.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:49 schreef yats het volgende:
[..]
Heel herkenbaar (minus dat clitoris deel en vrouw i.p.v jongen). Ik ben mezelf nu ook al dagen moed aan het inpraten om bij 'crush dame' toch eens aan te geven wat ik van haar vind. Daten is niets mis mee, maar in dit geval is er bij mij toch ergens iets van verliefdheid ontstaan waarbij het fijn zou zijn als het wederzijds is. Mijn zus en mijn zwager (beide erg directe personen) lachen me er ook al een paar dagen keihard om uit dat ik zo aan mezelf twijfel en er niet naar durf te vragen, en snappen niet wat mijn 'issue' nu precies is.
p.s. c_c : Elke man vind het fijn als een vrouw zegt dat ze hem leuk vind, hij zou inderdaad lucky met jou zijn.
Is dat zo? Ook als het niet wederzijds is?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:49 schreef yats het volgende:
[..]
p.s. c_c : Elke man vind het fijn als een vrouw zegt dat ze hem leuk vind.
Duh, behalve als het daardoor awkward wordt ofzo.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat zo? Ook als het niet wederzijds is?
Tuurlijk. Egoboostquote:Op zondag 4 mei 2014 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neequote:
Ja, ook dan. Het is altijd fijn voor je ego om te horen dat iemand je leuk vind, zelfs als je zelf 0,0 interesse in die persoon hebt.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*bokst*quote:Op zondag 4 mei 2014 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh ik draai ook al 2,5 jaar om de mijnes heen, boks. En gezien de smsjes denk ik dat het heel binnenkort klaar is, maar inderdaad, dan weet ik dat ook weer.
Cool, ik ben benieuwd wat er uit komt, bij jou en bij mijquote:Op zondag 4 mei 2014 23:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
*bokst*
Weet je ik twijfel ook hoor, of het echt iets kan worden. Maar zou het zo zonde vinden als ik het niet heb gezegd of geprobeerd als er misschien wel iets in zit. Het is geen persoon om daarin het initiatief te nemen en hij is best verlegen dus van hem zal het niet komen. Hij spreekt het ook niet tegen, dat is positief, maar zullen het zien. Het is in elk geval wel mijn langste dategeschiedenis, want deze is via een datingsite
Jullie hebben al wel huig gestreeld of meer als vrienden afgesproken?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Cool, ik ben benieuwd wat er uit komt, bij jou en bij mij. Ik moet wel serieus gaan bedenken hoe ik onderscheid ga maken tussen 'vrienden' en meer, maar goed. Misschien dat ik gewoon m'n tetten in de strijd gooi, of weer een opmerking maken over huigen strelen
.
Nee er is nooit wat gebeurd, maar het is altijd wel érg gezellig. Dus óf ik zit keihard in dequote:Op zondag 4 mei 2014 23:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jullie hebben al wel huig gestreeld of meer als vrienden afgesproken?
Ik ben ook wel benieuwd jaIn ieder geval leuk om eens gewoon te zeggen wat ik denk of voel ipv dat in mijn hoofd eerst honderd keer af te draaien. Leerervaring
Jullie spreken altijd alleen af? En wel gewoon elkaar aanraken enzo?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee er is nooit wat gebeurd, maar het is altijd wel érg gezellig. Dus óf ik zit keihard in defriendzone
of heb signalen gemist/geblokkeerd. Nu dus way mij betreft een laatste poging.
Jup, al begon het in een groep waar we dan uiteindelijk altijd afzonderden. En wat betreft aanraken, ja wel af en toe, maar er hangt een beetje een forcefield tussen, heb ik het idee. Continue spanning. Maar dat kan ook in mijn hoofd zitten natuurlijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jullie spreken altijd alleen af? En wel gewoon elkaar aanraken enzo?
Maar je hebt het nu dus uitgesproken? En nu?quote:Bij mij is het juist een scharrel van twee jaar, maar ja zit op zo'n punt nu dat ik vind dat we het er eens over moeten hebben wat dit nou is. Het is al een tijdje het oppervlakkige stadium voorbij maar wat het nou wel is?
Ha ha je maakt het wel ingewikkeld zo, een krachtveld zelfsquote:Op zondag 4 mei 2014 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jup, al begon het in een groep waar we dan uiteindelijk altijd afzonderden. En wat betreft aanraken, ja wel af en toe, maar er hangt een beetje een forcefield tussen, heb ik het idee. Continue spanning. Maar dat kan ook in mijn hoofd zitten natuurlijk.
[..]
Maar je hebt het nu dus uitgesproken? En nu?
Onzin.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:36 schreef twi het volgende:
Mannen hebben geen friendzone. Of hij moet nog uit de kast komen.
Ik omhels tegenwoordig m'n inner dramaqueenquote:Op maandag 5 mei 2014 00:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha je maakt het wel ingewikkeld zo, een krachtveld zelfs![]()
Dat is dus het plan inderdaad!quote:Maar dat kun je wel doorbreken, beetje speels, toch? Wel eng, I know
Coolquote:Nou ja, nog niet letterlijk uitgesproken hoor. Dat is net een brug te verMaar hij is niet achterlijk en het was wel duidelijk dat ik wil dat er iets verandert in het contact zoals dat nu soms gaat of is gegroeid. Of dat ook echt zal veranderen zal de tijd wel uitwijzen maar ben wel positief verrast door zijn reactie erop.
Same here.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:14 schreef Rickario het volgende:
[..]
Onzin.
Heb zat vriendinnen die ik puur zie als een vriendin.
Nee, in tegenstelling tot wat ze je hier willen doen geloven; dat is zeker niet zo. Gaat eigenlijk alleen op in het geval dat het wederzijds is. Omdat je je nogal bezwaard voelt op het moment dat de ander het uitspreekt en je weet dat je dat niet kunt beantwoorden omdat je zelf niet zo into de ander bent. Dan voelt het eerder lullig dan fijn. Dit is een mooi voorbeeld ervan:quote:Op zondag 4 mei 2014 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:Onzin.
Heb zat vriendinnen die ik puur zie als een vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |