Wie weetquote:Op zondag 4 mei 2014 17:42 schreef Rickario het volgende:
[..]
Man man man.
Is dit nu een succesvolle werkwijze?
Kennelijk wel, als ik zie hoeveel van dit soort pogingen er de laatste dagen gedaan worden.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:42 schreef Rickario het volgende:
[..]
Man man man.
Is dit nu een succesvolle werkwijze?
Nee toch?quote:Op zondag 4 mei 2014 17:47 schreef Rickario het volgende:
[..]
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid durf ik te stellen van niet
Je sloot het berichtje iig niet af met eenquote:
Ow shit, daar zit de fout natuurlijkquote:Op zondag 4 mei 2014 17:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Je sloot het berichtje iig niet af met een, al een hele stap vooruit.
Laten gaan dus. Als hij echt je helemaal tof vind, dan had hij wel iets gedaanquote:Op zondag 4 mei 2014 18:34 schreef Cue_ het volgende:
Quizmaster heeft trouwens nog wel gemaild. Heeft nog niet zoiets om me te vragen wat met z'n tweetjes te gaan doen. Twee opties nu. Of ik wacht even totdat we weer samen pubquizen of ik zet zelf binnenkort die stap. Al ben ik dat ook wel een beetje zat ondertussen..
Waarom gaat een relatie niet worden?quote:Op zondag 4 mei 2014 17:46 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Kennelijk wel, als ik zie hoeveel van dit soort pogingen er de laatste dagen gedaan worden.
On-topic : Gisteren een leuke date gehad. Relatie gaat hem niet worden, maar een fwb kan goed mogelijk zijn.
Ik vind het vaak echt prachtig om te zien hier hoe zeker mensen wel van iemand kunnen zijn die ze nog nooit hebben ontmoet.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Laten gaan dus. Als hij echt je helemaal tof vind, dan had hij wel iets gedaan
Move on
Mwah, het gevoel dat door de post van Cue_ klinkt is ook niet echt denderend...quote:Op zondag 4 mei 2014 19:41 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik vind het vaak echt prachtig om te zien hier hoe zeker mensen wel van iemand kunnen zijn die ze nog nooit hebben ontmoet.
Hij heeft in dit geval de eerste stap gezet tot het contact.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:47 schreef Godshand het volgende:
Als zij al, "moe wordt" om de 1e stap te zetten dan klinkt het niet alsof het nu heel soepeltjes tussen die 2 loopt...
Al gezoend?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
Vandaag mijn date weer gezienwas leuk, gaat de goede richting op
Al tongetje gedraaid?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
Gescrabbeld?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
Volgende keer weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |