Dat is inderdaad erg leuk om te doen. Lekker stil stukje in de biesbosch opzoeken en daar lekker picknickenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:57 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ehm, bootje huren? En dan niet zo'n ding waarbij je zelf moet peddelen, kan niet elke dame waarderen
Serieus, erg origineel ook en veel vrouwen kunnen zoiets zeker waarderenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:36 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg leuk om te doen. Lekker stil stukje in de biesbosch opzoeken en daar lekker picknickenErg goed!
Awwwquote:
Wat was het excuusquote:
Wat was de reden?quote:
quote:
Soort-van werkverplichting, dubbele afspraak. Maar dit ligt nogal gevoelig bij mij, die warrigheid en dat weet hij wel. Niet de eerste keer. We go way back. Vandaar dat ik zo pissig ben. Heb al drie berichtjes genegeerd, niks voor mij. "Hoe kan ik het goedmaken?" Nou, ik wacht wel even tot ik niet meer met ideeën als zelfkastijding met prikkeldraad komquote:
Thanksquote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Serieus, erg origineel ook en veel vrouwen kunnen zoiets zeker waarderen
[..]
Awww
Tja het blijft altijd kutquote:
Dat hoeft toch niets betekenenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja het blijft altijd kut
Ik heb ook niks meer van m'n date van morgen gehoorddat is dan 1 dag radiostilte, verdomme
Kloptquote:
Daaromquote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt
ik maak me ook niet echt druk hoorsterker nog, ik heb enkel positieve ervaringen met de vrouwen die niet zo whatsapperig zijn
Whehe.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Soort-van werkverplichting, dubbele afspraak. Maar dit ligt nogal gevoelig bij mij, die warrigheid en dat weet hij wel. Niet de eerste keer. We go way back. Vandaar dat ik zo pissig ben. Heb al drie berichtjes genegeerd, niks voor mij. "Hoe kan ik het goedmaken?" Nou, ik wacht wel even tot ik niet meer met ideeën als zelfkastijding met prikkeldraad kom
Klinkt goedquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Krullenbol v 2.0. is net weg, moest vanavond weer werken. We zijn een stuk of elf dates verder en ik ga haar nog altijd leuker te vinden per date. Niks voor mij. We raken ook niet uitgeouwehoerd lijkt het. Al moet ik altijd op mijn hoede blijven voor 'r vlijmscherpe sarcasmemaar dat zie ik eigenlijk wel als een pluspunt.
Was dit V? Of zit ik dingen door elkaar te halen? Want dan krijg ik een beetje de neiging om te zeggen dat dat prikkeldaad niet eens zo slecht klinktquote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Soort-van werkverplichting, dubbele afspraak. Maar dit ligt nogal gevoelig bij mij, die warrigheid en dat weet hij wel. Niet de eerste keer. We go way back. Vandaar dat ik zo pissig ben. Heb al drie berichtjes genegeerd, niks voor mij. "Hoe kan ik het goedmaken?" Nou, ik wacht wel even tot ik niet meer met ideeën als zelfkastijding met prikkeldraad kom
Arme jongenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Het is inderdaad V. Klopt, is gewoon net niet wat hij nu moet doen en dat weet hij eigenlijk ook wel.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:10 schreef MissGump het volgende:
[..]
Was dit V? Of zit ik dingen door elkaar te halen? Want dan krijg ik een beetje de neiging om te zeggen dat dat prikkeldaad niet eens zo slecht klinkt
Avondje wijnen met vriendinnen en mannen belachelijk maken doet wonderen!
Precies, even lekker aan jezelf denken nu zonder prikkeldraad en PVC-buizenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is inderdaad V. Klopt, is gewoon net niet wat hij nu moet doen en dat weet hij eigenlijk ook wel.
Ha ha nou is het wat te kort dag voor maar met die wijntjes en een filmpje komt het wel goed
Wat een prutser. Ik gebruik ''Kom je hier vaker?''. Werkt nog steeds goedquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:16 schreef clumsy_clown het volgende:
"Hey, heb jij ff geluk, ik heb zin in aandacht van een leuk vrouwtje en zo te zien voldoe jij" als reactie op paiq.
Really? Is dit de internetdatepopulatie?
*hangt eierstokken aan de wilgen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |