Survival gaat om efficiënt bezig zijn. Bear grills is het met mij eens dus.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:37 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wannabee's.. kerel dit is voor echte diehards
kaarsrecht. Nee. Maar het lijkt wel of die een tik gehad heeft.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je hebt een kromme!![]()
Dat moet natuurlijk kaarsrecht zijn, klacht indienen
Nee, deze gaat mee voor de vakantie. Dus ga er niet langer op wachten. Aliexpress heeft geen paypal en ik heb nog geen Creditcard.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hero3+? Ga je niet wachten op de Hero4?Black? Ook op AliExpress gekeken?
http://www.ebay.com/itm/231218700196 Zo eentje?quote:Op zondag 4 mei 2014 00:08 schreef shiznuts het volgende:
Nu had ik een Shark classic. Daar miste opeens een drukknopje van. Toen haalde ik een WEIDE, daar kreeg ik de achterplaat er niet meer terug op. Toen haalde ik nog een Shark classic. Nu ben ik ergens tegenaan gestoten, nu zit er een putje in een hoekje van het glas.![]()
Goddang it. Zit niet mee met die dingen, maar ik vind 'em zo chill met het stealth LED en clean look.
Is binnen gekomen bij de douane, maar die moet het nog vrijgeven en dan wordt het gekoppeld.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:36 schreef charsom het volgende:
Via Twitter heb ik gisteren mijn China track&trace in een 3S code om laten zetten. De Twitteraar zei dat "de zending nog aan je adres gekoppeld moet worden". Wil dit zeggen dat mijn pakketje al in Nederland is en dat ik het binnenkort kan verwachten of moet het nog binnen komen waarna ze de China track&trace aan de zojuist afgegeven 3S code koppelen?
Nee, die heb ik, maar die is veel te lomp voor om m'n pols.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:19 schreef roflmaker het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/231218700196 Zo eentje?
Lijkt normaal bij Swiss Post. Heb ik ook bij hen.quote:Op zondag 4 mei 2014 04:22 schreef hmmmz het volgende:
Date Time Event Processed by Notes
Wed 30.04.2014 18:12 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Wed 30.04.2014 18:12 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Wed 30.04.2014 18:12 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Wed 30.04.2014 18:15 Departed transit country Swiss Post SINGAPORE
Wed 30.04.2014 18:15 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Sat 03.05.2014 11:27 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Sat 03.05.2014 11:33 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Handig als ze alles dubbel gaan doen
Dat heeft de Shark niet. Ik ben nog altijd tevreden met (m'n tweede) White Shark. De eerste begaf het na een jaartje. Deze gaat al weer langer mee. En hij heeft een schakelband.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:31 schreef charsom het volgende:
Leuk klokje hoor. Het enigste minpuntje aan Chinese horloges vind ik altijd die nep wijzertjes (jouwe heeft deze gelukkig niet) die ze erop plakken. Het klokje zelf ziet er dan wel leuk uit maar die neppe wijzertjes doen daar weer afbreuk aan.
En de "leren" bandjes zijn echt meuk
Ik heb hem gisteren binnengekregen, scheert best soepel en had me niet eens gesneden in tegenstelling tot wat je vaak hoort, tot ik toen ik klaar dacht te zijn nog een paar kleine haartjes zag zitten...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:44 schreef Goddelijker het volgende:
Wie heeft hier nog meer dat Gilllette scheermes?
Ok, dan ga ik er maar een paar bestellen. Ik heb al eens eerder eentje besteld, die was dus ruk. Misschien een gevalletje van vette pech.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:57 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik koop altijd de goedkoopste, werken prima. Heb je voor ongeveer ¤0,80 en werken dus prima. Niet uitgaan van dat je per sé een HTC moet hebben oid.
Die ronde. Of vierkante. Ergo; hangt er denk ik vanaf wat je exact wil. Peertje, spotje met bajonetsteker, GUxxx lampjes..quote:Op zondag 4 mei 2014 12:57 schreef Zith het volgende:
Welke LED lampjes (ter vervanging van gloeilampen) raden jullie mij aan via aliexpress?
Gopro heeft wereldwijde garantie. Je kunt eventuele garantie direct bij GoPro regelen.quote:Op zondag 4 mei 2014 07:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nee, deze gaat mee voor de vakantie. Dus ga er niet langer op wachten. Aliexpress heeft geen paypal en ik heb nog geen Creditcard.
Ga de GoPro ook niet in het buitenland halen. Wil 'm gewoon van een NL webshop zonder risico's.
De accessoires heb ik dus geen moeite mee.
quote:Op zondag 4 mei 2014 12:57 schreef Zith het volgende:
Welke LED lampjes (ter vervanging van gloeilampen) raden jullie mij aan via aliexpress?
Dit dus. We hebben niets aan zo'n vraag. Is het 230V of 12V. G4, GU10, E14, E27 enz. enz.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:28 schreef neo2000 het volgende:
Die ronde. Of vierkante. Ergo; hangt er denk ik vanaf wat je exact wil. Peertje, spotje met bajonetsteker, GUxxx lampjes..
Gooi eens E27 to E17 in bijv. eBay.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:44 schreef l0lownkill het volgende:
Ik heb dus zo'n lamp uit china waar je de kleuren via afstandbediening mee kunt veranderen. Past in een normale fitting. Nu heb ik als nachtlamp dus een kleinere fitting, bestaat hier een omzettertje voor?
Sluit ik mij helemaal bij an. M.b.t. kans op ontploffings-gevaar bij zo'n beetje alles uit China, lekker bij de Action halen.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die heb ik eens vervangen voor 1W exemplaren; totaal dus maar 3 watt. Dat was geen succes en kwam nauwelijks licht van. (transformater ziet dan geen stroomvraag en levert dus praktisch geen stroom).
Verder:
Action dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |