abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139481683
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 08:07 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Tja. Volgens mij weet je het nooit echt bij die shops (al helemaal bij aliexpress). Ik ken geen 'officiële' reseller. Dus klein gokje genomen.

http://www.aliexpress.com(...)tail/1727390382.html
Ben wel benieuwd als je hem binnen hebt, hoe ga je hem testen?
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:12:15 #277
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139481911
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 09:02 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Hoeft niet, want hier worden de echte ook rond die prijs verkocht in de winkel.
Tja, maar jij zit ergens in Azië? Helaas worden er rond de 15-20 dollar via webshops en Aliexpress een heel aantal neppers verkocht. Zijn een aantal shops die gewoon de real deal verkopen voor net iets meer dan 20 dollar. Voor het verschil zou ik voor zekerheid gaan denk ik.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:13:01 #278
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_139481931
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:25 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Profiel --> meer opties --> rekening gegevens --> vooraf goedgekeurde betalingen --> beschikbare betaalbronnen instellen --> omrekeningsopties --> Stuur mij een factuur in de valuta van de verkoper.
^O^
pi_139484026
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:12 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tja, maar jij zit ergens in Azië? Helaas worden er rond de 15-20 dollar via webshops en Aliexpress een heel aantal neppers verkocht. Zijn een aantal shops die gewoon de real deal verkopen voor net iets meer dan 20 dollar. Voor het verschil zou ik voor zekerheid gaan denk ik.
Helaas weet je (bijna) nooit wanneer je de real deal te pakken hebt..
pi_139484702
Komt misschien als een domme vraag over, maar heeft iemand wel eens iPhone 5 kabeltjes besteld die wél snel je telefoon opladen? Ik weet dat met micro-usb de meeste supertraag opladen, dus ik weet niet echt welke ik moet kopen.. Ik heb geen verstand van die voor de iPhone. :P
  vrijdag 2 mei 2014 @ 13:46:22 #281
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139486336
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:28 schreef remcosw het volgende:

[..]

Helaas weet je (bijna) nooit wanneer je de real deal te pakken hebt..
Tja, er zijn een aantal plaatsen waar van bekend is dat ze de echte verkopen. Als je dan 3/4$ wil besparen en het risico neemt dan snap ik dat niet helemaal ;)
  vrijdag 2 mei 2014 @ 14:09:30 #282
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_139487130
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 13:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tja, er zijn een aantal plaatsen waar van bekend is dat ze de echte verkopen. Als je dan 3/4$ wil besparen en het risico neemt dan snap ik dat niet helemaal ;)
Hollanders hè.
pi_139487168
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:54 schreef Xetran het volgende:
Komt misschien als een domme vraag over, maar heeft iemand wel eens iPhone 5 kabeltjes besteld die wél snel je telefoon opladen? Ik weet dat met micro-usb de meeste supertraag opladen, dus ik weet niet echt welke ik moet kopen.. Ik heb geen verstand van die voor de iPhone. :P
Ligt denk ik meer aan de oplader dan de kabel. Hoe minder de Ampères hoe minder snel die oplaad. Daarom kan je bijv een tablet oplader pakken voor de telefoon als je hem even snel moet opladen.

iPhone lader is volgens mij 5 watt/5 volts 1000mA terwijl een iPad 10 Watt/ 5.1 volts en 2100mA is.

Die mag je gewoon gebruiken voor je iphone en dan zal hij hem dus ook 2 keer zo snel opladen.
pi_139488325
Ik heb gewoon een iPad oplader, moet alleen een kabeltje erbij.. Echter die micro-usb kabeltjes laden gewoon echt superlangzaam op als ik ze aan een normale adapter gooi, zodoende. Ik weet niet hoe dat bij lightning zit.
pi_139489026
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 14:10 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ligt denk ik meer aan de oplader dan de kabel. Hoe minder de Ampères hoe minder snel die oplaad. Daarom kan je bijv een tablet oplader pakken voor de telefoon als je hem even snel moet opladen.

iPhone lader is volgens mij 5 watt/5 volts 1000mA terwijl een iPad 10 Watt/ 5.1 volts en 2100mA is.

Die mag je gewoon gebruiken voor je iphone en dan zal hij hem dus ook 2 keer zo snel opladen.
Waarom worden er geen iPad laders bij een iPhone geleverd dan?
Is het slecht voor de accu?
pi_139489075
Die Xiaomi mini router en media player lijken mij wel wat, maar zoals altijd: voor de Chinese prijzen kun je het wel schudden. En zelfs bij resellers moet je oppassen. :P
mag het weten
pi_139489439
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 14:44 schreef Xetran het volgende:
Ik heb gewoon een iPad oplader, moet alleen een kabeltje erbij.. Echter die micro-usb kabeltjes laden gewoon echt superlangzaam op als ik ze aan een normale adapter gooi, zodoende. Ik weet niet hoe dat bij lightning zit.
Had even opgezocht en blijkbaar kan het dus wel aan de kabel liggen, Ik heb nooit echt succes met kabels gehad uit china, geen idee of iemand hier ooit een apple oplader of iets dergelijks daar heeft gekocht maar daar zou je het aan kunnen vragen lijkt mij zo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:02 schreef remcosw het volgende:

[..]

Waarom worden er geen iPad laders bij een iPhone geleverd dan?
Is het slecht voor de accu?
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Zou wel preferred methode zijn om het op te laden wat ze hebben getest ofzo. Bij sommige telefoons werkt het overigens helemaal niet en bij sommige tablets (zoals bijv. de iPad) kan je hem niet opladen met een lagere Ampère.
pi_139491422
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 14:44 schreef Xetran het volgende:
Ik heb met lightning cables wisselende ervaringen op originele iPad lader.

Sommigen laden op tot 80% en gaan daarna 'uit' (Opladen uit in beeld).
Sommigen laden niet op (opladen uit in beeld)
Sommigen doen het goed (mijn laatste BiC lijkt het goed te doen).
Lees bij sommigen ( "1 of 2 van de 5").

Met MicroUsb uit china op de originele iPad lader ook wisselende resultaten. De BiC kabels laden wel gewoon netjes op maar zijn serieus langzamer dan mijn originele nexus 4 kabeltje.
pi_139492166
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:04 schreef Joosie200 het volgende:
Die Xiaomi mini router en media player lijken mij wel wat, maar zoals altijd: voor de Chinese prijzen kun je het wel schudden. En zelfs bij resellers moet je oppassen. :P
True, maar voor de router kun je al een pre-order plaatsen voor $60 wat zo'n ¤43.
Misschien lukt het over een tijdje wel voor zo'n $40/¤28 want dan helemaal geen gekke prijs zou zijn.

Ik weet niet of hier ijdele hoop spreekt of realisme ;(

[ Bericht 9% gewijzigd door Iemand91 op 02-05-2014 19:32:52 ]
pi_139497687
Iemand ervaring met mobielen van een Chinees webshop?
pi_139498015
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:19 schreef hafez1234 het volgende:
Iemand ervaring met mobielen van een Chinees webshop?
DIG / Chinese Smartphones #33 - King Shiznuts
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 2 mei 2014 @ 19:35:25 #292
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139498284
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 14:10 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Die laatste zin klopt niet. Dat hangt van de telefoon af. Adapter levert niet meer dan de telefoon vraagt . Dus kan je Iphone maximaal met 1.5A laden dan zal de lader ook niet meer leveren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:27 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

True, maar voor de router kun je al een pre-order plaatsen voor $60 wat zo'n ¤43.
Misschien lukt het over een tijdje wel voor zo'n $40/¤28 want dan helemaal geen gekke prijs zou zijn.

Ik weet niet of hier ijdele hoop spreekt of realisme ;(
Prijs van die Xiaomi spullen is in het begin altijd skyhigh. $40 lijkt mij een vrij reële prijs over een maand of 4.
pi_139498373
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die laatste zin klopt niet. Dat hangt van de telefoon af. Adapter levert niet meer dan de telefoon vraagt . Dus kan je Iphone maximaal met 1.5A laden dan zal de lader ook niet meer leveren.

[..]

Prijs van die Xiaomi spullen is in het begin altijd skyhigh. $40 lijkt mij een vrij reële prijs over een maand of 4.
Aha kijk aan, bedankt voor die opklaring dan maar mijn fout :)
pi_139498873
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:12 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja daar heb je wel een punt. Toch blijft het een grote gok wat betreft die powerbanks. Of je nu 15 of 20 dollar betaald. Ik las wel ergens dat Xiaomi ook een internationale website incl. shop wil opzetten. Dan zou dat in ieder geval één officiele seller zijn.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 21:03:59 #295
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139501741
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:51 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ja daar heb je wel een punt. Toch blijft het een grote gok wat betreft die powerbanks. Of je nu 15 of 20 dollar betaald. Ik las wel ergens dat Xiaomi ook een internationale website incl. shop wil opzetten. Dan zou dat in ieder geval één officiele seller zijn.
Met een agent van http://xiaomi.tmall.com bestellen, dan weet je het zeker. :P Er zijn trouwens ook genoeg AliExpress sellers met een goed imago. Maar overal geldt natuurlijk, zoals de OP ook stelt: 'if it's too good to be true, it usually is' en 'gebruik de prijs als echtheidsindicatie'. :Y Ook zullen ze er vaak groots bij zetten '100% original brand, official Xiaomi' etc, als dat niet zo is dan zullen ze dat wel niet durven claimen in angst voor klachten achteraf.

Als je met zekerheid echte Xiaomi Pistons wilt bijvoorbeeld:

Clearblue. Dan weet je het zeker.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_139502380
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:05 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Ik heb met lightning cables wisselende ervaringen op originele iPad lader.

Sommigen laden op tot 80% en gaan daarna 'uit' (Opladen uit in beeld).
Sommigen laden niet op (opladen uit in beeld)
Sommigen doen het goed (mijn laatste BiC lijkt het goed te doen).
Lees bij sommigen ( "1 of 2 van de 5").

Met MicroUsb uit china op de originele iPad lader ook wisselende resultaten. De BiC kabels laden wel gewoon netjes op maar zijn serieus langzamer dan mijn originele nexus 4 kabeltje.
Mweh, dan maar 20 euro lappen. Hoopte dat iemand een linkje wist met eentje die gegarandeerd werkte.

Overigens mijn 'jas' van bg ook binnen. Geen rare oneffenheden en het lijkt op het oog een prima ding. Hij is wel wat dun. :P
pi_139502393
Ik heb een e-mail van merimobiles gekregen (webshop maar ik met succes m'n Pipo M9 Pro heb besteld) en daar is dit weekend de Xiaomi Piston headset in de aanbieding voor $20,- . Ik heb eigenlijk geen idee of dat goedkoop is, maar ik denk meld het maar even :P Link hier: http://www.merimobiles.co(...)hones_p/meri8529.htm
  vrijdag 2 mei 2014 @ 21:29:32 #298
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_139502792
Over kabeltjes gesproken.. Het micro usb kabeltje van m'n HTC is aan het kapot gaan. Nu zag ik dat sommige webshops "genuine HTC usb cables" verkopen. Ook degene die ik nu heb (en die dus goed en snel de accu oplaadt). Ik heb in het verleden al eens eerder een micro USB kabeltje besteld van 2 meter, maar na een nacht was mijn telefoon nog niet opgeladen, waardeloos ding dus.

Zijn die kabeltjes daadwerkelijk orgineel, of is het ook prut, waardoor mijn telefoon na een nacht aan de lader nog niet vol is? En weet iemand misschien dan ook een kabeltje van 2 meter die wel goed en snel oplaadt?

Vind het een beetje zonde om 10 euro voor een kabeltje te betalen.
pi_139504031
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 21:29 schreef .Neovo. het volgende:
Over kabeltjes gesproken.. Het micro usb kabeltje van m'n HTC is aan het kapot gaan. Nu zag ik dat sommige webshops "genuine HTC usb cables" verkopen. Ook degene die ik nu heb (en die dus goed en snel de accu oplaadt). Ik heb in het verleden al eens eerder een micro USB kabeltje besteld van 2 meter, maar na een nacht was mijn telefoon nog niet opgeladen, waardeloos ding dus.

Zijn die kabeltjes daadwerkelijk orgineel, of is het ook prut, waardoor mijn telefoon na een nacht aan de lader nog niet vol is? En weet iemand misschien dan ook een kabeltje van 2 meter die wel goed en snel oplaadt?

Ik koop altijd de goedkoopste, werken prima. Heb je voor ongeveer ¤0,80 en werken dus prima. Niet uitgaan van dat je per sé een HTC moet hebben oid.
pi_139504895
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 21:29 schreef .Neovo. het volgende:

Ja, dat dacht ik met die genuine Samsung kabeltjes ook altijd. Hing netjes een Samsung kaartje aan met typenr enzo, maar het werkte echt als trage schijt. :')

Heb nu deze: http://www.ebay.nl/itm/Po(...)tem4ac6919243&_uhb=1

Wat duurder, maar het werkt in ieder geval goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')