Ik had een keer vans-lookalikes gekocht, geen merkjes te zien. Eenmaal binnen gekomen bleek het wel zo te zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:32 schreef dud0r het volgende:
Sportschoenen voor 2 tientjes maar via aliexpress besteld. Eens kijken of het wat is. Voor ¤20 kan ik me er geen bult aan vallen.
Zag zo geen merkjes of andere indicatie van namaak dus ik hoop niet dat die Chinezen weer sneaky foto's hebben gemaakt of fotoshop hebben gebruikt en dat ik een brief van de douane krijg.
En om het compleet te maken. Het linkje.
Goed om te horen dat het je bevalt!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Overhemd op maat van iTailor.com ontvangen, het is inderdaad gewoon goede stof, goede afwerking en de maatvoering is ook erg goed.
Heb mijn mouwen net 2 centimeter te kort voor stylish stukje overhemd onder pak-mouw uitmaar voor de rest echt een aanrader.
Heb nu gewoon simpel wit voor 30 euro inclusief shipping maar dat is praktisch gezien al goedkoop, zo'n overhemd met een patroon voor 45 euro is het geld dus ook zeker wel waard.
Ik heb bij mp4nation de Brainwavz HM5 Studio Monitor Headphones besteld. Ik laat wel horen hoe de kwaliteit is. De ES800M ben ik een beetje op uitgekeken omdat die nu al 5x kapot gegaan zijn. Maar niet slecht voor de prijs nee!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jup. Hoewel Lendmeurears ook een aardige is, staan in de OP. De ES800M is voor het laatst het goedkoopst gespot bij MiniTake/TinyDeal. Verder AliExpress natuurlijk. Je kunt ook eens bij Taobao/Tmall kijken, dan moet je ff een agent regelen alleen.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Net eerste paar es800m binnen van minitake. 12 dagen vanaf order. Netjes. Klinkt aardig.
Als ik me niet vergis had monkeybrain de HM5.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:46 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ik heb bij mp4nation de Brainwavz HM5 Studio Monitor Headphones besteld. Ik laat wel horen hoe de kwaliteit is. De ES800M ben ik een beetje op uitgekeken omdat die nu al 5x kapot gegaan zijn. Maar niet slecht voor de prijs nee!
Denk ik een beetje te braaf voor mijn smaak. Maar de HM9 die ik heb is echtquote:Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef monkeybrain het volgende:
De Brainwavz HM5 eens goed onder handen genomen![]()
De bouwkwaliteit is heel erg goed, het voelt allemaal erg stevig en massief aan. Je krijgt ook een leuk accessoire pakket erbij met 2 kabels met verschillende lengte, draagtas en oorkussens. Als je bedenkt dat losse oorkussens normaal gesproken minstens 15/20 euro zijn dan is zo'n reserve set heel mooi![]()
De pasvorm is wel even wennen want het voelt gewoon massief en stevig aan. Ik ga hem uitrekken om de drukkracht wat te verminderen want het voelt nu alsof mijn hoofd tussen een bankschroef zitDe cups zijn groot (geschikt voor spekoren Shiz) en sluiten goed op de schedel aan omdat de kussen echt heel dik en soepel zijn
Ik ben echt dol op deze kussens
![]()
Het geluid is neutraal maar dat betekent niet saai. In het begin was ik niet zo onder de indruk totdat ik snel wisselde met wat andere exemplaren. Ineens leken de oude hoofdtelefoons heel erg dun van geluid en zijn nu dus totaal overbodig gewordenJe gaat geen enorme baskanon ontvangen maar een mooi gebalanceerd gedetailleerd geluid dat behoorlijke bas produceert als er werkelijk bas in de muziek zit.
Ik kan deze hoofdtelefoon aanraden maar uiteraard nooit voor de normale prijs. $140 of ¤150 in de Europese shops is teveel, dan zit je in een prijsklasse waar genoeg A-merk te koop is met vergelijkbare prestaties. Wachten op de bekende dumpprijzen van Raz en vervolgens toeslaan
1 gek dingetje, het ding kwam aan in een grote bubbelenvelop. De draagtas heeft wel schuim maar niet aan de bovenkant waar je hem instopt. Het blijft erg apart hoe Chinezen breekbare en vrij prijzige spullen zo gemakkelijk in een bubbelenvelop gooienIk had echt een doosje verwacht als verpakking
We hadden al een standaard -5% daar.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:27 schreef rene90 het volgende:
Coupon voor banggood: 17b784
5% discount, dus de DG350 voor bijv. 109 dollar, dat was hij ook bij focal price dacht ik maar banggood is wel iets beter qua shipping.
Deed 'ie het niet meer dan?quote:Banggood | 5% | Coupon | ' b185f7 ' | Onbekend | Pas inloggen na checkout
Hero3+? Ga je niet wachten op de Hero4?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Even mijn input.
Vorige week heel veel accesoires gekocht voor mijn aankomende GoPro. Zowel op DX, Banggood en tinydeals.
Van Banggood was 28 april verstuurd. En nu al binnen
Nee, niet op 'sale' items, en aangezien banggood veel in de sale heeft werkt hij niet veel. Die coupon die ik had kwam van de nieuwsbrief af, je kan je aanmelden ( http://www.banggood.com/all-newsletter.php ) en krijgt dan een coupon. Blijkbaar een unieke want ik heb de mijne nu gebruikt en hij is 'op'. Maar die werkte dus wel op sale items, dus daar heb je dan wel wat aanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Beter.
[..]
Als ik me niet vergis had monkeybrain de HM5.
* shiznuts searchskills erop loslaat ->
[..]
Denk ik een beetje te braaf voor mijn smaak. Maar de HM9 die ik heb is echt![]()
.
Ben door de fucking PONO hype en een collega die laatst naar ultra high res audio spelers vroeg nu zelf ook in de markt voor zoiets.Zit nu ff te kijken naar de FiiO X3 en X5 voornamelijk. Astell&Kern AK240 is imho natuurlijk wel het summum, maar 2499,- voor een audiospeler is een beetje té, niet?
[..]
We hadden al een standaard -5% daar.
[..]
Deed 'ie het niet meer dan?
[..]
Hero3+? Ga je niet wachten op de Hero4?Black? Ook op AliExpress gekeken?
Also also.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee, niet op 'sale' items, en aangezien banggood veel in de sale heeft werkt hij niet veel. Die coupon die ik had kwam van de nieuwsbrief af, je kan je aanmelden ( http://www.banggood.com/all-newsletter.php ) en krijgt dan een coupon. Blijkbaar een unieke want ik heb de mijne nu gebruikt en hij is 'op'. Maar die werkte dus wel op sale items, dus daar heb je dan wel wat aan
Je hebt een kromme!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:46 schreef Goddelijker het volgende:
M'n Gillette ook binnen van TinyDeal
Alleen volgens mij heeft 'ie klem gezeten?
[ afbeelding ]
Ja, meteen al gedaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je hebt een kromme!![]()
Dat moet natuurlijk kaarsrecht zijn, klacht indienen
Ik mis nog een flint fire starter uit chinaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:34 schreef Zith het volgende:
Ik ga hier 2 weken hiken met mijn tentje en rugzakje.
[ afbeelding ]
Wat ik nog meer uit china heb hiervoor: http://www.aliexpress.com/category/100005433/camping-hiking.html
-Hiking poles
-Shirts (polyester)
-Broeken (polyester)
-Onderbroek (polyester)
-Sokken (polyester/wol)
-Mes
-Thermo ondergoed http://www.aliexpress.com/snapshot/6047965299.html
-Slaapzak (eendendons) http://www.aliexpress.com/snapshot/6047937257.html
-Touw http://www.aliexpress.com/snapshot/6049336814.html
-Rugzak http://www.aliexpress.com/snapshot/6053109094.html
-Waterzakken http://www.aliexpress.com/snapshot/6047528688.html
enz
Dat is voor wannabee's die niet snappen dat lucifers en aanstekers beter zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik mis nog een flint fire starter uit china
[ afbeelding ]
superspeed flair tip uit 1962, binnenkort een slim. Oh en ik krijg eerdaags een rimei uit china. "Dat"?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:44 schreef Goddelijker het volgende:
Wie heeft hier nog meer dat Gilllette scheermes?
Wannabee's.. kerel dit is voor echte diehardsquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat is voor wannabee's die niet snappen dat lucifers en aanstekers beter zijn.
Survival gaat om efficiënt bezig zijn. Bear grills is het met mij eens dus.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:37 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wannabee's.. kerel dit is voor echte diehards
kaarsrecht. Nee. Maar het lijkt wel of die een tik gehad heeft.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je hebt een kromme!![]()
Dat moet natuurlijk kaarsrecht zijn, klacht indienen
Nee, deze gaat mee voor de vakantie. Dus ga er niet langer op wachten. Aliexpress heeft geen paypal en ik heb nog geen Creditcard.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hero3+? Ga je niet wachten op de Hero4?Black? Ook op AliExpress gekeken?
http://www.ebay.com/itm/231218700196 Zo eentje?quote:Op zondag 4 mei 2014 00:08 schreef shiznuts het volgende:
Nu had ik een Shark classic. Daar miste opeens een drukknopje van. Toen haalde ik een WEIDE, daar kreeg ik de achterplaat er niet meer terug op. Toen haalde ik nog een Shark classic. Nu ben ik ergens tegenaan gestoten, nu zit er een putje in een hoekje van het glas.![]()
Goddang it. Zit niet mee met die dingen, maar ik vind 'em zo chill met het stealth LED en clean look.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |