SPOILER: lolroepquoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Littlerabbit op 04-05-2014 20:47:00 ]
Haha, ik moest lachenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijk understatementHij kan er echt niks van.
GGMM = GGMMquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tyron, als jij even een lijstje van iedereens haxball naam in de OP zet?
Als iedereen nou gewoon z'n FOK! naam gebruiktquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tyron, als jij even een lijstje van iedereens haxball naam in de OP zet?
Jessica Albaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als iedereen nou gewoon z'n FOK! naam gebruikt
record?quote:
Stijn stond bij ons in de spits.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
record?
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar de spitsen zullen wel niet erg op schot zijn geweest.
Ja of die van Tim De Cler, met de voorzetten van Manolev.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als die aan de bal is moet ik aan de rush van Bak Nielsen denken.
Hoe speelde GGMM? Solliciteerde die weer naar een wissel?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja of die van Tim De Cler, met de voorzetten van Manolev.
GGMM sprak tijdens de wedstrijd de legendarische woorden: "Gvd, zelfs aftrappen kan je niet."
Hij was vooral weer aan het kankeren op zijn medespelers en zichzelf aan het ophemelen ipv te voetballen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe speelde GGMM? Solliciteerde die weer naar een wissel?
Ja, ik was Deco. En die zetten ze dan op doel, die kleine teringaap.quote:
Het schijnt ook nog eens dat hij zijn vissen verwaarloost.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij was vooral weer aan het kankeren op zijn medespelers en zichzelf aan het ophemelen ipv te voetballen.
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt ook nog eens dat hij zijn vissen verwaarloost.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:04 schreef Grifte het volgende:
Die servers uit andere landen zijn echt bevolkt met allemaal teringidioten. Join ik een map met allemaal Fransen en een verdwaalde Slowaak, scoor ik een kool word ik meteen gebanned nadat ze in het Frans een tirade jegens mij afstaken.
Schandalig, en dat terwijl wij buitenlanders op onze server uitstekend behandelen! Vooral Duitsers.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:04 schreef Grifte het volgende:
Die servers uit andere landen zijn echt bevolkt met allemaal teringidioten. Join ik een map met allemaal Fransen en een verdwaalde Slowaak, scoor ik een kool word ik meteen gebanned nadat ze in het Frans een tirade jegens mij afstaken.
Die worden met de mantel der liefde bedekt inderdaad.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Schandalig, en dat terwijl wij buitenlanders op onze server uitstekend behandelen! Vooral Duitsers.
Wat zeiden ze dan? Misschien waren ze wel aan het juichen. Met "but" hebben ze het over een goal, niet over je kont.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:04 schreef Grifte het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)998c0b578d7695e887e4quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:07 schreef alors het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)c7f9411e33280&pass=1
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Even snel nog. Iemand?quote:
Even pauze.quote:
Ik lag te veel.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:49 schreef Grifte het volgende:
Start maar een game, ik kijk nog wel even Football League Show
En laat je team, maar in de steek.quote:
Wat dat betreft is alors een echte Feyenoordfanquote:
Krijg jij even lekker de kankertyfusquote:Op zondag 4 mei 2014 01:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat dat betreft is alors een echte Feyenoordfan
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)d42aa31ce43138906188quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Zukke mensen hoor'n eigenlijk in 't bejaardentehuusquote:Op zondag 4 mei 2014 16:47 schreef sneakydesert het volgende:
Bij 1 tegen 1 scoorde mijn tegenstander een eigen goal, werd ik gebanned
Daar kriegen ze een pieterboancentrum . Werkt het hendigst hequote:Op zondag 4 mei 2014 16:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zukke mensen hoor'n eigenlijk in 't bejaardentehuus
quote:fucking useless paxcon
( = fuck you paxcon)quote:paxcona koyim
quote:pax con sort it out for fuck sake
blauw had wel gewonnen daarnaquote:Op zondag 4 mei 2014 18:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kreeg om onduidelijke redenen veel haat
en toen viel mijn internet nog weg ook
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)6e4a5c6ba9f9d80eefabquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
He holds up that Haxball and bellows:
'I am a beautiful animal!
'I am a destroyer of worlds!
'I am Jessica Fucking Alba!'
And, dear readers, at last the world was quiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |