Nicequote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:52 schreef yvonne het volgende:
Mêh, dit gaat 'm niet worden vrees ik.
Een indoor Grunmeet ben ik weer wel voor.
gwn n dikke roke togquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:36 schreef Moira. het volgende:
Wij zijn rond 12:00 op het station. Althans, dat proberen we aan te houden
Gister om 05:30 gaan slapen en vanmiddag om 16:00 wakker geworden, en morgen moeten we er dan weer om 09:30 uit ofzoDus ik hoop dat we kunnen slapen vanavond, vrees van niet
Daar ben ik dan ook bij. Deze sla ik ook even over, mij net even te nat om daarna ook nog terug te rijden in een nat pakquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
NiceDie komt er sowieso
FOK! housewarming
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:19 schreef bamibij het volgende:
veel plezier in het lekkere weer morgen
moehhaahhahaahahhaahhahhah
Dat sowiesoquote:
Mensen die zichzelf uitnodigenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook bij. Deze sla ik ook even over, mij net even te nat om daarna ook nog terug te rijden in een nat pak
Viel plezier morgen though, hopelijk is het onverwachts toch heulemaal droog
trollen for liffaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik erger me er meer aan omdat je post alsof je wél komt, alsof jouw mening ertoe doet als je niet eens komt.
Je komt 9 van de 10 keer ook behoorlijk hatelijk en trollerig over, dus bedankt
Ik ook nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zoveel smoken als op de stonermeet ga ik niet doen trouwens![]()
Is niet grappigquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
NiceDie komt er sowieso
FOK! housewarming
Ik neem sowieso niet zoveel wiet mee *blut enz*quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zoveel smoken als op de stonermeet ga ik niet doen trouwens![]()
Die tere zieltjes zijn al afgeschrokken door de eventuele regen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:51 schreef Eenskijken het volgende:
Ik denk dat dat wel een aantal mensen af zal schrikken.. ik bedoel; prima dat je het gebruikt maar je hoeft het toch niet te advertisen zeg maar?
En? was je nog bij Miami? ik was er even maar ik had niets van je gehoord dus was na 10 minuten al weer wegquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die tere zieltjes zijn al afgeschrokken door de eventuele regen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |