Met de juiste mensen vermaak ik me prima. Regen of geen regenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:19 schreef bamibij het volgende:
veel plezier in het lekkere weer morgen
moehhaahhahaahahhaahhahhah
In een park zitten in de stromende regen is ook met de juiste mensen niet mijn ding. Maar oke.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met de juiste mensen vermaak ik me prima. Regen of geen regen
Ach ik zie het welquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:22 schreef bamibij het volgende:
[..]
In een park zitten in de stromende regen is ook met de juiste mensen niet mijn ding. Maar oke.
Dit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met de juiste mensen vermaak ik me prima. Regen of geen regen
nee joh Zwolle is zo makkelijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe, die straatnaam komt me bekend voor
Zie het, ja. Denk alleen niet dat we daar mogen bbq'en omdat het een pleintje is
noooquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:30 schreef siddha het volgende:
Heel jammer van het k*^*#rweer en echt ik zou willen komen maar mijn lichaam kan daar niet tegen ik heb heel hardnekkige hoest die maar niet stopt
Jij komt sowieso niet omdat je je veel te veilig voelt in je anonimiteit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:22 schreef bamibij het volgende:
[..]
In een park zitten in de stromende regen is ook met de juiste mensen niet mijn ding. Maar oke.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
http://www.buienradar.nl/weer/zwolle/nl/2743477#5daagse
Ziet er naar uit dat het tussen 17:00 en 20:00 wel meevalt.
Ik kom niet omdat ik niet kan en nog niemand ook maar een klein beetje ken van hier. Dat andere mensen zich laten beinvloeden door mijn postings zou ik raar vinden maar ik zal hier niet meer posten, primadebimaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij komt sowieso niet omdat je je veel te veilig voelt in je anonimiteit.
Helemaal prima, maar stop dan ook met posten in het meettopic waarmee je andere mensen die wél komen misschien beïnvloedt.
ik neem ook wiet mee maar dat is voor mezelfquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:10 schreef Eenskijken het volgende:
in de op staat dat mensen wiet meenemen?
Ja, en?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:10 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:10 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:17 schreef Trollscience het volgende:
ik neem ook wiet mee maar dat is voor mezelf
Ik erger me er meer aan omdat je post alsof je wél komt, alsof jouw mening ertoe doet als je niet eens komt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:59 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik kom niet omdat ik niet kan en nog niemand ook maar een klein beetje ken van hier. Dat andere mensen zich laten beinvloeden door mijn postings zou ik raar vinden maar ik zal hier niet meer posten, primadebima
Uiteraard, waarom niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:10 schreef Eenskijken het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |