Ja ik weet nog niet zeker of ik ga anders kan poolen wel inderdaadquote:
Emmeloord, dat is ong 40 minutenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
nee maar ik hoor dat like 1400 op Hbf vroeg genoeg is. Weet niet waar jullie vandaan moeten komen?
Vlees overlaten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat er straks trouwens een situatie optreden waarbij iedereen goedbedoeld van alles meeneemt en er 200 kilo vlees overblijft??
Nou ja met bier zie ik het niet zo snel gebeurenquote:
Dat sowieso!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja met bier zie ik het niet zo snel gebeuren
Bamboe. Jezus wat boeit het, die zorgen voor zichzelfquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:42 schreef anti-loper het volgende:
Wat gaan de vegetarische mensen eten trouwens?
We zitten toch op een grasveld? Genoeg gras dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:42 schreef anti-loper het volgende:
Wat gaan de vegetarische mensen eten trouwens?
Als dat mensen af schrikt, prima. Ik vind dat iedereen die komt lekker zelf mag weten wat 'ie nuttigt en als dat anderen niet zint dan komen ze lekker niet. Je hoeft je er niets van aan te trekken. Genoeg mensen die niet blowen of tegen blowen zijn die komen, nou dan ga je toch lekker niet bij de blowende mensen hangen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:51 schreef Eenskijken het volgende:
Ik denk dat dat wel een aantal mensen af zal schrikken.. ik bedoel; prima dat je het gebruikt maar je hoeft het toch niet te advertisen zeg maar?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
We zitten toch op een grasveld? Genoeg gras dus.
En dit iddquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die tere zieltjes zijn al afgeschrokken door de eventuele regen.
Ik ga bij jou hangen Moira.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als dat mensen af schrikt, prima. Ik vind dat iedereen die komt lekker zelf mag weten wat 'ie nuttigt en als dat anderen niet zint dan komen ze lekker niet. Je hoeft je er niets van aan te trekken. Genoeg mensen die niet blowen of tegen blowen zijn die komen, nou dan ga je toch lekker niet bij de blowende mensen hangen?
quote:
BBQ'en kan ook wel, rond etenstijd is het sowieso droog.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:58 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso nemen mensen vlees enz mee. Beetje zonde anders lijkt mij
Op tijd beginnen, zodat we iig iets hebben om te eten mocht de bui los barsten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
BBQ'en kan ook wel, rond etenstijd is het sowieso droog.
Neuh, er is sowieso wel een meeting gaande hoor. Denk dat er toch wel (minstens, hoop ik) 20 mensen zijn die gewoon komenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kom! is voor mij niet zo lang reizen, maar zal wel zonde zijn als niemand op komt dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |