zit er daar in de buurt ook een supermarkt? nee zeker...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik haal morgen nog even een tray bier en wat vlees
winkelcentrum zuid is het dichtst bij denk ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
zit er daar in de buurt ook een supermarkt? nee zeker...
Een Spar. Maar dat is nog wel een stuk lopen ja. Op het station zit een AH to go, maar daar betaal je natuurlijk de hoofdprijs voor bier etc.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
zit er daar in de buurt ook een supermarkt? nee zeker...
Maar wel koudquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een Spar. Maar dat is nog wel een stuk lopen ja. Op het station zit een AH to go, maar daar betaal je natuurlijk de hoofdprijs voor bier etc.
Spar Mulder is echt gigantisch ver weg, dat is echt totaal niet te lopenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een Spar. Maar dat is nog wel een stuk lopen ja. Op het station zit een AH to go, maar daar betaal je natuurlijk de hoofdprijs voor bier etc.
dus je neemt ze niet mee morgenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog wat wegwerpBBQ's die ik toch niet opmaak
Ik pak een taxi. We kunnen poolenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:22 schreef anti-loper het volgende:
Zou er iemand mij eventueel kunnen ophalen vanaf station Zwolle naar het parkje?
Tuurlijk. Er zijn zelfs van die 7persoonsbusjes niewaar JJH?quote:
Nee pipo, taxi poolen gaat dit overquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja dan doet 1 iemand alleen, en de andere samen
haha denkt hij nou echt aan poolen of was het een troll :quote:
anders zou ik niet vragen hoelaat jullie op station zijn hequote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
haha denkt hij nou echt aan poolen of was het een troll :
Weet ik hetquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
haha denkt hij nou echt aan poolen of was het een troll :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |