Klopt. Dat is al duidelijk door zijn manier van (niet) discussiëren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:53 schreef sjaan58 het volgende:
Hij loopt nu toch wel de confrontatie uit de weg....
Hakim was achterbaks, stiekem anderen opjutten om op mensen te stemmen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:57 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Mee eens.
Ook al vind ik hem qua communicatie niet mijn type, hij brengt het (iets) netter dan Hakim/Paul.
Heel verdrietig allemaal.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:54 schreef anjajaha het volgende:
[..]
pffffffft ik was vlakbij toen ze onder de trein sprong, ben er echt een hele tijd beroerd van geweest.
Echt het is niet te beschrijven wat pesten met je doet..............
*zoekt knuffelsmilie*quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:54 schreef anjajaha het volgende:
[..]
pffffffft ik was vlakbij toen ze onder de trein sprong, ben er echt een hele tijd beroerd van geweest.
Echt het is niet te beschrijven wat pesten met je doet..............
Aftellen maar weer tot hij het weer 'uitmaakt'.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom moet die achterbakse gereformeerde weer in beeld?
Is dit om de streamers weg te pesten op de vrijdagavond?
Hij zit weer vol in zichzelf met zijn manipulatief gedrag![]()
![]()
Was het al 7 juli dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:56 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Die hebben vanmorgen al weer goedmaaksex gehad.
Misschien is dit eens een goede les voor de buitenwereld. Dit doet een groep van 15 bij elkaar. Hoe denk je dat het bij een grotere groep/buurt/school is?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:58 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Heel verdrietig allemaal.
Van het hele verhaal in Utopia is ook het gepest wat me het meeste raakt.
Niet eens zo zeer de uitlatingen in de richting van elkaar, maar dat echte pesten.
Same here (kind, nu als jongvolwassene in de kreukels - nuff said)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:58 schreef marjan64 het volgende:
ik kan hier niet tegen
mn dochter is vroeger vreselijk gepest
en dit zijn verdomme *volwassen* mensen
vreselijk schandalig
dit moet niet mogen![]()
![]()
![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:58 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Hakim was achterbaks, stiekem anderen opjutten om op mensen te stemmen.
Dennis doet dat niet. Hij is misschien te direct maar wel recht voor zijn raap. Hij stookt niemand op en roddelt over niemand
Ik hoop dat dit vroeger of later gevolgen gaat hebben voor de dames.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:58 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Niet eens zo zeer de uitlatingen in de richting van elkaar, maar dat echte pesten.
Ben het met je eens alleen al de gesprekken er vanmiddag over maken mij ook heel erg boos en zet ik de streams maar uit, ik hoop dat ze hier iets mee gaan doen want dit is toch de bedoeling niet van het hele Utopia....nah we gaan het zienquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:58 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Een fractie van Isa, en meer van Lot.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
off-topic.
Ze laten zelfs dat valse zingen van dat varken zien en horen in de uitzending
Pesten is nog altijd een taboe. Privacy en zo. Misschien helpt dit alleen maar. Bekijk dingen eens postief in plaats van alleen maar zeuren en janken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:01 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit vroeger of later gevolgen gaat hebben voor de dames.
Ik mag niemand iets slechts toewensen, maar...
ja preciesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:00 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Same here (kind, nu als jongvolwassene in de kreukels - nuff said)
Pesters vinden van zichzelf niet dat ze schade aanrichten, "het is maar een lolletje" zeggen ze altijd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Misschien is dit eens een goede les voor de buitenwereld. Dit doet een groep van 15 bij elkaar. Hoe denk je dat het bij een grotere groep/buurt/school is?
heb het idee dat Lot's fadur alles al betaald heeftquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:02 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Een fractie van Isa, en meer van Lot.
Het valt steeds meer op.
Ja dat is een goeie zeg ......... dus het kleine molletje Utopia maar in flikkerenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:00 schreef Marenda het volgende:
Ik lig wel in een deuk de ene mol heeft dus een pestshow en de andere mol heeft een anti pest programma
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Pesten is nog altijd een taboe. Privacy en zo. Misschien helpt dit alleen maar. Bekijk dingen eens postief in plaats van alleen maar zeuren en janken.
Dat is zn faillisement gewordenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
heb het idee dat Lot's fadur alles al betaald heeft
Wel fijn om te lezen dat zelfs hier (waar we echt niet altijd lieverdjes zijn - ik ook niet) algemene verontwaardiging is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:02 schreef marjan64 het volgende:
[..]
ja precies
als ik hier dan naar kijk word ik zo boos
![]()
en verdrietig ook dat dit zomaar kan
Vandaar zijn faillissement...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
heb het idee dat Lot's fadur alles al betaald heeft
goed gevondenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vond deze post ook steengoed....
[..]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vond deze post ook steengoed....
[..]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:01 schreef renevanlaaren het volgende:
sorry ik moet weg,neem een stream op hopen dat dat de goede is![]()
En je mag er niks over zeggen, want privacy, discriminatie, etc...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:02 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Pesters vinden van zichzelf niet dat ze schade aanrichten, "het is maar een lolletje" zeggen ze altijd.
Hun script was vast maakt de relatie uit en nu vergeten ze steeds dat het uit is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
Rienk leest voor uit Wijsheden 2.0 van Kant en geeft daar zijn eigen verklaring aan..en probeert Nicolien van weer zijn versie te overtuigen .. wát een fake druiloor die Rienk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:58 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
*zoekt knuffelsmilie*
Ik weet het, lieverd
Ze trapt er weer in jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:05 schreef Dotteke het volgende:
SLinger de stream weer ff aan zie ik Nico en Rienk weer omarmd zitten, heb ik iets gemist????
Precies.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En je mag er niks over zeggen, want privacy, discriminatie, etc...
Beeld vulling de rest is weg.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:05 schreef Dotteke het volgende:
SLinger de stream weer ff aan zie ik Nico en Rienk weer omarmd zitten, heb ik iets gemist????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |