Oh, zou het daarover gaan. Ja, daar zal nog genoeg liggen, honderdduizenden of miljoenen pistolen, geweren, mitrailleurs...quote:
Just out of curiosity gezien de discussie van vanmiddag: staat de Grondwet van Ukra飊e een referendum in een deel van het land toe?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De bevolking in het oosten en zuiden dient gewoon een referendum te krijgen. Wij zouden juist de rebellen moeten steunen als je om mensenrechten geeft. En dat laatste is onzin, het is in Oekraine ongeveer 50%, 50%
Die discussie heb je blijkbaar niet gevolgd want ik had er al antwoord op gegeven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:14 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Just out of curiosity gezien de discussie van vanmiddag: staat de Grondwet van Ukra飊e een referendum in een deel van het land toe?
Tracers te zien van luchtafweergeschut op 1m48s.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:51 schreef meth1745 het volgende:
vanavond in Slovyansk, hevig schieten, enkel geluiden...
(via Graham Philips, video niet van hemzelf)
Geef eens een link danquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Die discussie heb je blijkbaar niet gevolgd want ik had er al antwoord op gegeven.
http://live.aljazeera.com/Event/Ukraine_liveblogquote:Highlights from UN Security Council emergency meeting on Ukraine crisis:
Jeffrey Feltman, UN under secretary, said the Secretary-General Ban Ki-moon calls for restraint on both sides as Ukraine-Russia crisis continues.
Vitaly Churkin, Russia's ambassador to the UN, says it is time for the Western partners to end using double standards in dealing with Ukraine crisis, claiming Ukrainian security forces are using force against civilians in eastern Ukraine, but the US and the EU are continuing to support Kiev government.
G閞ard Araud, French ambassador to the UN, says that pro-Russian activists are not ordinary civilians, claiming a civilian would not be able to shoot down helicopters. "Russia has opened a pandoras box." We are prepared to find a way to deescalation of the situation, but it will not be possible without Russia withdrawing its troops from border with Ukraine.
Lyall Grant, United Kingdom's ambassador to the UN, says Ukrainian government has a right to impose order in the country and the actions of security forces in the east of the country was just that. But he called on the authorities to use measured steps. He called on Russia "to reign in" its forces in Ukraine.
Samantha Power, US ambassador to the UN, says the events in eastern Ukraine continue to be directed from Russia. She said Ukraine demonstrated restrain from the very beginning even though its country continued to be carved out by Russia. She claims the scenario of Crimea is being used in the eastern cities of Ukraine. She asked how Russia's President Vladimir Putin respond if another state was seizing parts of its country. "Russia fools no one by calling its forces peacekeepers." She claims pro-Russian civilians are not being threatened in any way. "It [Russia] cannot veto the truth."
ja Poetin is toch een vriend van Asaadquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:32 schreef poemojn het volgende:
Het lijkt een soort Syri te worden. Heel veel partijen, heel veel belangen. Onnavolgbaar voor de gewone Europeaan thuis.
Ik vroeg niet om onzin ik vroeg om een linkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee zoek je maar zelf op. Ik wacht trouwens ook nog jouw link van dat rapport.
Het zou me niks verbazen als de dumpshop volgende week T-90's in de aanbieding heeft...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:18 schreef ATan het volgende:
[..]
Tracers te zien van luchtafweergeschut op 1m48s.
De russen hebben blijkbaar ook luchtafweergeschut geleverd aan de terroristen!
twitter:howardamos twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 23:20:48My piece in @Guardian trying to make some sense of today's horror in Odessa: http://t.co/P3VyZGuHUY reageer retweet
die heb ik gemistquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:22 schreef SureD1 het volgende:
Ik sluit me overigens graag aan bij de classificatie die je van een mod toegevoegd kreeg vanmiddag
Het is toch een groeiende afzetmarkt..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:25 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als de dumpshop volgende week T-90's in de aanbieding heeft...
Een sterke band met Rusland betekent niet dat ze het eens zijn met de door Rusland gesteunde seperatisten. Sterker nog, volgens een recente peiling is slechts een kleine minderheid voor afscheiding van Oekraine.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:34 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat zie je echt verkeerd. Een deel van de Oekra飊ers hebben een sterke band met Rusland. Vergeet ook niet dat Rusland welvarender is dan Oekra飊e.
1 peiling is te vertrouwen ja?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:29 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Een sterke band met Rusland betekent niet dat ze het eens zijn met de door Rusland gesteunde seperatisten. Sterker nog, volgens een recente peiling is slechts een kleine minderheid voor afscheiding van Oekraine.
Die heb je niet gemist want daarover heb je lopen zeiken in het feedback topic. Je liegt dat het gedrukt staatquote:
Uitbreidingsdrang van het Westen? Het is het Oekrainse volk dat op Maidan stond voor een meer westerse koers. De seperatisten in het oosten zijn geen volksopstandelingen, maar huurlingen van Putin.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:35 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Alsof Putin de Russen in een oorspronkelijk Russisch land zou moeten laten zitten en wegkijken van de uitbreidingsdrang van het Westen. Het gaat om regio's waar een absolute meerderheid (!) Russisch is en helemaal niets met het Westen te maken wil hebben. Of strookt dat niet met je Westerse superioriteitsgevoel?
ik wist niet dat je daarop doelde, je zeikt zelfquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:31 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Die heb je niet gemist want daarover heb je lopen zeiken in het feedback topic.
Nee, het was niet 'het volk'. 50% steunde Maiden niet en 50% wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:31 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Uitbreidingsdrang van het Westen? Het is het Oekrainse volk dat op Maidan stond voor een meer westerse koers.
Dat is het zelfde als zeggen dat de mensen op maiden huurlingen van de NAVO waren.quote:De seperatisten in het oosten zijn geen volksopstandelingen, maar huurlingen van Putin.
Duidelijk... Zoals de hele tijd zijn het de pro-Russen die de provocatie zoeken...en dat waren ze thuis al van plan gezien de uitrusting...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:27 schreef deelnemer het volgende:
De Oekrainse overheid heeft geprobeerd de pro-Moscow and pro-Kiev protestanten uit elkaar te houden.
Wij moeten die huurlingen niet steunen. Verder eens dat er een referendum moet komen, en gelukkig zal dat ook gebeuren. Op 25 mei, bij de verkiezingen, kan men naar de stembus gaan en een referedum kan dan later plaatsvinden als er genoeg steun voor is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De bevolking in het oosten en zuiden dient gewoon een referendum te krijgen. Wij zouden juist de rebellen moeten steunen als je om mensenrechten geeft. En dat laatste is onzin, het is in Oekraine ongeveer 50%, 50%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |