Vanuit Russisch perspectief kan het wel, maar die interpreteren de situatie anders.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:36 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Over de tweede tweet: laten we duidelijk zijn: het Handvest van de VN biedt GEEN mogelijkheden om zelfstandig tot 'peacekeeping' over te gaan. Dat kan slechts met toestemming van de Veiligheidsraad (die er niet komt).
Dan zou ik wel eens willen weten op basis van welk artikel...als je dat er in kan lezen, dan staat de Second Coming er ook in voorspeld..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Vanuit Russisch perspectief kan het wel, maar die interpreteren de situatie anders.
Denk jij dat de Russen zich daar iets van gaan aantrekken?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dan zou ik wel eens willen weten op basis van welk artikel...als je dat er in kan lezen, dan staat de Second Coming er ook in voorspeld..
Volgens de Russen heeft Oekraïne de deal opgezegd door het leger in te zetten tegen de rebellen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe gaat het in Oekraine ?
Hebben de russen de deal met oekraine de eu en de vs opgezegd ofzo ??
twitter:howardamos twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 19:45:57The pro-Russian protesters appear to be being loaded into police vans: http://t.co/dZSxkF9V76 reageer retweet
Nee, dat deed de VS in Irak ook niet...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Denk jij dat de Russen zich daar iets van gaan aantrekken?
Je kan ook gewoon inhoudelijke kritiek hebben op mijn OP.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Een startpost kan het beste worden gemaakt door iemand met een neutrale blik.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef DeJori het volgende:
twitter:howardamos twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 19:45:57The pro-Russian protesters appear to be being loaded into police vans: http://t.co/dZSxkF9V76 reageer retweet
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Want? Wat is er mis met deze foto's? Vooral die eerste lijkt me relevantere dan die er nu bovenaan staat...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geeft hij toch? Je hebt een eenzijdige mening.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon inhoudelijke kritiek hebben op mijn OP.
Artikel 12 van het Ukrains-Russisch vriendschapsverdrag.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dan zou ik wel eens willen weten op basis van welk artikel...als je dat er in kan lezen, dan staat de Second Coming er ook in voorspeld..
Nee, dat is geen inhoudelijke kritiek. Dan zou je zeggen wat er mis is met de foto's...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Geeft hij toch? Je hebt een eenzijdige mening.
Dat ze eenzijdig zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, dat is geen inhoudelijke kritiek. Dan zou je zeggen wat er mis is met de foto's...
http://www.nbcnews.com/st(...)ilitary-draft-n94906quote:Acting President Oleksandr Turchynov issued a decree on the presidential website Thursday saying Ukraine will conduct a draft for active military service in Ukrainian Armed Forces in order to “to increase the state defense potential.”
The decree says: “Ukrainian male citizens who are physically qualified for military service, over 18 years old and older, but who have not reached the age of 25, and who have no right for exemption from military service" will be conscripted.
Want?quote:
Is lastig te voorspellen inderdaad...in Georgië had hij meer speelruimte denk ik, hij ligt nu veel meer onder een vergrootglasquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:51 schreef meth1745 het volgende:
Weet niet wat ik moet verwachten, Putin die het diplomatiek slim speelt, of een militaire strafexpeditie zoals we in Georgië gezien hebben, vernietiging van militaire infrastructuur, cluster bommen...
Bij ons was dat vroeger "schild en vriend". Kon je de franskiljotten eruit halen.twitter:hdevreij twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 19:52:12#Odessa: mob justice. They make someone they suspect say 'Slava Ukraini' (Glory to Ukraine) #neanderthals reageer retweet
Ik heb de OP aangepast, want het klopte dat die gedateerd was en het was nodig. De meeste reacties hier over jouw OP waren negatief, dus ik heb hem niet laten staan.quote:
Dat is niet het Handvest hequote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Artikel 12 van het Ukrains-Russisch vriendschapsverdrag.
Als je deze er nou ook even bijdoet:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb de OP aangepast, want het klopte dat die gedateerd was en het was nodig. De meeste reacties hier over jouw OP waren negatief, dus ik heb hem niet laten staan.
Ik heb geprobeerd zo objectief mogelijk te zijn bij het samenstellen van de OP zoals deze er nu staat. Zijn de reacties eveneens negatief dat gooi ik hem er weer uit en zet ik de oude terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |